Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht

Adres: Grote Staat 24, 6211 CS Maastricht, Nederland.
Telefoon: 8000094.
Website: vodafone.nl
Specialiteiten: Internetprovider, Mobiele-telefoonwinkel, Telecom-installateur.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Online afspraken, Rolstoeltoegankelijke ingang.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 243 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat Grote Staat 24, 6211 CS Maastricht, Nederland

⏰ Openingstijden van Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat

  • Maandag: 12:00–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–21:00
  • Vrijdag: 09:30–18:00
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: 12:00–17:00

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat: servicios de comunicación

La empresa Vodafone ofrece una variedad de servicios de comunicación en el corazón de Maastricht, en su tienda ubicada en Grote staat 24, 6211 CS Maastricht, Nederland. Con más de 243 recensiones en Google My Business, este establecimiento tiene una buena reputación entre los clientes.

Características y servicios

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat ofrece una amplia gama de servicios, incluyendo:

  • Internet
  • Mobilieléfono
  • Telecom instalación

Los clientes pueden disfrutar de servicios como la conexión a Internet, contratos de móvil y telefonía fija, y asistencia técnica rápida en su área.

Dirección y contactos

La tienda Vodafone en Maastricht se encuentra en la siguiente dirección:

Adres: Grote Staat 24, 6211 CS Maastricht, Nederland.

Por favor, no dude en contactarlos al teléfono 8000094 o visitar su sitio web vodafone.nl para obtener más información.

Facilidades

Este establecimiento cuenta con:

  • Services op bedrijfslocatie
  • Online afspraken
  • Rolstoeltoegankelijke ingang

Opiniones

Según las opiniones de los clientes, Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat tiene una excelente reputación.

La empresa tiene una media de 3,9/5 estrellas en Google My Business, lo que indica un nivel de satisfacción muy alto entre los clientes.

👍 Beoordelingen van Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Robert C.
1/5

Langsgegaan omdat mijn sim kaart niet werkte, die was niet goed geactiveerd door Vodafone. Uw naam, uw telefoonnummer, uw adres vervolgens uw legitimatie bewijs. Sorry die heb ik niet, wel digitaal in telefoon. Dan mag ik u niet helpen. Het leek zelfs of medewerker plezier hier in had en het zinnetje " Sorry mijnheer, maar helaas mag ik u zonder een fysiek legitimatiebewijs echt niet helpen" dan was het al een stuk beter geweest. Daarnaast denk ik dat iemand van 60 jaar die keurig alle gevraagde gegevens beantwoord en gewoon een niet goed ingestelde simkaart (door Vodafone) en die hij bij zich heeft best even geholpen kan worden zonder zijn paspoort op tafel te leggen. Jammer dat dit soort mensen er zijn, jammer dat ze voor Vodafone werken. Na overstap KPN alleen maar slechte ervaringen met Ziggo.
Management: Mocht u willen nazoeken wie was. Zaterdag 3 mei omstreeks 12:00.

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Betul S.
1/5

Bij deze wil ik vreselijke behandeling van een klant door een medewerker van vodafoon melden.
Omdat ik de informatie wat ik vroeg niet begreep,en nog 2 keer heb gevraagd voor bevestiging.
Uitgescholden,met woorden,met mimiek tong uitdrukking,beschuldig. Echt schandalig. Traumatische, huilend de zaak verlaten. Teruggegaan om nieuwe aangesloten abonnementen van telefoon en ziggo thuis ongedaan gemaakt.
Ik ben zo verdrietig, heb zoiets nog nooit meegemaakt .bah bah bah

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Stefan H.
1/5

Ongevraagd gebeld met de vraag of ik over wilde stappen naar ziggo, bij keurig aangeven geen interesse, veranderde de medewerker in de meest onvriendelijke klantenservice medewerker, wat een flutbedrijf

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Sander
1/5

Hoewel ik langer dan 10 jaar klant ben geweest van Vodafone, ben ik zwaar teleurgesteld in de manier waarop de klantenservice met klanten omgaat. Vanochtend merkte ik dat er zomaar €1,53 van mijn beltegoed was afgeschreven. Hoewel het bedrag te verwaarlozen is, is dit een principekwestie.

Om dit te bespreken, nam ik via de chat contact op met de klantenservice. Mijn telefoon staat 's nachts altijd uit en thuis heb ik mijn mobiele data uitgeschakeld omdat ik thuis gebruik maak van Wi-Fi. Ondanks deze duidelijke feiten werd er zonder enige uitleg beltegoed afgeschreven voor mobiele data die ik onmogelijk kan hebben gebruikt.

De reactie van de klantenservice was allesbehalve behulpzaam. In plaats van het probleem serieus te nemen en te onderzoeken waar de fout lag, kreeg ik alleen vage antwoorden waarin zijn aangaven dat ik data had gebruikt, maar zij mij niet konden vertellen waaraan. Daarmee voelde ik mij van het kastje naar de muur gestuurd.

Het lijkt erop dat Vodafone alleen uit is op de tegoeden van haar klanten, in plaats van een goede service. Ik overweeg sterk om over te stappen naar een andere provider die haar klanten wél op eerlijke wijze behandelt.

Kortom, als je waarde hecht aan eerlijke behandeling en transparantie, raad ik je aan om Vodafone te vermijden.

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Elly J.
5/5

Wat twee dagen niet lukte, speelde vanmiddag 22 september Bram van de klantenservice van Ziggo Maastricht Grote Staat klaar. Het schijnbaar onoplosbare probleem om Ziggo-mail van de oude iPad over te hevelen naar mijn nieuwe IPad lukte Bram na bijna een uur wel. Technisch creatief en geduldig.
Chapeau!
E. Jansen, Cadier en Keer.

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Wilma H.
1/5

Vanmiddag kom ik in de winkel met een quantis qe 317 wat stuk was, wordt weggestuurd ; ondersteunen we niet meer, probeer maar ergens anders een te kopen of zo. Thuisgekomen bel ik met ziggo, zit nog binnen de garantietijd dus krijg een nieuwe opgestuurd. Dit hadden ze in de winkel ook wel kunnen melden vind ik!

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Bart S.
5/5

Ik moest best lang wachten voordat ik aan de beurt was. 3 medewerkers waren bezig met klanten, ze namen hiervoor alle tijd. Er wandelde een vrolijke vierde medewerker binnen. Toen hij de koffie aan zijn collega's had doorgegeven, zijn computer had aangezet was ik aan de beurt. Het lange wachten werd beloond met UITSTEKENDE SERVICE! Ik kwam eigenlijk alleen voor de gratis afstandbediening en de mesh torentjes. Ik verliet echter ook de winkel met een berg zinvolle bruikbare tips en een bijzonder tevreden en blij gevoel. De vriendelijkheid van de vrolijke medewerkers werkte blijkbaar aanstekelijk!

Vodafone en Ziggo Maastricht Grote staat - Maastricht
Erick B.
5/5

Vandaag heb ik voor de 2e keer, in enkele maanden tijd, ondervonden dat de service van de ZIGGO/VODAFONE winkelmedewerkers in Maastricht perfect was. Mijn dank voor jullie hulp!

Go up