Trengo - Utrecht

Adres: Stadsplateau 30, 3521 AZ Utrecht, Nederland.

Website: trengo.com
Specialiteiten: Softwarebedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 271 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

πŸ“Œ Locatie van Trengo

Trengo Stadsplateau 30, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Trengo

Adres: Stadsplateau 30, 3521 AZ Utrecht, Nederland.

Trengo is een softwarebedrijf dat specializes in het ontwikkelen van software voor customer service teams.

Specialiteiten

Specialiteiten: Softwarebedrijf.

Andere interessante gegevens

Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 271 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.8/5.

Over Trengo

Trengo is een softwarebedrijf dat specializes in het ontwikkelen van software voor customer service teams. Ze bieden verschillende functionaliteiten aan, zoals regels voor het inregelen van bepaalde acties en rapportage inzicht voor leidinggevenden.

Ze zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van A.I.-oplossingen, wat zeer interessant vindt voor hun klanten.

Characteristics

Characteristic Description
Functionaliteiten Regels voor het inregelen van bepaalde acties en rapportage inzicht voor leidinggevenden.
A.I.-oplossingen Ze zijn bezig met het ontwikkelen van A.I.-oplossingen.

Information recommended

Information recommended: Meer informatie over Trengo kunt u vinden op hun website.

Website: trengo.com.

Telefoonnummer: 06-12345678

Contact information

Contact information: Stadsplateau 30, 3521 AZ Utrecht, Nederland.

Conclusion

Trengo is een softwarebedrijf dat specializes in het ontwikkelen van software voor customer service teams. Ze bieden verschillende functionaliteiten aan en zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van A.I.-oplossingen.

πŸ‘ Beoordelingen van Trengo

Trengo - Utrecht
Peter E.
5/5

Inmiddels werk ik al een paar jaar met Trengo. Ik ben erg tevreden met alle functionaliteiten. Het is ideaal voor een Customer Service team. Ik maak graag gebruik van regels waarmee je bepaalde acties kunt inregelen. Ook rapportage inzicht voor leidinggevenden is fijn om in een oogopslag te kunnen zien. Trengo is nu bezig met het ontwikkelen van A.I. oplossingen. Ik ben erg benieuwd wat de toekomst mag brengen!

Trengo - Utrecht
KlantenService H. B.
5/5

We hadden een complexe koppeling nodig tussen Trengo en ons order- en trackingsysteem, wat aanvankelijk behoorlijk wat uitdagingen opleverde. Dankzij de deskundige hulp van de Trengo-medewerker werkt alles nu vlekkeloos – zelfs beter dan we hadden verwacht! De communicatie was helder, snel en zeer oplossingsgericht.

Namens het hele Hismith-team: bedankt voor jullie inzet en topservice!

Trengo - Utrecht
Erwin L.
5/5

Vandaag weer super goed ondersteund door de hepldesk van Trengo, echt tevreden over de service.

Via deze weg raad ik het Trengo te zeerste aan, al uw email inboxen, whatsapp kanelen in een oogopslag te overzien en vele mogelijkheden en toepassingen.

Trengo - Utrecht
Guus
5/5

Naast dat Trengo een superfijn systeem is waar wij als een bedrijf veel uit halen, is de contact met Team Trengo altijd top.

Soms heb ik even iets waar ik niet uit kom en dan staan ze binnen extreem korte tijd voor mij klaar.

Trengo - Utrecht
Tom F.
1/5

Prima software voor klantenservice. AI chatbot is een mooie ontwikkeling. Heb ze gekozen om hun goede prijsstelling. Helaas zal bij verlenging van mijn contract de prijs met 175% stijgen. Niet te doen voor een bedrijf met 1 iemand op klantenservice. In contact via WhatsApp (telefonisch is niet mogelijk). Werd mij uitgelegd dat hier niets aan te doen is en ze de ratings op Trustpilot voor lief nemen. Absurd! Mega zonde, alles overzetten naar een andere provider kost veel tijd. Niet aan beginnen dus, is een bait & switch.

Trengo - Utrecht
Timothy E.
1/5

GΓͺnant slechte eigen klantenservice met veel verborgen kosten. Lang getwijfeld tussen Zendesk, SaySimple en Trengo. Toch gegaan voor de integraties, maar na een half jaar al zo een spijt van Trengo.

Maak liever geld over naar het WNF dan naar Trengo. Deze houding van totaal niet door hebben wat je klanten nodig hebben, personeel wat massaal Trengo verlaat wegens een slechte cultuur, is echt schokkend voor mij als klant.

Doe dit niet!

Trengo - Utrecht
Mark W.
1/5

Gebruiken Trengo inmiddels een paar jaar en ik weet niet wat er precies gaande is daar, maar er is weinig over van de innovatieve partij waar we ooit voor gekozen hebben. Onbereikbaar, zowel telefonisch als via chat. Accounts aanpassen lukt niet meer, want de verificatie mails worden niet verzonden. Nu als druppel; berichten bundels als je meer dan 300 mails per maand verstuurt. Betaal je 0,18€ over elke 'extra mail'. Tijd voor een alternatief systeem.

Trengo - Utrecht
Chantal V. L.
5/5

Vanaf het moment dat we in zee zijn gegaan met Trengo is alles soepel verlopen. Stap voor stap konden we ons eigen implementatieplan voorstellen en bijstellen waar nodig en zijn we netjes begeleidt om alles in orde te krijgen voor een vlotte overstap. Alle functies binnen Trengo zijn vanzelfsprekend en snel te leren. Hoewel mijn team in eerste instantie huiverig was om een grote overstap te maken, zijn we met z'n allen erg tevreden over de functionaliteit. Onze communicatie van en naar onze klanten is in alle opzichten verbeterd. We krijgen feedback dat we beter te bereiken zijn en dat tickets sneller worden opgepakt. Ook het samenwerken tussen collega's is dankzij Trengo met sprongen vooruit gegaan. We zitten nu in een periode waarin alle basiselementen zijn geimplementeerd en nu kijken we uit naar het verdiepen van deze elementen om ze nog beter te laten aansluiten binnen ons bedrijf.

Het onboarding proces was fijn en gemakkelijk door onze eigen contactpersoon die echt heeft gekeken naar onze wensen en doelen. Ook nu alles staat, ben ik blij dat we Charlotte nog even bij ons hebben om ons verder te begeleiden en te kijken waar we nog meer efficientie kunnen behalen.

Go up