Van Gelder Groep - Nijkerk

Adres: Sluiswachter 18, 3861 SN Nijkerk, Holandia.
Telefon: 881154000.
Strona internetowa: vangelder.com
Specjalności: Wykonawca.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Bezpłatny parking.
Opinie: Ta firma ma 119 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.2/5.

📌 Lokalizacja Van Gelder Groep

Van Gelder Groep jest holenderską firmą specjalizującą się w realizacji projektów. Siedziba firmy znajduje się przy ulicy Sluiswachter 18, 3861 SN Nijkerk, Holandia. Na ich stronie internetowej vangelder.com oferują informacje o ich usługach oraz możliwości współpracy.

Charakterystyka firmy

  • Van Gelder Groep jest wykonawca, co oznacza, że specjalizują się w realizacji różnego rodzaju projektów budowlanych i inżynieryjnych.
  • Firma posiada doświadczenie i wysoką kwalifikację, która pozwala im na wykonywanie zadań zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Van Gelder Groep przestrzega również zasad bezpieczeństwa i ochrony środowiska, co wskazuje na ich zaangażowanie i dbałość o otaczający świat.

Adres i położenie

Firma Van Gelder Groep znajduje się na ulicy Sluiswachter 18, 3861 SN Nijkerk, Holandia. To miejsce jest łatwo dostępne i posiada miejsca parkingowe dla osób poruszających się na wózkach. W pobliżu firmy nie ma problemów z parkowaniem, gdyż dla klientów dostępny jest także bezpłatny parking.

Informacje kontaktowe

Telefon: 881154000

Strona internetowa: vangelder.com

Opinie klientów

Na Google My Business firma Van Gelder Groep ma 119 recenzji, co świadczy o jej popularności i zainteresowaniu klientów. Średnia ocena wynosi 2.2/5.

👍 Recenzje dla Van Gelder Groep

Van Gelder Groep - Nijkerk
M D.
1/5

Ik probeer al 2,5 jaar mijn gasmeter te laten weghalen omdat ik geen gas meer heb. "Een klusje van niks" aldus het bedrijf zelf, maar elke keer annuleren/verzetten ze de afspraken en is er nog niemand langs geweest. Ik snap niet dat dit bedrijf met zichzelf kan leven en aan de reviews te zien doen ze er ook niks aan en hebben ze schijt aan de klant

Van Gelder Groep - Nijkerk
JP D. S.
1/5

Gelder KLM B.V. heeft in opdracht van Liander bij ons in de straat werkzaamheden verricht en daarbij (onnodige) vernielingen aangebracht aan de beplanting in de boomspiegels. Dit groen is weliswaar op openbare grond, maar wij als straat hebben middels een bewonersinitiatief de afspraak met de gemeente de beplanting en het onderhoud te verzorgen. En klacht hierover lost niet op behalve de opmerking 'mot je maar nieuwe plantjes kope'.
De aannemer van Gelder KLM B.V. acht zich niet aansprakelijk voor de geleden schade en wijst de schadevergoeding af.

Daar sta je dan met je goeie gedrag.

Van Gelder Groep - Nijkerk
circus P.
1/5

Vandaag zou de aansluiting voor het glasvezel worden gemaakt. Via een app berichtje wordt er enkele uren vooraf geannuleerd, vanwege het slechte weer en bellen zo snel mogelijk voor het maken van een nieuwe afspraak. We hebben in Nederland 200 dagen slecht weer. De afspraak is meer dan een maand geleden gemaakt en is doorgezet via delta glasfiber netwerk naar Van Gelder. Hiervoor moeten we 1800€ betalen. Nu begrijp ik de kosten wel. Als je maar 100 dagen per jaar werkt wil je in 100 dagen wel een jaarsalaris binnen harken.
Het gaat hier om een bedrijfsmatige aansluiting.
Klacht gedeponeerd bij Van Gelder en bij Delta. Maar volgens de reviews hier, moet ik er niet veel van verwachten.
Telefonisch annuleren durven ze denk ik niet want stel je voor dat
ze dan ook meteen een nieuwe afspraak moeten inplannen.
Ook houd ik nu mijn hart vast wanneer ze de werkzaamheden komen verrichten, na het lezen van de reviews.
Zelf maar telefonisch contact opgenomen voor een nieuwe afspraak te plannen. Een nieuwe afspraak kon niet gemaakt worden ik moet hierop wachten tot ze zelf contact op nemen. Wel zei van Gelder dat de nieuwe aansluiting waarschijnlijk pas medio juni/juli gemaakt zou worden. Met andere woorden je vraagt een aansluiting aan en moet vervolgens 3/4 maanden wachten op een aansluiting. En dan mag je hopen dat die afspraak wel door gaat. 1 Voordeel het is meestal wel mooi weer in juni/juli.

Uiteindelijk hebben we alles kunnen annuleren omdat zij de afspraken niet na kwamen en hebben de 1800€ terug gekregen.
Vervolgens hebben we glasvezel via Odido aan laten sluiten en deze was GRATIS. Uiteindelijk 1800€ uitgespaard en de aanleg was snel geregeld en gelegd.

Van Gelder Groep - Nijkerk
Ton
1/5

Waardeloos bedrijf!!!

Van Gelder heeft 2 jaar geleden glasvezel aangelegd bij ons in het dorp, echter toen ze de aansluiting binnen wilde komen leggen kwamen ze erachter dat ze onze kant van de straat waren vergeten van een kabel te voorzien.

Toen is de kabel later alsnog onder de weg door geschoten en daar ligt hij tot op de dag van vandaag nog steeds.

Heb een jaar geleden aangegeven dat er nog geen kabel aansluiting naar binnen of gebracht en dat had niet gemogen. Er is toen iemand van v Gelder wezen schouwen om te kijken waar de kabel moest komen te liggen en het zou snel opgelost worden.

Nu een jaar later en -tig keer bellen en mailen ligt er nog steeds geen kabel binnen.
Als ik ze bel dan word je via de receptie van het kastje naar de muur gestuurd maar kun je niemand aan telefoon krijgen die werkelijk iets oplost.
En als je een klacht indient per mail krijg je een automatische mail terug dat je klacht snel in behandeling word genomen en vervolgens hoor je nooit iets meer.

Kortom een bedrijf met een SERVICE VAN 0.0.
Die ene ster die ik jullie nu geef zijn jullie nog niet eens waard en ik voel me genoodzaakt rechtsbijstand in te schakelen

Van Gelder Groep - Nijkerk
Remon G.
1/5

Uitermate trieste klantenservice, totaal geen opvolging op klachten. Geen oplossingen voor veroorzaakte schade. Geen contact mogelijk telefonisch en moet je mailen, maar reactie ontvangen is er niet bij. Ondertussen zit er een gapend gat in het huis naar de kruipruimte en dat al sinds 24 december. Zeldzaam slecht. Vervolgens wel vijf prachtige pijlers van bedrijfsfilosofie op de website zetten, maar deze uitvoeren is er niet bij. Beschamend en onbegrijpelijk dat KPN met deze partij in zee is gegaan.

Van Gelder Groep - Nijkerk
Kees V. D. Z.
3/5

Bij ons voor is een gasleiding vernieuwd en de werkzaamheden zouden duren van 4-2-2025 tot 14-2-2025 maar ze zijn nog steeds niet klaar. Helaas is er tussentijds ca. 2 weken niets gedaan en lag alles wel open. Gelukkig is mijn verzoek om mijn oprit dicht te leggen voor het weekend, wel ingevuld......

Van Gelder Groep - Nijkerk
Athon
1/5

Medewerkers van dit bedrijf parkeren enorme bussen voor huizen en blokkeren het uitzicht. Je snapt toch zelf wel dat je met zo’n gevaarte niet pal voor iemand zijn raam moet gaan staan? Bovendien staat diegene half buiten een parkeervak. Kansloos!

Van Gelder Groep - Nijkerk
Caitlin C.
1/5

Doordat Stedin het helaas te druk had werden we doorverwezen naar dit bedrijf voor het verzwaren van de meterkast.

Het begon al dat wij eerst zo snel mogelijk het factuur moest betalen om daardoor zo snel mogelijk geholpen te worden.
Zodra we dit hadden gedaan hebben de gegevens doorgestuurd wat gelder nodig had.

Maar na een paar weken niks meer vernomen te hebben nogmaals een mail gestuurd naar de planning. Daarna nog steeds niks.
Na een mail gestuurd, bleek dat de planning ons mailadres geblokkeerd had en daardoor wij niet meer konden mailen en in contact met hun kunnen komen.

Van de 1400 mensen die daar mogelijk werken wijst iedereen naar elkaar en niemand weet niks.
Uiteindelijk door dat er geen contact was zijn wij niet meer in zee gegaan met dit bedrijf en ons geld terug gevraagd.

Als je email word geblokkeerd door een bedrijf dat heb ik nog nooit mee gemaakt.
Klantgerichte service kent dit bedrijf niet en aan andere review te zien is dit al jaren zo en gaat dit nooit meer veranderen.

Als je de keus hebt KIES EEN ANDER BEDRIJF.

Go up