KPN winkel Maastricht - Maastricht

Adres: Muntstraat 13, 6211 EG Maastricht, Nederland.
Telefoon: 8000402.
Website: kpn.com
Specialiteiten: Internetprovider.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, LGBTQ+ vriendelijk.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 151 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van KPN winkel Maastricht

KPN winkel Maastricht Muntstraat 13, 6211 EG Maastricht, Nederland

⏰ Openingstijden van KPN winkel Maastricht

  • Maandag: 13:00–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–21:00
  • Vrijdag: 09:30–18:00
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: 12:00–17:00

KPN Winkel Maastricht, gelegen aan de Muntstraat 13, 6211 EG Maastricht, Nederland, is een bekend bedrijf met een brede specialiteit in internetprovider.

Bovendien biedt het bedrijf andere interessante gegevens, zoals een rolstoeltoegangsbare ingang en een vriendelijke houding ten opzichte van de LGBTQ+ community.

Met een gemiddelde beoordeling van 3.9/5 op basis van 151 recensies op Google My Business, is KPN Winkel Maastricht een zeer gewaardeerd bedrijf in Maastricht.

U kunt de volgende informatie gebruiken om meer te weten over het bedrijf:

  • Adres: Muntstraat 13, 6211 EG Maastricht, Nederland
  • Telefoon: 8000402
  • Website: kpn.com
  • Specialiteiten: Internetprovider
  • Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, LGBTQ+ vriendelijk.

👍 Beoordelingen van KPN winkel Maastricht

KPN winkel Maastricht - Maastricht
home- S.
1/5

Ik kom de winkel binnen goed ontvangen en klacht uitgelegd Meneer ik weet het nieuw simkaartje erin en dan is het hopelijk opgelost dus niet oké volgende op lossing Meneer u heeft veel te veel filmpjes op de gsm staan als u er 50 van de 501 verwijderd dan komt u terug na op een terras gezeten te hebben en dan komt u terug en dan doe ik een Up date en dan is het opgelost terug weer in de zaak diegene wat mij had geadviseerd had pauze ik zijn colega het uitgelegd maar hij begreep hier niks van ( omdat ik het misschien niet goed heb uitgelegd) maar daarvoor ben ik in de winkel omdat ik hier geen verstand van heb dus ik zei vraag even je colega wat je moet doen ( of tot hij zelf even kwam ) maar nee hoor zijn colega kwam terug en zei tot hij hem moest op date van hem en dit wel eens lang kon duren ik moest maar weer even ( of lang ) op het terras gaan zitten en de gsm daarlaten dus mensen let op in de muntstraat Maastricht je kunt er minimaal een dag voor uit trekken maar ze blijven vriendelijk dat is het enigste maar daarvoor hoef ik niet naar een kpn winkel te gaan terwijl ik echt alles zakelijk en privé kpn heb diep triest hoe ze met je omgaan als je een klacht heb ga daar ook nooit meer nieuwe gsm kopen bah bah

KPN winkel Maastricht - Maastricht
Pascal W.
3/5

Vriendelijk, maar een simpele hulpvraag leidde helaas tot onverwachte wijzigingen zonder duidelijke uitleg. Telefonische klantenservice raadde aan om zelf de winkelmedewerker te contacteren want konden niets betekenen in deze.

KPN winkel Maastricht - Maastricht
A J.
1/5

Jongeman had een ongemotiveerde hulpverlening , niet klantvriendelijk,wat ik niet gewend ben bij kpn Maastricht .

KPN winkel Maastricht - Maastricht
Atila S.
5/5

Zéér fijn personeel hier die weten wat ze doen!
Aanrader!👍🏻👍🏻👍🏻

KPN winkel Maastricht - Maastricht
Mark M.
1/5

Wanneer je voor glasvezel naar de winkel gaat vanwege een reclamefolder, let dan op dat KPN hun beloften met betrekking tot de aansluiting vaak niet kan waarmaken. De verkopers doen alsof de problematiek tussen twee KPN-directeuren is opgelost, maar dit is onjuist.

Ze breken je tuin of stoep open en hangen een kastje in je woonkamer. Vervolgens kun je maanden wachten om aangesloten te worden op het glasvezelnetwerk. In de tussentijd krijg je een noodpakket via de telefoonlijn, samen met een wirwar van kabels door je woning. In het verleden heb ik al eens zes maanden in deze situatie gezeten, ben toen weggegaan en wilde nu terugkomen. Ondanks dat ik de situatie duidelijk in de winkel heb uitgelegd, blijken de woorden van de medewerkers (dat het probleem is verholpen en ik binnen een maand aangesloten zou zijn) leugens te zijn. Waarschijnlijk om de verkoopdoelen van de winkel te behalen.

Wanneer je dan contact opneemt met de KPN-klantenservice of naar de winkel gaat, sturen ze je beleidsmatig van het kastje naar de muur. Je krijgt opmerkingen zoals "Blijf nog een paar maanden bij Ziggo," "We hebben honderden telefoontjes per week hierover," en "Dit is niet onze afdeling." De meest schrijnende ervaring was toen een medewerker eiste dat ik de telefoon ophang, om vervolgens meer dan 30 minuten zijn microfoon uit te zetten in de hoop dat ik ophang en hij zijn werk niet hoeft te doen.

KPN stond ooit voor kwaliteit, maar dat is veranderd.

KPN winkel Maastricht - Maastricht
Erik M.
2/5

Ongeïnteresseerde verkoper. Door de klantenservice doorverwezen naar de winkel om een nieuw tv kastje op te halen. Moet de oude ingeleverd worden. (Ouder dan 10 jaar 🥹)

Bot de deur gewezen. Slechte service hoor.
Voor mij al twee andere klanten totaal klantonvriendelijkheid behandeld.

Geen aanrader

KPN winkel Maastricht - Maastricht
Frida K.
4/5

Aardig gasten, goede service

KPN winkel Maastricht - Maastricht
Luud G.
2/5

Informatie gevraagd mbt nieuwe telefoon, de medewerker vertelde geen probleem om bestanden van Apple naar Samsung om te zetten, dat wilde hij doen als service. Dag erna telefoon gaan kopen, geholpen door andere medewerker. Deze vertelde dat hij de bestanden niet ging overzetten, dat deden ze niet. Zou hem 4 uur kosten om alles goed te doen, hij had zelf dit probleem gehad en was er meerdere uren mee bezig geweest. Zijn collega had die informatie niet mogen geven, excuses daarvoor. Zeer teleurstellend, twee keer andere info. Kreeg de indruk dat de medewerker snel wilde verkopen. Er werd mij een doem scenario van uren handmatig alles overtikken en zoeken. Apple en Samsung geen goede software match. Gelukkig stond op Internet een duidelijke handleiding. Na 25 minuten telefoon installeren en koppelen, alle bestanden zonder problemen overgezet. Normaal is de service van KPN zeer goed, maar hier heb ik niet zo'n fijn gevoel aan overgehouden.

Go up