Gemeente Groningen - Groningen

Adres: Harm Buiterplein 1, 9723 ZR Groningen, Nederland.
Telefoon: 14050.
Website: gemeente.groningen.nl
Specialiteiten: Lokaal overheidskantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 33 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3/5.

📌 Locatie van Gemeente Groningen

Gemeente Groningen Harm Buiterplein 1, 9723 ZR Groningen, Nederland

⏰ Openingstijden van Gemeente Groningen

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Gemeente Groningen is een lokaal overheidskantoor gevestigd op het Harm Buiterplein 1 in Groningen, Nederland. Het is een belangrijke instantie die zorgt voor de dienstverlening aan de bewoners van de stad. De website van Gemeente Groningen is een waardevolle bron van informatie voor iedereen die meer wilt weten over de lokale diensten en mogelijkheden.

Het kantoor is goed toegankelijk voor rolstoelpersonen. Er zijn rolstoeltoegankelijke faciliteiten zoals een toilet, een ingang en zelfs een parkeerplaats. Dit zorgt ervoor dat iedereen de diensten van Gemeente Groningen kan gebruiken, ongeacht hun mobiliteitsbeperkingen.

Gemeente Groningen heeft een gemiddelde beoordeling van 3/5 op basis van 33 recensies op Google My Business. Hoewel dit geen uitstekende score is, geeft het wel een goed beeld van de ervaringen van klanten met de dienstverlening.

Specialiteiten

  • Lokaal overheidskantoor

Andere interessante gegevens

  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Toilet

Contactgegevens

👍 Beoordelingen van Gemeente Groningen

Gemeente Groningen - Groningen
Olifant M. B.
1/5

Gebeld met deze gasten omdat ik mijn verhaal op de website niet kwijt kon. De mevrouw aan de telefoon weet het ook niet en stuurt mij weer terug naar de website. Uiteindelijk daar mijn verhaal gedaan. Op de website staat u krijgt binnen 5 werkdagen bericht, en dat klopte.
Helaas was het bericht: "Wij doen ons best om binnen 15 werkdagen een oplossing te vinden".
Ik ben erg benieuwd wat er in het volgende bericht staat.

Gemeente Groningen - Groningen
Max V. N.
3/5

Toevoeging 06-02-2023: De gemeente heeft op onderstaande gereageerd met een nette excuses voor de situatie. De dame die ik sprak heeft ook nog even alle opties van het parkeren doorgenomen. Inmiddels was ik er zelf achter maar toch erg netjes dat ze er op terug kwamen en me hebben geholpen zodat mijn probleem niet meer voorkomt. Bedankt

Regelmatig gedoe met het omzetten van een parkeervergunning, vanwege gebruik maken van poolauto's van het werk. (Gemeente: dat is goed voor het milieu en dat vinden wij leuk!) Helaas is het in een halfjaar tijd niet 1 keer gelukt om me uit te leggen dat ik kentekens kan toevoegen aan mijn vergunning en in kan loggen om deze zelf te activeren/deactiveren. De website legt dit ook niet duidelijk uit. Ik heb een bericht gestuurd een week geleden met een opmerking hierover en een vraag. Helaas ook daarop geen antwoord. (dossiernummer: 32886-2023). Had ik zelf beter moeten lezen? Ja vast, had iemand van de 8 tot 10 klantenservicecontacten mij deze activeren/deactiveren pagina kunnen uitleggen? Daar belde ik immers de klantenservice voor.

Gemeente Groningen - Groningen
Jeffri B.
5/5

Een modern en functioneel ingericht gebouw. Een mooie centrale hal, diverse schermen voor het oproepen van nummers. Let wel op dat je naar het juiste scherm kijkt want de Gemeente Groningen heeft andere schermen dan het UWV.
In de hal (even zoeken) is koffie/thee en water aanwezig.

Gemeente Groningen - Groningen
Jolan M.
1/5

Wanneer gaat het nu goed met de herindeling? Alle informatie wordt zeer slecht doorgegeven aan het Noordelijk Belastingkantoor. Nu kan ik dubbel gaan betalen voor mijn afvalcontainers. En de dame aan wie ik al mijn informatie stuurde blijkt na een maand wachten ineens langdurig ziek.....
Alleen de meneer aan de telefoon was zeer vriendelijk. Maar voor snelheid krijgt de gemeente Groningen een nul!!!

Gemeente Groningen - Groningen
Jan P. N.
2/5

Helaas iets teveel van het kastje naar de muur gestuurd.
Te ingewikkelde formulieren.
Alles dubbel invullen terweil ze alle info al in de computer hebben.
Lijkt erop dat ze willen dat je een fout maakt zodat ze je weg kunnen sturen.

Wel vriendelijk personeel.
Behulpzaam en mooi gebouw.

Goed opletten wie te vertrouwen is

Gemeente Groningen - Groningen
M V. B.
4/5

hele vriendelijke mensen aan de balie, echt toppers met goeie tips. erg prettig geholpen. als ze me neit konden helpen hebben ze me naar de juiste persoon verwezen of juiste nummer gegeven zodat diegene me er verder wel mee kon helpen. uitkering aanvragen verder wel een grote ramp maar dat ligt ergens anders aan en gaat meer om burocratie dat=n hulpvaardigheid

Gemeente Groningen - Groningen
Rick G.
5/5

Mooi gebouw. Jammer dat er nooit een Groningen vlag of NL vlag waait maar altijd die lelijke rode vlag. Die rode busjes opzij zijn ook beetje hinderlijk en onnodig met een garage ernaast.

Gemeente Groningen - Groningen
Mert A.
1/5

Oudere mevrouw met kort haar bij de infobalie is heel onbeleefd en heeft ons expres niet geholpen. Ze gaf niet eens normaal antwoord op mijn vraag. Haar uitstraling zegt al genoeg. Zulke mensen moeten niet bij de Gemeente gaan werken.

Go up