WML - Maastricht

Adres: Hoofdkantoor Watermaatschappij Limburg, Limburglaan 25, 6229 GA Maastricht, Nederland.
Telefoon: 433090909.
Website: wml.nl
Specialiteiten: Drinkwaterbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 39 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.3/5.

📌 Locatie van WML

WML Hoofdkantoor Watermaatschappij Limburg, Limburglaan 25, 6229 GA Maastricht, Nederland

⏰ Openingstijden van WML

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

De Watermaatschappij Limburg of WML is een drinkwaterbedrijf met een breed aanbod aan diensten. Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Limburglaan 25 in Maastricht. Het bedrijf staat bekend om zijn rolstoeltoegang tot de ingang en de parkeergelegenheid, wat erg waardering heeft bij klanten. Het heeft 39 recensies op Google My Business en een gemiddelde beoordeling van 2.3/5.

👍 Beoordelingen van WML

WML - Maastricht
marleen W.
1/5

Vanaf een uur of wat eerder 'lekkage' ergens de woonplek, als wij niet bellen met WML horen wij niet wat er aan de hand is.. Daar gaat de relaxte hemelvaartsdag, want nu half vier 's middags is het nog steeds niet opgelost; geen water om te douchen, tanden poetsen af te wassen, kleren wassen of drinken. En oh ja, winkels zijn dicht dus sja.
Nogmaals gebeld en gevraagd hoe het zit; oh sorry mevrouw, we proberen het zo snel mogelijk op te lossen u kunt een waterpakjet halen daar en daar. Oh hee, u kon geen mensen sturen om dat effe te melden of effe langs te gaan met het waterpakket Hoe moeten we het weten

Koppen mogen rollen zo. Mensen moeten medicijnen en hebben water nodig als eerste levensbehoefte sukkels!

WML - Maastricht
Keegan B.
1/5

Ongeveer 1x in de 8 weken is het raak voor de bewoners die ergens rond de Tienbundersweg, Gebroeders Duschstraat, Nesselrodestraat en Waterschoot van der grachtstraat in Wijlre wonen.
De leidingen in die straten zijn zo abnormaal slecht dat er 1x per 8 weken problemen mee zijn.
En dan zit je dus de hele dag zonder water.
Overigens is het al de 3e keer dit jaar dat er een probleem is in de Tienbundersweg (we zitten pas in maart)
Zou het niet veel makkelijker zijn om deze dramatische leidingen eens een keertje te vervangen ipv om de 2 maanden weer terugkomen om het probleem tijdelijk te verhelpen?
1 ster is nog te hoog voor deze verschrikkelijke aanpak.

WML - Maastricht
Raymond W.
1/5

Wat n ... firma
Toevallig 6 weken niet thuis geweest en daardoor aanmaning gekregen MET verhoging
Geld was wel al overgeschreven maar te is te laat zeiden ze.
45 jaar geen steek laten vallen.
Manmanman, menselijkheid?

WML - Maastricht
Eef E. T.
1/5

38 onderbrekingen van de drinkwatervoorziening voor de hele wijk in 2 maanden wegens werkzaamheden en geen enkele aankondiging. Zelfs geen e-mailtje!

Van de ene op de andere dag staan er werklui voor de deur die je huisaansluiting komen vervangen en helemaal niks van WML bij zich hebben.

Geen controle of die mannen het werk naar behoren uitvoeren of in ‘projectbestek’ (ken het jargon niet) vastgelegde procedure voor grond- en bestratingswerk volgen en als je dan uiteindelijk ook nog schade hebt, dan moet je er eerst een jurist bijhalen voordat ze er aandacht aan gaan besteden.

Wat ons betreft gaan ze voor de prijs van ‘minst fatsoenlijke bedrijf van Nederland’!

WML - Maastricht
Monique T.
1/5

We kregen 2 dagen van te voren een kaart van WML in de brievenbus met de mededeling dat ze het water gaan afsluiten van 10 tot 12 uur. Echter, gingen ze al om 8 uur ‘s morgens het water afsluiten tot half 5. Medewerkers van WML zeiden dat wij als bedrijf een schadeclaim konden indienen, omdat wij al onze klanten moesten annuleren. Nu krijgen wij een e-mail dat bedrijfsactiviteiten uitgesloten zijn van hun algemene voorwaarden omtrent schadeclaims. Zeer kwalijk van een monopolistisch bedrijf waar je afhankelijk van bent en waarbij zij absoluut geen rekening houden met andere bedrijvigheid. Dit is al de 2e keer dit jaar. Zou het liefst geen sterren willen geven.

WML - Maastricht
D V.
1/5

Laatste betaalherrinnering inclusief aanmaningskosten per mail terwijl er nooit eerder een factuur ontvangen is. Reageert niet op klacht en is zeer klantonvriendelijk. Het gaat niet om 15 euro aanmaningskosten maar om het principe. Dit is geen normale gang van zaken.

WML - Maastricht
Julien B.
1/5

Wat ontzettend slecht dat ik anno 2023 geen storing online kan melden. Dit moet nog altijd telefonisch waar je je door een keuzemenu heen moet worstelen, gevolgd door een tenenkrommend wachtmuziekje waarmee men waarschijnlijk hoopt dat je het er maar bij laat zitten......

WML - Maastricht
Tom H.
1/5

Vandaag een brief van WML gekregen met daarin een "herinnering" dat ik mijn meterstanden nog steeds niet heb doorgegeven. Alle mailboxen en alle post van de afgelopen maanden doorzocht, maar helaas de originele brief van WML is waarschijnlijk toch WEER zoek geraakt bij de post. (Ofschoon Post.nl duidelijk laat zien dat er geen brieven van WML aan mijn adres gericht waren.)
Dit is al het 3rde jaar op een rij waarbij WML mij herinnert aan meterstanden zonder daarvoor eerst een brief of mail te hebben verzonden. En de jaren daarvoor hebben ze 3 jaar op een rij mijn meterstanden briefje "niet ontvangen" en dan als "consequentie" maar even mijn maandelijkse betalingen verdubbeld. Toen ik het door had, had ik al voor 2 jaar teveel betaald. En bij het verrekenen van deze situatie maken ze ook nog eens een grove calculatievergissing, waardoor ik zelf de betalingen moet controleren en corrigeren. Wat een onprofessionele organisatie zeg.

Beste WML probeer eens wat orde op zaken te stellen AUB alvolgens u herinneringen uitstuurt naar u klanten. En bedenk dat AUB ook nog even het eeuwen oude gezegde "klant is koning". Het minste wat je kunt doen is beleefd zijn.

Go up