GLS Netherlands - Utrecht

Adres: Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht, Nederland.
Telefoon: 853016015.
Website: gls-group.eu
Specialiteiten: Hoofdkantoor, Logistieke dienstverlening, Post- en pakketbezorging.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 672 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.8/5.

📌 Locatie van GLS Netherlands

GLS Netherlands Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van GLS Netherlands

  • Maandag: 08:30–17:30
  • Dinsdag: 08:30–17:30
  • Woensdag: 08:30–17:30
  • Donderdag: 08:30–17:30
  • Vrijdag: 08:30–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

GLS Netherlands: Een Kijkje in het Hoofdkantoor

GLS Netherlands, gevestigd aan Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht, Nederland, is een bekend en betrouwbare speler in de logistiek en post- en pakketbezorging. Het hoofdkantoor van GLS Netherlands is een belangrijke schakel in hun operaties, waar zij zorgen voor efficiënte en betrouwbare diensten voor zowel individuele klanten als grote ondernemingen. Met een telefoonnummer van 853016015 en een website op gls-group.eu, is GLS Netherlands gemakkelijk bereikbaar voor iedereen die hun diensten nodig heeft.

Specialiteiten van GLS Netherlands

  • Hoofdkantoor
  • Logistieke dienstverlening
  • Post- en pakketbezorging

GLS Netherlands staat bekend om hun hoofdkantoor, waar ze een breed scala aan logistieke diensten aanbieden. Vanwaar ze uitblinken is hun post- en pakketbezorging, waarmee ze zorgen voor een snelle en betrouwbare levering van pakketten en poststukken. Het hoofdkantoor is ook rolstoeltoegankelijk, waardoor het toegankelijk is voor iedereen.

Andere interessante gegevens over GLS Netherlands

  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Toilet

GLS Netherlands heeft ook een rolstoeltoegankelijke parking en een toilet, wat aantoont hun inzet voor toegankelijkheid en comfort voor klanten en bezoekers.

Beoordelingen van GLS Netherlands

Dit bedrijf heeft 672 beoordelingen op Google My Business, wat aantoont hun populariteit en betekenis in de logistiek en post- en pakketbezorging markt. Hoewel de gemiddelde mening 1.8/5 is, bieden de beoordelingen waardevolle feedback voor het bedrijf om te verbeteren.

👍 Beoordelingen van GLS Netherlands

GLS Netherlands - Utrecht
Bradley D.
1/5

Prutsers... kort om. Prutsers. Heb je een switch 2 besteld. Niet alleen krijgen deze prutsers het voor elkaar om een pakketje van 500+ kwijt re raken. Maar ook als je met ze mailed komt er weinig slims naar boven. "Het pakje ligt hier niet". VRIEND. Op jullie site zeggen jullie dat hij bij jullie ligt in utrecht. Leuk als een bedrijf false informatie verleend en niet eens hun fouten durft in te zien. (Kort om. Komt je pakje via GLS. Reken hem als kwijt/verloren)

GLS Netherlands - Utrecht
Denny K.
1/5

Waardeloos courrier bedrijf. Oplichters. Heb ik expres een 24/7 ophaalpunt geselecteerd voor de service vanuit een webshop. GLS krijgt opdracht vanuit betreffende webshop om pakket op locatie te leveren. Staat er op GLS digitaal aangegeven dat dit is afgeleverd. Per sms ontvang ik een prachtige code voor mijn luik. Zoals op de foto is er niets aangetroffen dan enkel een leeg luik.

Beste mensen, als een webshop in vervolg GLS de opdracht te voorschijn haalt voor het bezorgen.

Sla de webshop over, zo sla je ook GLS over.

Dit is jullie portomonee, energie en rust niet waard.

We worden landelijk opgelicht.

GLS Netherlands - Utrecht
Frank B.
1/5

Terwijl we als winkel gewoon (met de deur wagenwijd open) open waren, heeft de chauffeur een pakketje 200 meter (zo'n 50 huizen) verderop bezorgd.
Gewoon geen zin om maar te kijken en nog een keer te moeten stoppen. Daardoor hadden we het pakket natuurlijk ook een dag later dan nodig.

GLS Netherlands - Utrecht
Peter C.
1/5

Een week. Dat zijn 7 dagen. Dat is 4x beloven dat mijn pakket zal worden afgeleverd. De verzender heeft GLS nu al 3x moeten bellen waar mijn bestelling blijft. Ik kreeg, als ontvanger, een alleraardige dame aan de telefoon die mij belde met "onze excuses, maar nu gaat echt alles goed komen, de hub manager gaat er persoonlijk op toezien dat uw pakket morgenochtend echt mee gaat met de besteller". Prachtig, alleen ze doen dat dus NIET. Wat een klotezooi bij GLS. Ik reken er nu maar op dat het binnen een MAAND gaat worden afgeleverd. Alleen die alleraardigste klantenservice medewerkster, die mag me best weer bellen voor uitleg.

GLS Netherlands - Utrecht
Gorkem O.
1/5

PAKKET NIET BEZORGD EN BEZORGER NIET EENS AANGEBELD EN DIT GEBEURT ELKE KEER OMDAT MENEER MOET LOPEN !!!!
Als ik 0 kon geven had ik dat wel gedaan maar helaas .
Vandaag zou mij pakket worden bezorgd ik keek via de track and trace waar ze bezorger was en was 5 minuten van ons vandaan , wij zijn gewoon thuis om de pakket te bezorgen maar er is niemand geweest en ook niet aangebeld . Dit probleem is al de 2de keer bij gls elke keer als jullie bezorger iets moet bezorgen bij ons gebeurt er dit ik ben hier helemaal niet tevreden over en er moet een oplossing komen en jullie bezorger moet hier op aangesproken worden . Ben helemaal niet tevreden over gls .

GLS Netherlands - Utrecht
D S.
1/5

Vandaag een bezorger aan de deur gehad: 00JMR7SZ
Die vond het een goed idee om bij ons onder de overkapping een sigaret te gaan roken terwijl die luiers voor een baby komt brengen. Wij doen vervolgens de deur open en door vacuum/wind komt er een wolk van rook binnen. Ook de verpakking rook helemaal naar rook. Krijgen we de reactie, oh ik had niemand verwacht open te doen...
Gebeld naar GLS, krijg je natuurlijk het antwoord, we gaan het doorgeven. Aangezien wij geen terugkoppeling (gaan) krijgen dat er daadwerkelijk ook wat mee gedaan gaat worden, deze recensie. Gevolg van jullie onnadenkende collega!

GLS Netherlands - Utrecht
Yannick V.
1/5

Zojuist bijna aangereden met mijn kind achter door een medewerker van jullie. Buitenlandse jongen werd boos en agressief wanneer ik hem hier op aansprak. Kenteken VPD-60-H 14-07-25

GLS Netherlands - Utrecht
Jelmer P.
1/5

We hadden een tapijt besteld dat via GLS bezorgd zou worden. Eerst kregen we een melding dat het tussen 10:00 en 11:00 bezorgd zou worden. Niets ontvangen. Later verscheen er ineens een update: nieuwe bezorgtijd tussen 13:00 en 16:00.

We wilden graag contact opnemen, maar een klantenservice vinden is al een uitdaging op zich. Uiteindelijk een nummer gevonden, maar daar begint de frustratie pas echt: je moet je postcode invoeren via je telefoontoetsen – alleen werken de letters van de postcode daar niet bij. Dus telkens de melding: “postcode niet gevonden”. Pas daarna werd ik doorverbonden met een medewerker.

De klantenservice was vriendelijk, maar de boodschap was duidelijk: de chauffeur belt normaliter niet vooraf en dat kunnen ze ook niet garanderen. Terwijl dat voor veel mensen wel essentieel is om niet de hele dag thuis te hoeven zitten wachten. Toen ik vroeg of dat niet beter kon, kreeg ik het antwoord: “Het is mensenwerk.”

Maar eerlijk? Dat is geen excuus. Andere bezorgdiensten krijgen het ook voor elkaar om bijvoorbeeld een half uur of een uur van tevoren te bellen of een accurate track & trace te geven. Waarom GLS niet?

Mijn eerste ervaring met GLS is dus ronduit teleurstellend. Ik begrijp nu heel goed waarom er zoveel negatieve reviews zijn. Hopelijk past GLS hun beleid aan, want dit is voor niemand prettig – niet voor klanten en ook niet voor hun chauffeurs.

Go up