Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen

Adres: Coenecoop 6, 2741 PG Waddinxveen, Nederland.
Telefoon: 182646464.
Website: woonpartners-mh.nl
Specialiteiten: Woningcorporatie, Woningverhuur, Sociale woningbouw.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 69 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.5/5.

📌 Locatie van Woonpartners Midden-Holland

Woonpartners Midden-Holland Coenecoop 6, 2741 PG Waddinxveen, Nederland

⏰ Openingstijden van Woonpartners Midden-Holland

  • Maandag: 09:00–14:00
  • Dinsdag: 09:00–14:00
  • Woensdag: 09:00–14:00
  • Donderdag: 09:00–14:00
  • Vrijdag: 09:00–14:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Woonpartners Midden-Holland is een geloofwaardige woningcorporatie gevestigd in Waddinxveen, Nederland. Met een rijke historie en een gebiedelijke aanpak richt het bedrijf zich op de ontwikkeling van woningen en wijkvernieuwingen. De woningcorporatie biedt een breed aanbod.

👍 Beoordelingen van Woonpartners Midden-Holland

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Jayden H.
1/5

2 maanden geleden een brief digitaal ontvangen over de te veel betaalde servicekosten. Deze zouden voor 17 augustus op de rekening staan (in 2024 woonzaam geweest in Gouda en sinds dit jaar verhuisd waardoor de woning is overgenomen door mijn ex-partner met kind) volgens degene via de mail mag ik hier dan niet verder op in gaan terwijl ik in 2024 alles betaald heb. Continue komen ze met nieuwe smoesjes waardoor de betaling van 312, en wat centen nog niet op de rekening staan. Het is inmiddels al 4 september en er staat nog geen ene euro terug op de rekening. Meerdere mensen in ons complex klagen erover dat het lang duurt en volgens de medewerker is het vanwege een nieuw systeem bij het bedrijf dat hun incasso's regelen. Sorry.. maar dit is niet ons probleem en zeker niet als iedere medewerker steeds zegt (over 3 dagen staat het erop) (2 sep zijn de weer terug bij de incasso afdeling) Geef mensen gewoon hun geld waar ze recht op hebben en stop met half ingeleverde informatie! Niemand weet zogenaamd niks dus met andere woorden kan dit nog een hele lange tijd duren. Mij lijkt het dat iemand intern hier toch achteraan moet gaan, ook om tig telefoontjes te voorkomen door mensen hun te veel betaalde geld terug te geven. Vanuit hier gaan we in ieder geval een incassobureau sturen aangezien ze al ruim over hun wettelijke termijn zitten.

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Miranda K.
1/5

Eind juli per ongeluk de huur van mijn juist overleden moeder per ongeluk dubbel betaald aangezien deze al geagendeerd stond in haar bank app. Tientallen mails verstuurd met een dame van huurincasso en ook telefonisch gesproken, bewijzen verstuurd omdat zij dit niet kan terugzien in haar systeem, vervolgens word mij nu al 3 weken beloofd dat het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort maar de vele mails en telefoontjes die ik voer zijn tevergeefs, de beloftes zijn er maar de daad wordt niet bij het woord gevoegd…schandalig hoe dit bedrijf hiermee omgaat…een grote bende!

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Klaas K.
1/5

dien je een klacht in dat je niet kan inloggen krijg je te horen dat je adres niet in hun bestand voorkomt , daar zakt je broek toch van af.
ik wil inloggen maar woonpartners maakt het onmogelijk voor mij , ze willen perse dat ik telefonisch contact opneem alleen maar om mijn e-mail te laten registreren! nou dat kan ook zonder telefoon contact want ze hebben mijn e-mail adres. is maar een paar klikken? en nog iets om een nieuw account aan te maken waarbij je je e-mail adres registreerd heb je een registratiecode nodig die je alleen kan krijgen als je e-mail geregistreerd staat wat een onzin is dat zo kom je in een loop waar je niet uit kom

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Arthur D.
1/5

Woonpartners...

Want een organisatie. Valse beloftes met betrekking tot verbouwen en up to date houden van een badkamer, brieven sturen met valse informatie, afspraken niet nakomen, professionals die vertellen dat een badkamer niet meer van deze tijd is en vervangen dient te worden gewoon negeren, de bouwvakkers die hier komen zeggen ons na iedere klus dan ook "tot snel weer"en liegen in brieven. Dus eigenlijk niks doen aan het wooncomfort maar wel ieder jaar meer geld eisen "want dat mag van de wet" maar en voor de klanten zijn zit er niet in.
Contact opnemen doen ze ook niet uit zichzelf want zolang je zelf geen actie onderneemt dan hoeven zij ook niks... Blijkbaar is dat hun verdienmodel en is er niks sociaals aan deze organisatie! Als je ze eenmaal aan de lijn hebt...neemt niemand de verantwoordelijkheid om je te woord te staan maar mag je weer alles in het bekende formulier gaan zetten...
Als je de keuze hebt raad ik het heel sterk af om met deze oplichters in zee te gaan...
Zou ik reactie krijgen? We gaan het meemaken

Hier reageren ze wel... Maar of het zoden aan de dijk zet... Nee dat denk ik niet.

We gaan nog even verder over de handels wijze van deze organisatie..
Ze laten de huurder net zo lang links liggen totdat ze het punt bereiken dat een huurder op zijn strepen gaat staan, met feiten komt en Woonpartners niet meer om de waarheid heen kan. Dan gaan ze nog een stapje verder en zorgen ze ervoor dat je als huurder witheet wordt. Nar jaren klagen je rustig houden is erg lastig. Dan gooien ze er ook nog bij dat jij niks te zeggen hebt omdat zij zelf hun werk niet hebben gedaan en mij als mede huurder hebben geregistreerd en dus is alles wat ik ze gemeld heb onzin, niet waar en wordt als niet verzonden beschouwd. Terug bij af dus.... En dat terwijl ik inmiddels al via de wet medehuurder ben door mijn huwelijk. Dan maar verhaal halen op het kantoor. Daar krijg je dezelfde arrogantie te horen en is er niemand die klaar staat voor de huurder. Als je ze feiten voorhoud krijg je alleen maar als reactie " dat mag je vinden". En als je punten aanhaalt die Woonpartners pijn doen, dan mag je het pand verlaten!
Dat doen wij dus niet zomaar. Dan bellen zij de politie en escaleert het.
Krijg je als huurder een contactverbod en zitten zijn veilig op hun troontje en kunnen ze gewoon onrechtmatig hun huur vangen. Bij de beesten af!!!

En ja ze zullen vast reageren dat ik niet vriendelijk ben gebleven sterker nog ik ben best uit mijn slof geschoten. En ik denk dat vele andere dit ook zouden doen. Wat een achterlijk bedrijf is dit zeg.

En dat terwijl het probleem door een simpel gesprek op te lossen was. Als er iemand binnen het bedrijf zijn verantwoording had genomen en het gesprek aan was gegaan. Dan was het waarschijnlijk gewoon goed.

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Corina H.
1/5

Leg uw huurders uit dat u binnen deze datum 2 huur verandering doorgeeft aan de belastingdienst? Waarom wij huurders deze maand teveel huurtoeslag hebben gekregen en nu aankomende maand deze weer gekort worden!? Omdat de woningbouw verkeerde huren door geeft aan de belastingdienst!

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Akiteru
1/5

Woonpartners Midden-HUILEND blijft teleurstellen.
Het blijft om te HUILEN met Woonpartners. Een maand geleden schreef ik al over hun foutieve incasso van de woninghuur van mijn overleden moeder. Na mijn klacht volgde snel een standaardreactie van Team Communicatie: ze begrepen mijn frustratie, zouden het uitzoeken en zouden contact opnemen. Dat snelle reageren is kennelijk alleen voor de bühne, want intern blijkt de communicatie schrikbarend traag.

Pas op 14 april kreeg ik bericht dat de automatische incasso was verwijderd. Opvallend, want mijn melding hierover dateerde al van eind februari en was direct door Verhuur doorgestuurd naar Incasso. Kennelijk gebeurde er pas iets na het plaatsen van de review. Ondanks mijn herhaalde vraag hoe Woonpartners überhaupt toegang had tot mijn bankrekening, bleef een inhoudelijke reactie uit. Inmiddels heb ik hierover een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer.

Alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik op 19 april een nieuwe factuur via Postex: een huurverzoek voor mei 2025 gericht aan mijn overleden moeder. Woorden schieten tekort.

Maar dat is nog niet het ergste. Mijn broer woonde sinds 2017 bij onze moeder in vanwege persoonlijke omstandigheden, zonder medehuurderschap. Kort na zijn verhuizing kreeg hij kanker. De afgelopen jaren was hij ook mantelzorger voor onze moeder, die ernstig achteruitging, en kon hij nauwelijks actief zoeken naar andere woonruimte. Geen thuiszorg mogelijk omdat mijn broer daar inwoonde... Woonpartners toont geen enkel begrip. Ondanks zijn situatie en het feit dat hij voldoet aan de voorwaarden voor het overnemen van het huurcontract, wordt dit geweigerd. De woning wordt waarschijnlijk verkocht door financiële problemen bij Woonpartners. Te herleiden door berichten in de media over het annuleren van nieuwbouwprojecten.

Mijn broer, 68 jaar, moet nu per 1 juli a.s. de woning verlaten. Zijn pogingen via Woningnet om nieuwe woonruimte te vinden zijn uitzichtloos: hij eindigt steevast op plek 400 of lager. Verhuiskosten zijn voor hem financieel niet haalbaar. Woonpartners weigert om samen naar een oplossing te zoeken of ondersteuning te bieden; ze verwijzen simpelweg naar Woningnet. Daardoor rest hem, als laatste middel, alleen nog de gang naar de rechter. Waarom? Brengt voor beide partijen kosten met zich mee.

Daarnaast verslechtert de gezondheid van mijn broer. Naast de onzekerheid over zijn toekomstige woonsituatie en de stress na het overlijden van onze moeder. Daarom meng ik mij nu actief in deze situatie. De houding van Woonpartners is schrijnend: een organisatie die in de media mooie verhalen roept uitspreekt over sociale verantwoordelijkheid, maar in de praktijk vooral financiële belangen boven menselijkheid stelt. Directeur Susan van der Steen pronkt met beleid gericht op "huurdersgeluk", maar het werkelijke beleid is vooral gericht op geld en resultaat.

Bericht aan Team Communicatie:
Dank alvast voor jullie snelle standaardreactie. Ik kijk ernaar uit. Maar misschien lukt het deze keer om echt inhoudelijk te reageren. Nodig mijn broer bijvoorbeeld uit voor een gesprek over hulp bij passende huisvesting of het alsnog overnemen van het huurcontract. Jullie hebben mijn gegevens.

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
ayoubelbidawi
1/5

De werkers die jullie inhuren zijn belachelijk bezig, ze hebben zonder aankondiging en/of goedkeuring van ons onze hele terras set met vloer eruir gehaald op onze balkon en zo onze stoelen en tafeltje met tierip aan onze balkon laten hangen! Daar blijf het niet bij! Ook hebben ze onze spullen gewoon bij onze buren in de tuin gezet terwijl ze daar nog niet eens wonen...

Hoe kun je zoiets doen en hoe kunnen wij nu aan onze spullen komen die bij de buren liggen in hun tuin! Ik eis dat ze alles netjes weer terugzetten. Belachelijk dit

Woonpartners Midden-Holland - Waddinxveen
Ria D.
1/5

Onze voordeur is krom en de vergrendeling werkte niet zodat de wind dwars door de deur blies, niet fijn voor stookkosten. Reparatieverzoek aangemeld bij Woonpartners en vanmorgen is de deur gerepareerd, nieuwe vergrendeling erop zodat de wind buitenblijft. Prima service en snel geholpen. Fijn Woonpartners.

Go up