Horeko - Amersfoort

Adres: Spaceshuttle 60, 3824 ML Amersfoort, Nederland.
Telefon: 887119711.
Strona internetowa: horeko.com
Specjalności: Softwarebedrijf, Business to Business-service.
Inne ważne informacje: Online afspraken, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Opinie: Ta firma ma 18 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.2/5.

📌 Lokalizacja Horeko

Horeko Spaceshuttle 60, 3824 ML Amersfoort, Nederland

⏰ Godziny otwarcia Horeko

  • Maandag: 08:30–17:30
  • Dinsdag: 08:30–17:30
  • Woensdag: 08:30–17:30
  • Donderdag: 08:30–17:30
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Horeko jest firmą z siedzibą w Spaceshuttle 60, 3824 ML Amersfoort, Nederland. Jest to przedsiębiorstwo zajmujące się tworzeniem oprogramowania oraz świadczące usługi biznesowe (Business to Business-service). W ofercie firmy znajdą się także ważne informacje takie jak możliwość dwóchset dziewięćdziesiąt dziewięćdziesiąt dziewięćdziesiąt dziewięćdziesiąt trzydziesta siódma dziewięćdziesiąt siedem (dodaj do ulubionych numerów). Strona internetowa firmy to horeko.com. Firma ta ma 18 recenzji na Google My Business.

Eksperyencja i umiejętności

Horeko jest doświadczonym i profesjonalnym przedsiębiorstwem. Ofertę firmy stanowią między innymi:

  • Softwarebedrijf
  • Business to Business-service

Adres i numer telefonu

Adres firmy to Spaceshuttle 60, 3824 ML Amersfoort, Nederland. Jeśli chcesz skontaktować się z Horeko, zadzwoń pod numer 887119711.

Inne ważne informacje

  • Online afspraken
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking

Opinie klientów

Średnia opinia na podstawie 18 recenzji na Google My Business wynosi 4.2/5. Klienci doceniają jakość świadczonych przez Horeko usług oraz profesjonalizm firmy.

👍 Recenzje dla Horeko

Horeko - Amersfoort
I I.
2/5

Laatste tijd wel zeer matige ervaringen met Horeko. Sinds de migratie naar Exact dit voorjaar echt louter één bak doffe ellende gehad. 45 man personeel allemaal al minstens 2x individueel kunnen helpen met inloggen, verificaties en migraties. Met een buitenlandsnummer gekoppeld aan je account ben je sowieso de pisang voor een sms-verificatie, daar bieden ze uberhaupt geen oplossing voor. Kan van een 15 jarige toch niet verwachten dat ze al met authenticator apps gaan werken om hun werkrooster in te zien...

Weinig support van de support afdeling, als je vraagt iets op te losse voor een collega krijg je continu de bal teruggekaatst dat je het zelf nog maar een keer moet proberen en anders nog een keertje kan bellen (heb zeker niks beters te doen dat jullie verkapte service medewerker te spelen). Een twee stapsverificatie is toegevoegd waar wij enkel het roosterprogramma gebruiken zonder andere persoonsgegevens dan de voor- en achternaam van de collega in te voeren.
Twee staps verificatie onthoud ip-adressen ook niet. Log ik in op m'n telefoon via Chrome onderweg naar de zaak verificatie. Op de kassa open ik Horeko via Firefox, opnieuw verificatie. Krijg ik in de keuken een vraag over het rooster. Log ik ik in via de keukentablet Chrome browser, wederom verificatie nodig. Ga ik de administratie doen op m'n laptop, je raad het al... Ik loop me het ongans te verifiëren. Echt een ballensysteem. Slaat compleet de plank mis in het kader van databeveiliging, waarbij de beveiligingsmaatregelen het doel ruimschoots voorbij schieten. Feedback en klachten wordt niks mee gedaan. Dus nu maar aan het overwegen of er nog andere schappelijke alternatieven zijn. Ik sta open voor suggesties!

Roosterfunctie is verder wel oké. Maar uitdraai van plus-/minuren, verlofuren en resterend verlof, reiskosten gekoppeld aan werkdagen, ziekte/wachtdaguren en verstrekte maaltijden zijn nog erg arbeidsintensief. Ook via mobiele app niet mogelijk het rooster te wijzigen. Als deze app niet snel verbeterd wordt deze binnen 2 jaar compleet irrelevant door een fatsoenlijk AI optie die de ondernemer wel goed ondersteunt en alle onnodige handmatige handelingen eruit haalt.

Horeko - Amersfoort
Bert G.
1/5

Sluiten vroegtijdig mijn database af waardoor ik alle gegevens kwijt ben van een ganse maand.
Maar wel een factuur sturen voor deze maand terwijl ik enorm veel schade had aangezien ik alle prestaties van mijn medewerkers kwijt ben.

Horeko - Amersfoort
MR &. M. H.
4/5

Fijn systeem voor elke horeca ondernemer. Wij halen hogere marges dan voorheen toen we alles nog zelf bijhielden. Kost tijd om in te stellen; maar dat is ook met elk nieuw systeem zo!

Horeko - Amersfoort
Melvin W.
5/5

Door middel van Horeko is mijn rendement van mijn restaurant gestegen met 5%!

Horeko - Amersfoort
Johan V. D. H.
5/5

Erg fijn om mee te werken. Goede ondersteuning

Horeko - Amersfoort
Shotaro D. N.
1/5

Awful application for employees, no notifications when previously worked hours get changed, neither is there a way to export hours from either the app, or the desktop interface

Horeko - Amersfoort
Jiří H.
5/5

Horeko - Amersfoort
jochum K.
5/5

Go up