Liander - Duiven

Adres: Dijkgraaf 4, 6921 RL Duiven, Nederland.
Telefoon: 885426444.
Website: liander.nl.
Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 69 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

Locatie van Liander

Liander, een bekend elektriciteitsbedrijf in Nederland, is gevestigd op Adres: Dijkgraaf 4, 6921 RL Duiven, Nederland.

Met hun specialiteiten in de energy sector, biedt Liander betrouwbare en kwalitatieve diensten aan om de energobehoeften van hun klanten te voorzien.

Hun rolstoeltoegankelijke ingang en parking maakt het gemakkelijk voor iedereen om toegang te krijgen tot hun faciliteiten. Het bedrijf heeft 69 recensies op Google My Business en de gemiddelde mening van hun klanten is 4.1/5.

Als je op zoek bent naar een betrouwbaar en professioneel elektriciteitsbedrijf, is Liander een aanrader. Ze bieden een breed scala aan diensten aan en zijn gemakkelijk te bereiken via telefoon: 885426444 of via hun website: liander.nl.

Het is belangrijk om informatie te zoeken over het bedrijf waarvoor je interesse hebt. Door deze informatie te doorzoeken, kan je beter begrijpen wat Liander te bieden heeft en hoe ze je kunnen helpen met je energobehoeften.

Wij raden aan om contact op te nemen met Liander via hun website en hun diensten in aanmerking te nemen. Het bedrijf heeft een sterke reputatie en is gewaardeerd door hun klanten voor hun betrouwbaarheid en kwaliteit van diensten.

Beoordelingen van Liander

Liander - Duiven
Edwin Breedveld
5/5

Imposant gebouw. ⚡️ Dit straalt zeker een stuk duurzaamheid uit. Te denken aan zonnepanelen boven het parkeren ?️ en een groene zone rond het gebouw. ?

Liander - Duiven
richard claassen
1/5

Al aangegeven dat ik geen slimme meter wil. Dit heb ik telefonisch doorgegeven. En gewoon opnieuw brief sturen om afspraak te maken voor plaatsen slimme meter in mijn nieuwbouwwoning. Ik ben blij dat die slimme meter tijdens de oplevering niet op voorraad was zodat ze het niet standaard konden plaatsen. Een gelukje dus eigenlijk.
Ik geef zelf mijn meterstanden wel door Liander, daar ben ik nog net slim genoeg voor. En heb daar dus geen slimme meter voor nodig.
Ik zie ook de meerwaarde van dat ding niet in.

Liander - Duiven
Barend K
1/5

Liander plaatst een andere slimme meter waarna deze niet meer uitleesbaar is door mijn energieleverancier.
Liander houd me nu 3 weken aan het lijntje met elke keer een andere uitleg. Mijn enige vraag is a.u.b. zorg dat de meters doen wat ze zouden moeten doen.
Laatste meldingen zijn allemaal 1 ster, gaat waarschijnlijk iets niet helemaal goed.

Liander - Duiven
Frank Verheggen
1/5

Wat een belachelijk bedrijf is Liander! Je hebt je aangemeld voor stadsverwarming. En vervolgens krijg je een dreigbrief! Dossier overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder.....
Hoezo? Omdat de verhuizing van elektra nog niet is geregeld? In de brief wordt aangegeven: wilt u geen gas meer gebruiken......Wij hebben STADSVERWARMING Meneer Gilbert de Graaf; u kent uw eigen leveringsgebied niet. U gedraagt zich als monopolist! Helaas MOETEN wij gebruik maken van uw diensten en leveringsvoorwaarden.

Liander - Duiven
Bert Rigters
1/5

Begin september afspraak gemaakt voor verwijderen gasmeter. Duidelijk gemaakt dat er in de hoofdleiding een stuk tape zit, waar ik geen fidusie in heb. (Ik woon er nog niet lang)Tarief 320 euro incl btw. Telefonisch afgesproken datum 2de week oktober. Bevestiging met prijs op 9 september. Kosten ineens 366,- euro incl btw. Notificatie volgens opgave twee weken voor uitvoering (= eind september) door subcontractant Voskuilen.
In de week van 18 november opgave door Liander dat werkzaamheden 29 november zullen plaatsvinden tussen 14.00 en 16.00 uur. 29 november 15.45 gebeld naar Liander; kon niet geholpen worden. Medewerker die de regie had op vakantie, ik moest mij verstaan met Voskuilen. Voskuilen gebeld. 15 minuten de telefoon over laten gaan. Uiteindelijk nam iemand op. Kon mij niet helpen, omdat het was uitbesteed aan Missie electrics in Amsterdam. Aldaar niemand meer aanwezig. 2 december om 8.55 uur gebeld, dat de monteur over een half uur op de stoep zou staan. Ik was op werk en belde huisgenoot die op punt stond de deur uit te gaan. Op dat moment werd bij haar aangebeld: de monteur. Dat was om 9.00 uur. Om 9.03 appte ze mij dat ze weg waren met gasmeter en dat aan de plastic tape, waarover ik een foto had gestuurd, niets was gedaan, omdat ze dat niet mochten. Een klein rekensommetje leert dat dit grapje dus onbevredigend is afgehandeld en bovendien 122 euro per MINUUT kost.
Mijn oordeel: ZEER SLECHT, ONBEREIKBAAR, SLORDIG!

Liander - Duiven
ey ak
1/5

Hoe kan het dat half centrum Arnhem plat ligt? Erg slecht dit!

Liander - Duiven
Erwin Perik
5/5

Wat een geweldig mooi pand. Ook de digitale ontzorging vooraf is erg fijn. Kenteken opgeven en je rijdt zo naar binnen. Ook het wifi wachtwoord wordt kort voor aankomst reeds gestuurd. Complimenten.

Liander - Duiven
Francois Vogelezang
1/5

Twee dagen bellen 45 min aan het lijntje gehouden om vervolgens er uit geknikkerd te worden. Grrrrrrr

Go up