Wonen Zuid - Heerlen

Adres: Doctor Poelsstraat 8, 6411 HH Heerlen, Nederland.
Telefoon: 886653653.
Website: wonen-zuid.nl
Specialiteiten: Woningcorporatie, Woningverhuur.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 31 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.6/5.

📌 Locatie van Wonen Zuid

Wonen Zuid Doctor Poelsstraat 8, 6411 HH Heerlen, Nederland

⏰ Openingstijden van Wonen Zuid

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Wonen Zuid - Een toonaangevende woningcorporatie in Heerlen

Wonen Zuid is een bekende en betrouwbare woningcorporatie gevestigd in Heerlen, Nederland. Met zijn hoofdvestiging aan de Doctor Poelsstraat 8, 6411 HH Heerlen, staat Wonen Zuid bekend om het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige woningen en huurwoningen in de regio Zuid-Limburg.

Een uitgebreid aanbod van woningen

Het aanbod van Wonen Zuid omvat een breed scala aan woningen, variërend van appartementen tot villawoningen. De woningen zijn gevestigd in diverse wooncomplexen verspreid over Heerlen en de omgeving. Met name bekend zijn de woningen die Wonen Zuid aanbiedt in het centrum van Heerlen en in de woonwijken Suyckerhof en Eyckholt.

Specialiteiten en diensten

  • Woningcorporatie: Wonen Zuid is een erkende woningcorporatie die zich richt op het verhuren en beheren van woningen.
  • Woningverhuur: Een van de hoofdactiviteiten van Wonen Zuid is het verhuren van huurwoningen aan particulieren en gezinnen.

Rolstoeltoegankelijk

Wonen Zuid staat bekend om zijn inzet voor een inclusieve samenleving. De woningen zijn voorzien van faciliteiten voor mensen met een beperking, zoals een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaatsen. Hiermee zorgt Wonen Zuid voor een betere leefbaarheid en mobiliteit voor mensen met een beperking in de woonomgeving.

Beoordelingen en klanttevredenheid

Wonen Zuid heeft 31 recensies op Google My Business gekregen. De gemiddelde beoordeling is 1.6/5, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering op het gebied van klanttevredenheid. Het is belangrijk om te weten dat klanten tevredenheid vaak beïnvloedt door factoren zoals onderhoud van woningen, communicatie met huurders en reacties op eventuele klachten.

Contact- en aanvullende informatie

Wil je meer weten over de woningen die Wonen Zuid aanbiedt, of heb je vragen over het huurproces Neem dan gerust contact op met het kantoor van Wonen Zuid in Heerlen. Je kunt hen bereiken via telefoonnummer 886653653 of door een e-mail te sturen naar de opgegeven e-mailadres op hun website. Ook kun je meer informatie vinden op hun website wonen-zuid.nl.

👍 Beoordelingen van Wonen Zuid

Wonen Zuid - Heerlen
Jennay L.
1/5

Ruim een kwartier van te voren gebeld zijn de telefoon lijnen al dicht. Nog geen 17.00h

Wat een service...

Wonen Zuid - Heerlen
Michael V.
1/5

Ondanks dat we een prachtige nieuwbouwwoning hadden… De woning zou met gladde vloeren en muren worden opgeleverd. Hier was niks van waar en daarbij lag zowel de voor- als achtertuin vol met puin van het gesloopte gebouw dat er eerst stond. Sommigen in onze straat hebben er een vergoeding voor gehad, maar wij hebben niks ontvangen. Alles op eigen kosten laten herstellen en tijdens deze werkzaamheden is er een klein deukje in een deurpost ontstaan met het schuren van de betonvloer. Nu we een huis gekocht hebben en dus weggaan wordt dit nog wel even bij ons in rekening gebracht. We waren zeer nette huurders. Dat wij de woning van top tot teen netjes hebben afgewerkt, goed hebben onderhouden en nooit voor problemen zorgden interesseert ze niks. Anderhalve maand geleden hebben wij de huur opgezegd en pas sinds vorige week stond de woning geadverteerd. Nu wij de sleutels hebben ingeleverd weten we nog steeds niet wie die nieuwe huurder wordt m.b.t. overname van vloer, zonwering, trapbekleding, tuinaanleg etc. Alles maar leeg getrokken, triest voor de nieuwe huurder en zonde van ons geld en onze tijd. Bij reparatieverzoeken komen ze gewoon niet opdagen terwijl je de hele dag zit te wachten tot er iemand komt. Verdere communicatie verloopt stroef, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Kortom, het interesseert ze gewoon niks, het enige dat ze willen zien is geld.

Wonen Zuid - Heerlen
Pierre B.
1/5

Gisteren bij wonen zuid geweest, afd leefbaarheid. al 4 jaar problemen met buren. Hun mogen alles en wij moeten het maar allemaal negeren, niet teveel focussen, maar de buren gooien met poort schelden ons uit voor alles, mogen geen muziek luisteren, mag geen sigaret roken. En wonen zuid steunt het. Want willen ons niet helpen ermee. Maar wel de volle mep huur ontvangen.
Je moet maar aso zijn dan steunen ze je. Een normaal burger kan in de kou blijven staan

Wonen Zuid - Heerlen
Rawad A.
1/5

De klantenservice zijn erg slecht, ze kunnen boos worden aan de telefoon. En als je niet luistert naar wat ze zeggen hangen ze onbeleefd op.

Wonen Zuid - Heerlen
Susi C.
1/5

Gaat je niks aan wat ik doe !!!
Heb netjes regels gehouden en buren deden niet netjes regels houden dus klagen maar aan buren en woon hier al 14 jaar !!!

Wonen Zuid - Heerlen
bulletCHASER
1/5

Niks anders dan problemen met wonen zuid
Bij klachten gebeurd niks ( ookal boren buren stenen uit je muur of slopen ze het hek in de achtertuin of leiden ze het overtollige water rechtstreeks jou tuin in )
Zelfs spijkers en punaises die voor mijn hond te schade over het hek worde gegooit word niks aan gedaan!!!!!!

Blijf je klachten word de melder met de overlast zelf een probleem en word er zeer dom naar je gedaan of niet eens gereageert

Wonen Zuid - Heerlen
Mup J.
1/5

Zojuist een mail met de jaarlijkse huurverhoging ontvangen.
5,3% huurverhoging!!!
En voor wat ? Een tochtige koude woning met een 41 jaar oude keuken.
En dan durven ze er een begeleidende mail mee te sturen waarin staat dat je misschien heel misschien in aanmerking komt voor een aalmoes bij een of andere instantie.
5,3% schaam jullie.

Wonen Zuid - Heerlen
X X.
1/5

- Zeer slechte staat van de woningen, periodiek onderhoud lijken ze niet in hun gamma te hebben en bij reparatieverzoeken wordt extreem moeilijk gedaan zo niet volkomen genegeerd.
- Afspraken worden slecht nagekomen, mits deze niet compleet 'vergeten' worden.
- Bij ernstige burenoverlast sta je er alleen voor en wordt de overlastgever wel erg goed beschermd.

Go up