Wuunder - Weert

Adres: Marconilaan 8, 6003 DD Weert, Nederland.
Telefoon: 202615748.
Website: wearewuunder.com.
Specialiteiten: Verzendservice.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 39 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

Locatie van Wuunder

Wuunder is een nuttig verzendservicebedrijf, gevestigd op Adres: Marconilaan 8, 6003 DD Weert, Nederland.

U kan hen bereiken via het telefoonnummer: Telefoon: 202615748 of bezoek hun website: Website: wearewuunder.com.

Specialiteiten: Het bedrijf is gespecialiseerd in verzendservices en beschikt over rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen: Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.

Op dit moment heeft Wuunder Beoordelingen: 39 recensies op Google My Business.
En de Gemiddelde mening: van hun klanten is 3.3/5.

Kenmerken: Wuunder is een betrouwbaar en efficiënt verzendservicebedrijf, dat zich onderscheidt door:

  • Een gebruiksvriendelijke website en online platform.
  • Diverse verzendopties en -pakketten.
  • Transparante prijzen.
  • Goede communicatie en klantendienst.
  • Een duurzame en verantwoordelijke houding.

Locatie: Het bedrijf is gevestigd in Weert, een centraal gelegen stad in Limburg, wat het makkelijk toegankelijk maakt voor klanten uit heel Nederland.

Het gebouw is makkelijk te bereiken met zowel het openbaar vervoer als de auto en beschikt over genoeg parkeergelegenheid, waaronder rolstoeltoegankelijke plaatsen.

Informatie: Als je op zoek bent naar een betrouwbaar en efficiënt verzendservicebedrijf, waarbij transparantie en duurzaamheid centraal staan, is Wuunder een aanrader.
Waarom niet een offerte aanvragen en jezelf overtuigen van hun diensten

Aanbeveling: Bezoek hun website: wearewuunder.com en neem contact op met Wuunder voor meer informatie of om een offerte aan te vragen.
Het team van Wuunder staat klaar om je te helpen met al je verzendvraagstukken

Beoordelingen van Wuunder

Wuunder - Weert
Specialist in Porsche van den Berg
1/5

Inmiddels kan ik de negatieve reviews van Wuundar wel bevestigen.
Zijn niet transparant (na 3x een verzoek daartoe) over de verzend tarieven, enkel het “kale” tarief word gemeld, om vervolgens in “web” van aan aanvullende kosten terecht te komen. Gekozen voor een verzender die wel duidelijk is geweest over aanvullende kosten.
Uiteindelijk ziet een “doortastende omdernemer” het verschil wel.
De tijd zal het leren of Wuundar nog bestaands zekerheid om deze wijze van acteren te kunnen overleven.
En op opbouwdende kritiek word vervolgens niet meer op gereageerd….
Jammer, gemiste kans…..”one day fly” onze ogen en feitelijke ervaring.

Wuunder - Weert
Ingrid Kasbohm Øritsland
1/5

Pakketje zou bij een ophaalpunt bij mij in de buurt geleverd worden. Na een paar dagen vertraging werdt het 12km van mijn adres geleverd op een afgelegen plek zonder OV-verbinding. Ik kan het nu niet ophalen. Wuunder toont geen begrip en biedt geen oplossing.

Wuunder - Weert
Mika Westenberg
3/5

Mijn beoordeling zou 3,5 sterren zijn.

Lange tijd klant bij hun geweest, en begrijp me niet verkeerd. Dit is een van de goedkoopste partijen als je met lage volumes pakketjes bij je adres wilt laten ophalen. QLS wellicht nog goedkoper.

Echter, zijn veel van hun koppelingen bijv. met Woocommerce niet up-to-date, wat veel conflicten veroorzaakt.

Wat een vervelende nasmaak heeft gegeven dat toen ik overstapte naar een fulfilment center, is dat ik meerdere malen moest vragen om verkeerd gerekende facturen terug te betalen. Deden ze moeilijk over.

Wuunder - Weert
T Onclin
1/5

Communicatie in het begin leek goed, ondanks de slechte reviews dacht ik, elk verzending bedrijf heeft klachten. Nou er is daadwerkelijk wel een verschil. Echter is dit bedrijf vanaf het begin af aan erg MISLEIDEND geweest zonder dat ik dit wist. Ik voel me daarom ook opgelicht over de facturen die ik opgestuurd krijg.

1. Ze zijn niet eerlijk geweest over de prijzen, (vanaf het begin telefonisch). Zeer misleidend.
2. Er staat niet duidelijk in de contracten welke kosten nou echt op je verrekend worden. Dus aan het einde van de rit krijg je een verrassing.
3. Uit het niks betaal ik opeens (voor 1 factuur) tol toeslag voor een pakket naar belgie, terwijl ik meerdere pakketen heb gehad naar belgie heb verstuurd, en hier was dat niet het geval.
4. Uit het niets vragen ze een andere prijs die niet in het ‘contract’ staat.

Toen ik dit ontdekte bij de eerste factuur ben ik per direct gestopt met de ‘samenwerking’, heb ik de facturen betaald en het maar gelaten. Totdat ik vandaag wederom een andere factuur binnen kreeg met een bedrag die nooit is afgesproken en voorheen ook niet het geval was.
Waarschijnlijk gaan ze reageren op deze slechte review alsof ze er alles aan hebben gedaan: nee bespaar de reactie. Ik vind dit echt een ernstige zaak, en ik wens ook geen emails meer te krijgen van jullie.

Dit is de eerste keer ooit, dat ik een slechte review schrijf.

Wuunder - Weert
Peter Bronsveld
1/5

Wederom een bericht van Wuunder dat mijn pakketje vandaag bij mij is bezorgd en wederom bleek dit niet het geval. Eerdere ervaringen leverden onverklaarbare verdwijningen van paletten op, die soms ten dele, net zo onverklaarbaar, weer boven water kwamen……Hoe dit bedrijf bestaansrecht heeft is een Wonder….

Wuunder - Weert
hendrikus van de wetering
1/5

Voor zakelijk verzenden een zeer slecht bedrijf. Ontzettend veel schades en pakketen die verdwijnen. Een schade of een claim hoef je niet aan te beginnen hier word niks aan gedaan. Er word gewezen naar een ander. Wij zijn ondertussen naar ben becker gegaan en dat bevalt ons 100x beter. En voor hele andere prijzen. Het is een wonder dat wuunder nog klanten heeft.

Wuunder - Weert
Shiva Honey
1/5

Omdat wij eigen contracten met postbedrijven als DPD en DHL aangaan zagen wij Wuunder als een mooie kans om het verzendproces te vergemakkelijken.

Wij hebben ook al met Sendcloud verzonden maar de maandelijkse kosten waren hoog en de service slecht.

Zo doende een salesgesprek met Marc van Delft gehad. In eerste instantie struikelde wij al over de hoge aansluitkosten.
Toen wij doorvroegen deze leken erg ongebruikelijk, gaf Marc aan dat het onderdeel was van het verdienmodel.
Al met al akkoord gegaan om deze na de eerste maand te betalen.

Na een week kreeg ik een appje van Marc terwijl ik nog steeds informatie (API) nog moest ontvangen. Dit intern regelen duurde bij Wuunder al een week.

Toen wij bij Marc aangaven dat het niet meer hoefde kregen wij op whatsapp de reactie: "want?"

Dit regelen heeft ons tijd en onderhandelingen gekost maar niets opgeleverd.

Het is makkelijker om de hoofpijn direct met het postbedrijf aan te gaan.

*EDIT
Na deze review te hebben achtergelaten werd ik nogmaals door Marc persoonlijk gebeld, de toon was erg onvriendelijk en toont in mijn ogen nogmaals het gebrek aan professionaliteit bij Wuunder.

Wuunder - Weert
laurens schipper
5/5

Wij werken inmiddels al 2 jaar samen met Wuunder. De samenwerking bevalt erg goed. We hebben een grote efficiëntie slag kunnen maken in ons verzend proces. Het contact met de accountmanagers ervaren wij als erg plezierig.
Op naar de komende jaren!

Go up