FRL - Leeuwarden

Adres: Zwettestraat 31, 8912 AZ Leeuwarden, Nederland.
Telefoon: 582154157.
Website: frlpost.nl
Specialiteiten: Post- en pakketbezorging, Distributieservice.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 96 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van FRL

FRL Zwettestraat 31, 8912 AZ Leeuwarden, Nederland

โฐ Openingstijden van FRL

  • Maandag: 08:30โ€“17:00
  • Dinsdag: 08:30โ€“17:00
  • Woensdag: 08:30โ€“17:00
  • Donderdag: 08:30โ€“17:00
  • Vrijdag: 08:30โ€“17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

FRL: Sporthuis voor Post- en Paketbezorgers

FRL is een bedrijf dat zich specialiseert in post- en paketbezorging en distributieservice. Met hun kantoor gevestigd op de Zwettestraat 31 in Leeuwarden, Nederland, zorgen ze ervoor dat uw pakketten en poststukken op tijd en veilig bezorgd worden.

Besucher kunnen verschillende diensten bij FRL gebruiken, zoals:
- Bezorgservice
- Afhaalservice in de winkel
- Rolstoeltoegankelijke inkomst
- Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats

FRL heeft 96 beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3,3/5. Dit toont aan dat het bedrijf ervaring heeft in de sector en klanten tevreden is met hun diensten.

Door hun expertise en ruime ervaring in de branche, kunnen klanten bij FRL terecht voor al hun post- en paketbezorgingsbehoeften. Of het nu gaat om het versturen van een pakket binnen Nederland of internationaal, FRL staat klaar om u te ondersteunen.

Redenen om voor FRL te kiezen

  • Veel jaren ervaring in de post- en paketbezorgingsmarkt
  • Gemakkelijke afhaalservice in de winkel
  • Rolstoeltoegankelijke faciliteiten
  • Voortdurende klanttevredenheid met een hoge beoordelingscore

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met FRL via hun telefoonnummer 582154157 of bezoek hun website frlpost.nl.

๐Ÿ‘ Beoordelingen van FRL

FRL - Leeuwarden
Tessa
1/5

Bezorger belt aan, ik woon op de eerste verdieping en hij kan binnen een halve minuut met de lift naar boven maar dit was blijkbaar teveel moeite voor hem. Heeft het daarna voor de deur bij de lift gezet en kreeg een mailtje dat het artikel bezorgd was. Omdat ik al bij de deur stond en hem terug zag lopen naar zijn bus dacht ik al dat hij het gewoon ergens neer had gezegd. Slechte service.

FRL - Leeuwarden
Anje D.
1/5

Niet tevreden, vanuit het ziekenhuis zou er verband opgestuurd worden, wat zeer belangrijk is, thuiszorg zou komen, nog steeds geen verband bezorgd, wel bezorgd zeggen ze, de bezorger heeft hem gewoon afgescand.paar keer gebeld, nog steeds niets. Ik ben echt heel erg boos.

FRL - Leeuwarden
Sandra L.
1/5

Heeeeeeel slecht, Bedrijven ga niet met deze koerier in zee. Dramatische service... denk dat de koeriers liever lui dan moe zijn.
Aantal keer pakket niet bezorgd omdat adres niet bestaat, zelfs na een foto van Google map bij de mail.... adres bestaat niet. Hoe dom zijn deze koeriers

FRL - Leeuwarden
Erwin L.
2/5

Samenwerkingspartner van Packs. Lees de reviews en huiver. Ik ken FRL, ken een aantal medewerkers en weet dat er netjes wordt gewerkt. Als klant die een pakket ontvangt is het dan toch erg slordig dat je bezorger, als visitekaartje van je bedrijf, een niet thuis kaartje levert zonder ook maar iets in te vullen. Je vervolgens naar de website moet, veel informatie moet invullen waarvan je een aantal gegevens niet hebt. Je moet maar net weten dat FRL komt in opdracht van Packs. Zo jammer allemaal, zo makkelijk te voorkomen.

FRL - Leeuwarden
marc
1/5

Al 2 dagen aan het wachten op een pakketje en wordt iedere keer als niet thuis gemeld maar nergens een bezorger gezien.
Dat terwijl je al 2 dagen thuis bent omdat het tijdvak van 10 tot 16 is en om 20 komt de melding gemist.

FRL - Leeuwarden
X R.
1/5

Dag voor levering een track and trace ontvangen, hele dag thuis gewerkt en kreeg ik een "niet thuis" melding. Een drama om een nieuwe afspraak in te plannen, reageren nergens op.

FRL - Leeuwarden
Elisabeth B.
1/5

"Niet thuis" bericht ontvagen. Terwijl er wel degelijk iemand thuis was! Ook een slechte klantservice, reageren niet op berichten.

FRL - Leeuwarden
Donald B.
1/5

Chauffeur te lui om het adres te zoeken. Geen briefje in de bus maar een email met de mededeling niet thuis. Dit terwijl ik speciaal vrij had genomen en de hele dag thuis ben gebleven. Onmogelijk om via de website een nieuwe afspraak te maken.
Als bedrijf zou ik geen zaken met ze doen! Goedkoop is duurkoop. Pakketjes gaan retour afzender of raken zoek. Klanten worden teleurgesteld. En dat het wel goed kan bewijst post.nl. Daar nog nooit problemen mee gehad.

Go up