Visma Idella - Amersfoort

Adres: Plotterweg 24, 3821 BB Amersfoort, Nederland.
Telefon: 884044600.
Strona internetowa: visma-idella.nl
Specjalności: Softwarebedrijf.
Inne ważne informacje: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Afspraak verplicht, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Parkeren op het terrein.
Opinie: Ta firma ma 29 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.8/5.

📌 Lokalizacja Visma Idella

Visma Idella Plotterweg 24, 3821 BB Amersfoort, Nederland

⏰ Godziny otwarcia Visma Idella

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Visma Idella to firma zajmująca się tworzeniem i sprzedażą oprogramowania. Siedziba firmy znajduje się na terenie Holandii, conkretnie przy ulicy Plotterweg 24, 3821 BB Amersfoort, Nederland.

W ramach swojej działalności firma Visma Idella specjalizuje się w technologii informatycznej. Oferuje szeroki zakres usług, takich jak:

  • Online afspraken
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Afspraak verplicht
  • Gratis parkeerplaats
  • Gratis parkeren op straat
  • Parkeren op het terrein

Ważną informacją dla potencjalnych klientów jest to, że firma posiada 29 recenzji na Google My Business, co świadczy o dość długiej tradycji na rynku. Średnia ocena tej firmy wynosi 2.8/5.

👍 Recenzje dla Visma Idella

Visma Idella - Amersfoort
Marjolein V.
1/5

Wat een ondoorzichtige en onbereikbare organisatie. Telefonisch bereiken is een ellende, per mail/klacht/berichten module ook nul respons. Echt om gek van te worden. Belachelijk dat er door bedrijven met deze partij wordt samengewerkt om een bovenwettelijke ww te regelen. Iets waar je gewoon recht op hebt en soms keihard nodig hebt en waar niet met zorgvuldigheid omgegaan wordt. Ik wacht al een maand op een reactie op 1 simpele vraag. Misschien komt er op mijn 1 ster review wel respons.

Visma Idella - Amersfoort
Soenita M.
1/5

probeer al ruim een week telefonisch contact te krijgen, maar helaas zonder resultaat. Meerdere keren voicemail ingesproken, maar ik word niet teruggebeld. Dit is zeer teleurstellend en ik ben echt bedroefd over deze gebrekkige dienstverlening. Als klant verwacht je op zijn minst een reactie. En telefonisch bereikbaarheid.

Visma Idella - Amersfoort
Richard J.
2/5

Al drie keer gebeld en krijg je tegenwoordig een voicemail met het bericht dat je zsm wordt teruggebeld.weet niet wat bij Visma spoedig is maar tot op heden niet teruggebeld. Ook een mail gestuurd en nog geen antwoord gekregen. Word je echt moedeloos van.

Visma Idella - Amersfoort
Jerome
1/5

De communicatie van deze organisatie is bedroevend. Na 6 maanden bleek dat zij een fout hadden gemaakt en een verkeerde beschikking hadden afgegeven. Nu na bijna een jaar heb ik nog geen cent van ze ontvangen, terwijl ik er recht op heb. Belafspraken daarover die zij nota bene zelf inplannen worden niet nagekomen en als je zelf belt is er niemand die iets weet of je te woord kan staan over de inhoud. Alles wordt doorverwezen naar de (onzichtbare) manager. Het is denk ik beter als uitkeringen weer door de staat worden geregeld en niet door een softwarebedrijf. Mijn geduld is op.

Visma Idella - Amersfoort
Huub V. O.
5/5

Het was enkele weken wachten op een antwoord, maar toen ik werd geholpen gebeurde dit op een uiterst professionele manier. Buiten werktijd en op zaterdag kreeg ik via de mail keurig antwoord.

Visma Idella - Amersfoort
dani J.
1/5

Zeer slechte ervaring met deze organisatie! Vanaf mei 2024Tientallen keren geprobeerd een terugbelafspraak te maken. Iedere keer krijg ik Kevin aan de lijn, die mij doorzet naar de desbetreffende afdeling. Daar neemt nooit iemand op. Na tientallen mailtjes en telefoontjes ben ik precies 1x teruggebeld door iemand die wist te vertellen dat Visma onderbezet was, maar dat dat opgelost zou worden. 28 juni 2024 Nog steeds is er niets veranderd. Op 24 juni zou de uitkering uitbetaald worden. Er stond niets op mijn rekening. Weer een mail gestuurd. Reactie: Helaas is er iets mis gegaan met de betaling, het bedrag wordt aanstaande donderdag aan u overgemaakt. Donderdag vind ik een voorschot. Daar is niets over gecommuniceerd. Donderdag 27 juni 2024 weer een mail gestuurd over hoe dit zit. Krijg ik een antwoord dat pas in juli 2024 mijn formele uitkering wordt uitbetaald met nabetaling van het verschil tussen voorschotl en reguliere uitkering OVER 6 WEKEN!! Niet met mij gecommuniceerdTijd om mijn advokaat te bellen. Helaas kan inderdaad het niet anders bij deze organisatie.

Visma Idella - Amersfoort
Nico M.
1/5

Zeer slechte instantie. Sinds begin mei 2024 kloppen mijn specificatie niet. Al bel je 100 keer dan krijg he Kevin. Kevin ga je werk doen niemand belt terug. Waardeloos oplichters ik ben de gedupeerde niet jullie. Schande schande mooie zaak voor de rechter. Mvg Nico Mazer 63 jaar

Visma Idella - Amersfoort
Rene '. H.
1/5

Geen contact te krijgen met dit bedrijf. Meerdere keren gebeld en soms langer dan een uur in de wachtstand gezeten. Mails worden niet beantwoord. Mijn portal functioneert nog altijd niet en als je daarover mailt of belt krijg je dus geen adequaat antwoord. Wel krijg ik zgn no-reply mails om gegevens door te geven, hetgeen dus niet gaat. Volgende week ga ik vakbond of advocaat inschakelen om ze tot betere dienstverlening te dwingen, want dit "proces" duurt al zo'n 3 maanden.

Go up