Pieter Pot - Rotterdam

Adres: MicroLab, Aert van Nesstraat 45, 3012 EB Rotterdam, Nederland.

Website: pieter-pot.nl
Specialiteiten: Supermarkt, E-commerceservice, Kruidenier.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Lekkere groenten en fruit, Eten, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 236 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

πŸ“Œ Locatie van Pieter Pot

Pieter Pot MicroLab, Aert van Nesstraat 45, 3012 EB Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Pieter Pot

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

MicroLab is een microsupermarkt met verschillende locaties in Nederland, inclusief een vestiging in Rotterdam. Een van deze vestigingen is gevestigd aan de Aert van Nesstraat 45 in Rotterdam, Nederland.

MicroLab biedt verschillende diensten aan, waaronder een e-commerce service en een kruidenier. Het bedrijf is bekend om zijn contactloze bezorging en zijn breed assortiment aan lekkere groenten en fruit.

MicroLab heeft een gemiddelde mening van 4,2/5 op Google My Business, gebaseerd op 236 recensies.

Specialiteiten

Supermarkt, E-commerceservice, Kruidenier

Andere interessante gegevens

  • Contactloos bezorgen
  • Bezorging
  • Lekkere groenten en fruit
  • Eten
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen
  • Creditcards

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 236 recensies op Google My Business.

Contactinformatie

Adres: MicroLab, Aert van Nesstraat 45, 3012 EB Rotterdam, Nederland.

Telefoon: Geen informatie beschikbaar

Website: pieter-pot.nl

πŸ‘ Beoordelingen van Pieter Pot

Pieter Pot - Rotterdam
Jock O.
4/5

Weer eens een bestelling gedaan bij Pieter Pot. Ook 2 x de verpieter me niet zak. Bij het uitpakken bleek al snel dat er producten in zaten die niet goed meer waren. Dit werden er steeds meer, zelf rottend en schimmelend fruit! Er kwam bruine drab uit een mango gelopen, meer dan overrijpe stukken fruit en vergeelde groente. Ik denk dat een kinderboerderij deze rotzooi zou weigeren, het kon gelijk de kliko in. Het zou veel duurzamer zijn om dit niet op te sturen maar gelijk weg te gooien, zitten wij ook niet in de stank en teleurstelling. Nooit meer!

Update: Youri heeft gebeld en het is naar tevredenheid opgelost! In ieder geval hoop ik dat er een les uit is getrokken, het was wel schrikken. Gelukkig dat er eerlijke bedrijven en mensen zijn die het beste voor hebben en een oplossing willen zoeken. Bedankt voor de reactie en de oprechtheid!

Pieter Pot - Rotterdam
Leon S.
4/5

Overzichtelijke app en tot nog toe fijn contact met de klantenservice gehad, maar dit is maar twee keer nodig geweest.

Erg fijn om verpakkingsvrij boodschappen te doen, scheelt veel afval en we kunnen dus ook de kliko minder laten legen.

De gratis bezorg tijdvakken zijn erg (volgens mij 08:00-22:00), dus wij kiezen hierdoor toch maar voor de betaalde variant, waardoor het wachten een tijdbestek heeft van 4 uur.

In het begin hadden we weleens last van uitverkochte producten, maar de laatste tijd gaat dit steeds beter. Fijn!

Pieter Pot - Rotterdam
Erica I.
5/5

Wat een doorzetters werken er bij deze onderneming. Door alle tegenslag heen blijven ze strijdvaardig bouwen aan hun missie - tegen de (afval)stroom in! Ik heb niks dan respect voor de toewijding, transparantie en daadkracht die ik zie. De nieuwe samenwerkingen zijn een supergoeie zet, samen maak je veel meer impact.

Ook al begrijp ik de frustratie die ik lees in andere reviews (ik ben ook een hoop statiegeld kwijt), toch ben ik het er niet mee eens. Je kunt een bedrijf als dit, dat is ontstaan vanuit een missie - misschien zelfs een roeping, mijns inziens niet tegen dezelfde lat houden als willekeurig welke supermarkt met een winstoogmerk. Uiteraard moeten zaken steeds vloeiender gaan verlopen, maar heel veel bij Pieter Pot heeft volgens mij door trial&error ontdekt moeten worden. Hopelijk kunnen mijn medeklanten de 'errors' vergeven en deze onderneming hun vertrouwen blijven schenken. Een goed gestroomlijnde afvalvrije supermarkt bouw je niet in een paar jaar!

Pieter Pot - Rotterdam
Grad P.
5/5

Bestellen bij Pieter Pot gaat heel eenvoudig via de app. De producten worden geleverd in mooie, stevige glazen potten, die wel wat zwaar zijn. Je betaalt uiteindelijk alleen voor de inhoud, omdat je de potten weer kunt inleveren voor hergebruik. De kwaliteit van de producten is uitstekend en er is volop keuze. En als er een keer iets misging, ben ik altijd goed en snel geholpen door de klantenservice. Voor mij is dit de makkelijkste manier om duurzaam te winkelen!

Pieter Pot - Rotterdam
yvette W.
5/5

Altijd een groot fan geweest van Pieter Pot en was ook weer heel blij nadat ze een doorstart hadden gemaakt na het faillissement. Nog niet alle producten hebben ze zoals voorheen, maar ze zijn druk bezig met bijwerken. Ze houden je als klant op de hoogte hoe zij als bedrijf ervoor staan en luisteren naar je feedback. Enorm prettig bedrijf wat er ook nog voor heeft gezorgd dat ik minder plastic in mijn keuken heb en alles mooi in potten staat!

Pieter Pot - Rotterdam
Margot D.
5/5

Pieter Pot is een geweldig bedrijf: ze helpen ons zonder plastic verpakkingen boodschappen te doen, informeren ons goed, zijn heel transparant en de service is uitstekend. Bovendien hebben ze veel keus en de kwaliteit van de producten is goed. Hopelijk helpt deze review anderen over de streep te trekken om ook verpakkingsvrij boodschappen te doen πŸ™‚

Pieter Pot - Rotterdam
Karen D. S.
5/5

Altijd blij als mijn Pieter pot levering er is. Ik ben tevreden van de kwaliteit van de producten. Ik hoop dat we wereldwijd naar een verpakkingsvrij boodschappen doen zullen overgaan. Vind het verschrikkelijk om te zien hoeveel verpakkingsmateriaal supermarkten gebruiken.

Pieter Pot - Rotterdam
Lianne W.
5/5

Ik ben heel tevreden over Pieter Pot! Met iedere bestelling bespaar je verpakkingen en je krijgt er (naast een goed gevoel) mooie potten met fijne producten voor terug. Ze zijn enorm in ontwikkeling en hebben veel nieuwe ideeΓ«n om dit concept nog verder te verbeteren. Hier zijn ze heel open over, je voelt je als klant echt onderdeel van een community. Dit is een revolutie waar ik graag aan wil bijdragen en ik hoop nog vele anderen met mij.

Go up