Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen

Adres: Corio Center 26, 6411 LP Heerlen, Nederland.
Telefoon: 8000094.
Website: vodafone.nl
Specialiteiten: Internetprovider, Mobiele-telefoonwinkel, Telecom-installateur.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Online afspraken, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 250 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center Corio Center 26, 6411 LP Heerlen, Nederland

⏰ Openingstijden van Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center

  • Maandag: 12:00–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–21:00
  • Vrijdag: 09:30–18:00
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: 12:00–17:00

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center

Bekijk hier onze informatie over Vodafone in Heerlen

Adres: Corio Center 26, 6411 LP Heerlen, Nederland.

Telefoon: 8000094.

Website: vodafone.nl.

Eigenschappen en diensten

Vodafone in Heerlen biedt een breed scala aan diensten en producten aan, waaronder:

  • Internetprovider
  • Mobiele-telefoonwinkel
  • Telecom-installateur

Andere interessante gegevens

Onze winkel in Heerlen biedt nog veel meer dan alleen diensten en producten aan. We zijn een rolstoeltoegankelijke locatie met een rolstoeltoegankelijke parking. U kunt ook online afspraken maken bij ons.

Beoordelingen

Bezoekers hebben ons 250 keer beoordeeld op Google My Business. De gemiddelde mening is 3,9/5.

👍 Beoordelingen van Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
Levensgenieters S. M. R.
1/5

Geschokt was ik toen ik nadat ik voor NIETS een nieuwe telefoon had gekocht erachter kwam dat het sim kaartje van hun een deffect had.
Ook nog eens extra omdat ik dezelfde persoon die mij geholpen had er rechtstreeks op aansprak (bij simkaart wissel)en deze geen krimp gaf en het hem niet interesseerde.
Terwijl hij met 1 simpele aktie/werk goed doen dit had kunnen voorkomen.
Ook dat hij zo slecht net feedback omkan neem ik hem (man met rode peper tattoo) kwalijk omdat ik specifiek om hem vroeg zodat t niet nog eens bij toekomstige kanten voor zal komen!
Helaas was de opmerking zelfs niet binnen gekomen: "dat ik hier heeeeel lang voor moet sparen" en dat dat totaal niet nodig was bij 10sec. Juiste actie van hem.

Week ervoor was ik reeds langst geweest om het probleem van geen functionerend mobiel netwerk aan te kaarten op mijn andere telefoon die niet oud was.

Ook dat hij zelf nooit zocht naar netwerken terwijl het op; automatisch zoeken
Stond.
Bij handmatig zoeken vond hij netwerk maar functioneerde het niet.

Gelukkig heb ik mijn telefoon niet bij hen gekocht maar bij mediamarkt anders voelde ik mij dubbel bekocht.
De professional van mediamarkt had het meteen herkend op 5sec. En bij nog eens5sec. Openen van simkaartvak zei hij; 2 strepen erop deze is beschadigd en werkt daarom niet naar behoren.
Was mijn eerste nog.

Voorheen gingen ik en mijn man altijd bij andere jongen smal/druk/meedenkend; die zeer kundig was maar deze al lang niet gezien, helaas!

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
Xandra K.
1/5

Wat een onvriendelijke medewerker!!!!
Door een storing bij ziggo klantenservice naar de winkel gereden om probleem op te lossen. Nou die moeite en benzine had ik kunnen besparen. Probleem nog niet opgelost en een zeer ongeïnteresseerde, botte medewerker!!!
Ik moest toch maar wachten tot de storing was opgelost en de klantenservice afd incasso maar terugbellen, hij kon niks voor mij doen!!!

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
Youri V.
1/5

Volledig vertrouwen kwijt in Vodafone en de winkel in Heerlen – fout op fout en nul verantwoordelijkheid
Wat voor ons een simpele verlenging van een mobiel abonnement met inruil van een toestel had moeten zijn, is veranderd in een frustrerend traject vol fouten, loze beloftes en een totaal gebrek aan communicatie en verantwoordelijkheid.
Bij het verlengen van mijn abonnement werd ons een bedrag van €217 beloofd voor het inruilen van mijn telefoon: €17 toestelwaarde + €200 actiebonus. We kregen duidelijk te horen dat ik het toestel een week later kon inleveren en dan gewoon het afgesproken bedrag zou ontvangen. Toen ik een week later in de winkel kwam, bleek dat de medewerker de offerte had verwijderd en een nieuwe waardebepaling deed. De waarde was inmiddels €211. Op onze bezwaren werd gereageerd met “ja, dat is dan gewoon pech” – heel makkelijk gezegd, maar dit was niet wat we hadden afgesproken.
Toch besloten we het hierbij te laten. Groot was de schok toen het geld uiteindelijk werd overgemaakt en we zagen dat er slechts €11 was gestort. De actiebonus van €200 ontbrak volledig.
Na bellen met de klantenservice kregen we te horen dat we naar de winkel in Heerlen moesten. Daar bleek dat de medewerker de actiecode vergeten was toe te voegen. Fout erkend, prima, kan gebeuren – en er werd gezegd dat het intern geregeld zou worden en dat we maandag ochtend uiterlijk bericht zouden krijgen.
Maandagmiddag: nog steeds niks gehoord. Dus weer naar de winkel. Daar werd ons verteld dat het "in behandeling" was en dat we “die avond of uiterlijk dinsdag voor de middag” bericht zouden krijgen. We vroegen om een bevestiging op papier, maar dat werd geweigerd: “Wij geven dit niet op papier, u moet ons vertrouwen .” waren de letterlijke woorden van de medewerker. Toen we daar geen genoegen mee namen, kregen we te horen dat de medewerker verder niks voor ons kon doen. We moesten maar wachten.
Dinsdag tot 17.00 uur gewacht. Weer niks. Uiteindelijk telefonisch contact gehad met de klantenservice van Vodafone – supervriendelijke medewerker, maar ze kon nergens in het systeem iets over onze case vinden. Ze raadde ons aan om Likewize te bellen, die het inruilproces verzorgt.
Likewize wist wél waar het over ging. Zij vertelden ons dat zij de winkel in Heerlen al op vrijdag hadden laten weten dat de fout daar lag en dat zij het moesten oplossen. Helaas konden zij zelf verder niks doen.
Omdat we het allemaal niet meer vertrouwden, zijn we dinsdag voor de derde keer naar de winkel gegaan. En daar werden we ronduit onvriendelijk behandeld. Geen uitleg, geen excuses, geen update – alleen maar: “We hebben het doorgegeven, het komt goed.” Maar nog steeds kregen we niks zwart op wit, geen bevestiging, geen e-mail, helemaal niks. “Morgen krijgt u een mail.” Ja, dat hoorden we inmiddels al voor de derde keer.
We zijn nu drie keer naar de winkel geweest, meerdere keren gebeld, tijd, parkeergeld en brandstof kwijtgeraakt, en hebben nog steeds geen zekerheid dat we die €200 ooit terugzien. Elke keer moeten we zelf overal achteraan, er is nul initiatief vanuit Vodafone of de winkel, en we krijgen geen enkel vertrouwenwekkend teken dat dit goedkomt. Of te wel ruim 200 euro (inruil, brandstof, parkeren en tijd) kwijt.

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
M P.
1/5

Nog nooit zo klantonvriendelijk te woord gestaan in de Ziggo winkel in Corio centrum Heerlen. Totaal geen empathie tonen en voordat je het probleem hebt uitgelegd werd je al afgesnauwd, star blijven volhouden aan zwart wit procedures en een hooghartige houding aannemen. Nu begrijp ik dat de Ziggo klanten weglopen...

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
marco V. H.
5/5

Amin heeft ons prima geholpen met het overzetten van de Nieuwe telefoon, hij legde alles goed uit en bleef behulpzaam

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
Aron V.
1/5

1 uur en 15 minuten gewacht voor service. Was 7e in de wachtrije toen ik binnen kwam. Ben weg gegaan toen ik 3e in de wachtrij stond. Ik snap niet hoe dit met 2 a 3 medewerkers zo lang kan duren.

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
John K.
3/5

Medewerkers maken het verschil.

Afgelopen week crashte mijn IPhone en ging ik naar Vodafone Heerlen voor een nieuwe IPhone 14. Omdat ik mijn oude IPhone niet meer kon gebruiken vermoedde ik problemen met het overzetten van de gegevens. De medewerker van Vodafone bevestigde dat ik problemen kon verwachten. Op mijn vraag hoe ik dat kon oplossen zei hij me niet te kunnen helpen. We zijn hier niet in een Apple shop zei hij letterlijk. Dat moet u zelf maar oplossen.
Omdat ik niet zonder telefoon weg wilde gaan heb ik de IPhone toch maar besteld. Ernstig teleurgesteld verliet ik de winkel. Deze medewerker krijgt van mij een dikke onvoldoende en is m.i. ongeschikt voor deze functie. Wel een dure telefoon verkopen, maar service verlenen is hem onbekend.

Het overzetten van de data lukte mij uiteindelijk toch. Op de zaterdag daarna heb ik deze Vodafone winkel nogmaals bezocht omdat ik nog enkele problemen ondervond. Deze keer werd ik gelukkig geholpen door een andere medewerker. Wat een verschil! Hij nam alle tijd voor me, was vriendelijk, oplossingsgericht en invoelend. Deze medewerker verdient voor mij een 10.
Reden dat deze Vodafone winkel niet verder komt dan 3 sterren.

Vodafone en Ziggo Heerlen Corio Center - Heerlen
Lex O.
5/5

Vandaag 2 nieuwe mob tel aangeschaft, daarbij zeer goed geholpen en tevreden naar huis.
Komt ook door de medewerker, 17 jaar ervaring ,die weet dat oudere mensen wat meer aandacht nodig hebben.
En , ze zetten Wel alles over ,alleen moet je wel zelf overal inloggen ,das normaal toch,,,
Bedankt ,en tot over n paar jaar.
L Een J.

Go up