OsingadeJong educatieve diensten - Makkum

Adres: Oliemolen 2, 8754 GH Makkum, Holandia.
Telefon: 515580081.
Strona internetowa: osingadejong.nl
Specjalności: Usługi logistyczne, Księgarnia, Konsultant ds. edukacji, Producent oprogramowania.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Bezpłatny parking, Własny parking.
Opinie: Ta firma ma 856 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.9/5.

📌 Lokalizacja OsingadeJong educatieve diensten

OsingadeJong educatieve diensten toł zuę takśliwa szłõślisko w Makkum, w Holandii. Oferuje usugi logistyczne, księgarnie i konsultacje dotycłe edukacji, a ślęż samej górnę. Strażone adresowe: Oliemolen 2, 8754 GH Makkum, Holandia. Moż dostępnie numer telefoniczny: 515580081. Strona internetowa: osingadejong.nl.

Specjalności

                   Usługi logistyczne
                   Księgarnia
                   Konsultant ds. edukacji

Inne ważenie

Inne ważenie ęszłe ważne ęślężne informacje:

                     Parking dostępny dla osób na wózkach
                     Bęzpłatny parking

Opinie

Wszechzślę opinie na Google My Business: 856 recenzji.                Średnia opinia: 3.9/5.

👍 Recenzje dla OsingadeJong educatieve diensten

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
Albertine V.
1/5

Beoordeling een nul!
Wat een verschrikkelijke service via dit bedrijf. Komen geen enkele afspraak na! Boeken nog steeds niet geleverd en 3 weken voor uiterste datum besteld. Kind gaat al 3 weken naar school. Digitaal betaalde bestelling wordt gewoon niet geleverd. Geen contact te krijgen met het bedrijf, behalve via servicemeldingen, die genegeerd worden en open blijven staan. Ze drukken je gewoon weg als je belt. Wat een trieste wereld. Daarnaast een buitenlander aan de lijn met gebrekkig Nederlands. Dus de huidige status; geen boeken binnen, contact wordt door klantenservice geblokkeerd en een officiële klachtenprocedure ontbreekt waardoor zelfs een klacht indienen niet lukt. Nog nooit zo’n slechte ervaring met een bedrijf gehad.

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
Susanna
1/5

Vreselijk bedrijf! Onbetrouwbaar, onprofessioneel en onvriendelijk. Ik heb ook 10 x gebeld, maar 0 keer teruggebeld. Boeken zijn niet geleverd. Geen 1 boek gelevedr! Kind is dus al begonnen naar school zonder boeken. Als ik bel dan neemt iemand op die totaal geen verstand van het proces heeft, die kan niet eens helpen. Een bericht doorgeven naar degene die dus nooit terugbelt. Het kan hun echt niet schelen en ze doen hun werk totaal niet! Waardeloos bedrijf!
Ik heb nog nooit zoietes meegemaakt.
Klantenservice onvriendelijk, als ik begin over slechte service wordt zonder gedag te zeggen telefoongesprek beëindigd. Ze zeggen steeds dat het wordt geleverd. Ik wil weten WANNEER? Ergens in 2050? Ik kom worden te kort als ik probeeer nu op te schrijven wat er allemaal mis is met dit bedrijf en hoe ze ouders slecht behandelen. Die app (mijnleermiddelen-app) waar je zogenaamd je bestelling kan volgen werkt voor geen meter. Elke dag is er een nieuwe 'uterste leverdatum' en een track&trace is nooit verzonden, omdat de boeken nooit zijn verstuurd!
En ik kan nog zo eindeloos doorgaan....
Ik hoop dat de school nooit met hun gaat samenwerken! Ik ga rector schrijven dat ze voor het volgend schooljaar iemand anders gaan zoeken. Osinga de Jong NOOIT MEER!!!!!

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
Minke C.
1/5

Wat een ongelooflijk slecht en vreselijk bedrijf!! Wij hebben de boeken ruim op tijd besteld, maar het is nu eind september en we moeten nog steeds op een boek wachten!
In de app verschuift steeds de verwachte leverdatum. Ik heb een servicemelding gedaan waarop ik een automatisch gegenereerd antwoord krijg en ik niet op kan antwoorden. Daarom uiteindelijk gebeld naar het servicenummer: krijg ik te horen dat ik een servicemelding moet doen én dat de ‘desbetreffende afdeling’ daar over gaat. Als ik uitleg dat ik allang een servicemelding heb gedaan maar daar geen duidelijk antwoord op krijg, krijg ik weer - tot drie keer toe - te horen dat de ‘desbetreffende afdeling’ daar over gaat. Als ik dus vraag om naar hen door te worden verbonden, zegt ze dat die afdeling geen telefoon heeft…!!
Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd, zéér belabberde en onprofessionele service en ondertussen is het dus maar hopen dat je een keer je geleverde spullen gaat krijgen. Echt bizar slecht!

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
Harmen A.
1/5

In Juli de boeken al besteld. Nu zijn we bijna oktober en nog steeds zijn niet alle boeken geleverd. Totaal ook geen communicatie. Sterker nog... bellen kan niet en als je mailt met de vraag wat de status is, krijg je een mail terug dat je niet mag mailen maar een servicemelding moet aanmaken. Als je een servicemelding aanmaakt dan krijg je als antwoord dat ze niet weten wanneer de boeken geleverd gaan worden. Wellicht is het voor dit bedrijf verstandig om de communicatiewijze en de processen te evalueren. Zijn genoeg verbeterpunten te vinden.

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
Gerrie
1/5

Wij zitten inmiddels in week 2 van het schooljaar en hebben nog steeds géén boeken ontvangen.
Via mijnleermiddelen komt er alleen een standaardreactie dat bestellingen worden verwerkt, terwijl de levertijd bijna dagelijks verschoven wordt — en dus totaal onbetrouwbaar is.

Telefonisch contact is al helemaal een drama:

Bij optie 1 (leerling/ouder) word je ofwel abrupt opgehangen, of je krijgt iemand aan de lijn die extern ingehuurd lijkt en geen enkel inzicht heeft in het systeem.

Bij optie 2 (schoolmedewerker) wordt er wel gesproken over een "spoedmelding", maar teruggebeld word je nooit. Sterker nog: ik werd zelfs onvriendelijk behandeld en de verbinding werd beëindigd zonder dat ik mijn verhaal kon doen.

Het gevolg: twee weken onderwijs zonder boeken, geen enkele duidelijkheid, en een klantenservice die meer frustreert dan helpt.

Heel teleurstellend en absoluut niet passend bij een leverancier van leermiddelen waar scholen en ouders afhankelijk van zijn.

**Update: Sinds vanochtend staat de uitleverdatum niet meer op de gebruikelijke verschuiving van één dag, maar is deze in één keer verplaatst naar 20 september. Dit zou betekenen dat de boeken pas in schoolweek 5 geleverd worden.

Het bedrijf geeft aan dat contact opnemen momenteel niet zinvol is, omdat zij druk bezig zijn met het verwerken van de bestellingen 🤷‍♂️

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
Suzan
1/5

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ruim op tijd de schoolboeken besteld. Inmiddels is het half september en nog steeds wachten we op 12 boeken! Steeds wordt je afgescheept op de zogenaamde klantenservice dat je naar de verwachte levertijd moet kijken in de app, eind september in dit geval. Een service melding maken heeft heeft geen zin, ik weet het antwoord al. De school heeft dit bedrijf al nieuwe drukker genomen, mag hopen dat dit het laatste jaar is.

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
Fleur D. G.
1/5

Als je de keuze hebt: bestel hier absoluut niet en koop je boeken zelf.
Je betaalt hier €47 om één boek maar een jaar te lenen. Geen borg, geen compensatie, gewoon weg €47 voor tijdelijk gebruik. Schandalig duur.

En dan de levering: belachelijk traag. Het duurt gerust twee maanden voordat je je boeken ontvangt. Tegen die tijd is school al lang begonnen en zit je achterstand te lopen omdat dit bedrijf zijn zaken niet op orde heeft.

Dit is geen eenmalige fout : het gaat elk jaar mis. Altijd te laat, altijd slecht geregeld. Voor een bedrijf dat van studiemateriaal afhankelijk is, is dit gewoon onacceptabel.

OsingadeJong educatieve diensten - Makkum
J S.
1/5

Verschrikkelijk!!! 1e jaars schoolboeken waar geslachtsdelen ingetekend zijn. Andere boeken met enorme waterschade. Na 2 maanden school nog steeds ontbrekende boeken. Een leeromgeving die helemaal niet werkt. En op vragen nooit antwoord geven. Slechtste bedrijf dat ik ooit meegemaakt heb.

Go up