Riley B.
1/5
Betreft; Regus/ The office operators (management verhuur WTC-Almere)
Review:
Mooie locatie, maar helaas geen service zodra er iets mis gaat.
Ik heb vier maanden lang een kantoorruimte gehuurd en tijdens de eerste bezichtiging van de ruimte viel het mij op dat er aanzienlijke schade aanwezig was aan de muur, het tapijt en het glaswerk.
Ondanks de schade had ik toch interesse in de ruimte en heb ik gevraagd hoe snel de schade verholpen zou worden als ik het huurcontract zou tekenen. De medewerker die verantwoordelijk is voor de verhuur-zaken bij het WTC (en dus Regus/ The Office Operators) antwoordde dat als ik vandaag het huurcontract zou tekenen, alle schade binnen 24 uur verholpen zou zijn. Op goed vertrouwen heb ik het huurcontract getekend, mede omdat ik met spoed een werkruimte nodig had voor nieuwe werknemers.
Gedurende de vier maanden heb ik herhaaldelijk vriendelijk verzocht om de beloofde oplossing voor de schade, waarbij ik telkens te horen kreeg dat "er aan gewerkt wordt". Bovendien waren de opslagkasten die aanwezig waren, defect en konden ze niet op slot. Aangezien wij een videoproductiebedrijf zijn met talloze apparatuur, kon deze gedurende onze huurperiode niet in het kantoor worden bewaard vanwege verzekeringsvoorwaarden. Ook hier hebben wij nooit een oplossing voor gekregen.
Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat de schade in de ruimte storend was omdat we wekelijks nieuwe klanten ontvingen en omdat we de absolute hoofdprijs betaalden voor een kleine ruimte waar vanalles mee mis was.
In de vierde maand van mijn huurcontract heb ik een ultimatum gesteld, maar daar werd niets mee gedaan. Daarom heb ik besloten om mijn huurcontract op te zeggen. Na mijn vertrek heeft het Regus/ The Office Operators een groot bedrag ingehouden van mijn huurborg.
Dit is een zeer gevaarlijke en bizarre manier van werken en het is niet te verwachten van een 'luxe' partij zoals The Office Operators / Regus/ WTC.
Het is erg spijtig dat er niemand ons heeft geholpen. Bovendien is er nooit excuses aangeboden voor de valse beloftes en de verkeerde werkwijze. We vinden het jammer dat we hebben moeten vertrekken en hadden met alle liefde nog jarenlang deze locatie gehuurd, als ze zich gewoon aan de belofte hadden gehouden.
Het verbaast mij zeer dat er niemand, zelfs niet uit het management of de directie van het WTC, Regus of The Office Operators contact met mij heeft opgenomen om de zaak te bespreken of op zijn minst excuses aan te bieden, wat logischerwijs wel te verwachten is.
Het zou me niet verbazen als ze nu opeens wel reageren, gezien het verhaal nu publiekelijk is gepubliceerd. Houd er rekening mee dat ik verder geen enkele vorm van correspondentie of excuses heb ontvangen over bovenstaand probleem. Maar tegelijkertijd innen ze zonder enige hapering de duizenden euro's die ik heb betaald voor een kantoor dat niet goed werkt. En dan hebben ze ook nog de brutaliteit om een bedrag in te houden op mijn huurwaarborg.
Er komt een gerechtelijke procedure aan tegen deze partij. Dat is een belofte.