Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf

Adres: Omtaplein 7, 1771 CW Wieringerwerf, Nederland.
Telefoon: 850231426.
Website: fietsenstunt.nl
Specialiteiten: Fietsenwinkel, Fietsenmaker, Fietsservices.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Elektronica, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 359 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

πŸ“Œ Locatie van Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl Omtaplein 7, 1771 CW Wieringerwerf, Nederland

⏰ Openingstijden van Fietsenstunt.nl

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 08:30–17:30
  • Woensdag: 08:30–17:30
  • Donderdag: 08:30–17:30
  • Vrijdag: 08:30–17:30
  • Zaterdag: 08:30–17:00
  • Zondag: Gesloten

Fietsenstunt.nl is een populaire fietsenwinkel gevestigd in Wieringerwerf, Nederland. Met een uitgebreid aanbod van fietsen, accessoires en diensten, is dit een waar paradijs voor alle fietsliefhebbers. Het adres van de winkel is Omtaplein 7, 1771 CW Wieringerwerf, Nederland. Je kunt ze ook bereiken via het telefoonnummer 850231426.

Op de website fietsenstunt.nl kun je een kijkje nemen in hun collectie en de verschillende diensten die ze aanbieden. Specialiteiten van deze winkel zijn onder meer de verkoop van fietsen, het uitvoeren van fietsreparaties en het aanbieden van diverse fietsservices.

Andere interessante gegevens:

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen
  • Wifi
  • Snel bezoek
  • Elektronica
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen

Fietsenstunt.nl heeft een goede reputatie in de regio. Op basis van 359 recensies op Google My Business heeft het bedrijf een gemiddelde waardering van 3.7/5.

πŸ‘ Beoordelingen van Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
Daniel D. J.
3/5

07.07.2025

Vandaag conform afspraak de fiets in ontvangst mogen nemen. De delen aangedaan zijn zorgvuldig gerepareerd en de fiets ziet eruit zo behoort.

Tussen de genoemde datum van 13.06.2025 en 07.07.2025 is er nog een contactmoment geweest met mijn vrouw inzake de schade met als doel te informeren wat er beschadigd was, opdat dit gerepareerd kon worden. Het is dit soort communicatie wat ik aangenaam vind.

Voor in het vervolg wil ik toch meegeven schade(s) ernstig op te nemen en niet eenvoudig af te doen d.m.v. een lakstift, maar om door te spreken hoe de consument dit opgelost wilt zien.
13.06.2025

Mail ontvangen met de mededeling dat ze de fiets komen ophalen om in de werkplaats te zoeken naar een passende oplossing. Ik verwacht uiteraard niets minder dan dat de fiets terugkeert in de staat waarin deze hoort te verkeren. Wat ik oprecht jammer vind is dat ik tot tweemaal toe de opmerking krijg dat het heel vervelend, maar opvolgend geen excuses. Niet dat ik dit wens indien niet oprecht en welgemeend.

Wordt vervolgd…
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
In afwachting van nader bericht verkeer ik, maar in een notendop zal ik u mijn verhaal vertellen en raad ik u het navolgende aan:

β€œIk heb voor kort geleden hier een Batavus E-Go Quip aangekocht voor mijn vrouw. Eigenlijk vrijwel direct na aankoop ondervond ik enkele problemen. Deze problemen heb ik gecommuniceerd met het bedrijf waarop een monteur werd aangestuurd om de problematiek te verhelpen. Helaas kon de monteur mij maar enkel op diverse terreinen van dienst zijn, maar één probleem kon hij niet verhelpen waarop opnieuw contact met het bedrijf. Opvolgend werd het besluit gevormd dat ze de fiets kwamen ophalen om deze te onderwerpen aan expertise gericht op het verhelpen van het probleem. Na enkele weken kreeg mijn partner bericht dat ze het probleem niet konden verhelpen. U begrijpt natuurlijk wel dat ik de fiets wens te onderwerpen aan het second opinion wat betreft het probleem.

Een week na contact ontving ik de fiets terug met een tweetal beschadigingen, ofwel niet alleen is er onvoldoende expertise om een probleem te verhelpen, maar het lijkt erop dat men het normaal acht een fiets beschadigd terug aan te leveren. Wat in ieder geval duidelijk is, is dat er geen proces-controle plaatsvindt. Na contact inzake de eerste beschadiging waren ze genegen dit te verhelpen met een (gratis) lakstift. Uiteraard is dit niet conform wens, want de fiets is amper 100KM oud en dient als vrijwel een nieuw product in perfecte en onbeschadigde staat te verkeren. Opvolgend ontvang ik een tweede voorstel, namelijk een lakstift en €20,- vergoeding/compensatie. Wat overduidelijk is geworden, is dat tot op heden al er op wijst dat dit bedrijf niet zozeer een probleem wilt verhelpen naar klanttevredenheid, maar zich wil ontdoen van elk probleem op de wijze zo het hen behaagt. Ik wil enkel de fiets in een ongeschonden staat zonder problemen. Is dit buitengewoon aangezien ik een nieuwe fiets heb aangekocht Me dunkt van niet, toch?!”

Ik heb opvolgend een tweede beschadiging opgemerkt en deze gecommuniceerd met de eis de fiets in ere te herstellen of de fiets terug te nemen en tot terugbetaling over te gaan. Elk ander besluit mondt uit in de zaak over te geven aan de jurist met het oog gericht op een juridische procedure.

In afwachting tot nader bericht verkeer ik…

Wanneer ik opnieuw bericht ontvang zal ik de recensie aanvullen.

Tot nader bericht waarschuw ik u met klem om hier geen enkele aankoop te doen totdat dit bedrijf begrijpt dat een verkoop zo gedaan is, maar de service en de dienstverlening significant van grotere waarde is.

Iedereen kan verkopen, maar een eventueel vervolgproces in dienstverlening en service is veel belangrijker dan de verkoop op zichzelf.

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
K. V. S.
1/5

Ik heb op 3 juli een fiets besteld bij Fietsenstunt als verjaardagscadeau, juist op tijd zodat deze vΓ³Γ³r 20 juli binnen zou zijn. Op de website stond dat de fiets op voorraad was, met een levertijd van 1 tot 5 werkdagen voorbereidingstijd. Helaas heb ik geen enkele statusupdate ontvangen en moest ik zelf meerdere keren contact opnemen om erachter te komen waar de fiets bleef.

Pas via e-mail Γ©n telefonisch kreeg ik te horen dat de fiets deze donderdag pas binnenkomt van de leverancier, dan nog rijklaar wordt gemaakt, en vrijdag pas mee zou gaan met DHL. De medewerker aan de telefoon klonk onverschillig en kon me nauwelijks iets uitleggen over het verzendproces. Het voelde alsof ik maar moest afwachten.

Als je een fiets snel nodig hebt, vertrouw dan niet op de informatie op hun website over levertijd. Wat daar staat klopt niet met de realiteit en dat kan behoorlijk frustrerend zijn β€” zeker als het om een cadeau gaat waar je kind op zit te wachten.

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
Maurice
2/5

Op de goede prijzen na, verder een waardeloos bedrijf kwa service. Ten eerste werd meermaals mijn bestelling van m'n nieuwe elektrische fiets uitgesteld. Elke keer weer met een smoesje. Vervolgens is de computer van de fiets kapot gegaan. Ze zouden wel even een nieuwe opsturen, zodat ik dat dan zelf kon monteren. Voor hun was het namelijk nogal uit de richting. Uiteindelijk maar bij een goede erkende fietsenhandelaar hier in het dorp laten repareren. Daarna is de accu kapot gegaan, hier bijna 2 maanden op moeten wachten voordat ik een nieuwe onder garantie had teruggekregen. Dit bleek een accu te zijn welke niet voor mij fiets geschikt was, hierna de goede gekregen, maar dan in de verkeerde kleur, en na bijna 3 maanden uiteindelijk de goede ontvangen. Ook hier blijkt na 6 maanden een defectje in te zitten, maar nu geven ze helemaal niet meer thuis. Wees gewaarschuwd, soms is goedkoop ook echt duurkoop.

En oja, de vooraf betaalde serviceafspraak, welke naar een jaar plaats zou vinden, was voor hun een te grote moeite. Uiteindelijk ook dat maar bij ons fietsenhandelaar in het dorp laten uitvoeren. Zonde van het voorafbetaling geld.

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
Jeffrey
1/5

Levertijd langer dan wordt voorgedaan

Over de prijs van de fiets zijn wij tevreden. Wat mij echter zeer tegenvalt, is de gang van zaken rondom de levering en communicatie.

Bij het plaatsen van de bestelling op jullie website stond duidelijk vermeld dat de fiets op voorraad was en dat de levertijd 2 tot 3 weken zou zijn. Tot mijn verbazing ontving ik pas drie weken na het plaatsen van de bestelling een e-mail met het 'goede nieuws' dat de fiets in de werkplaats was aangekomen en klaar was gemaakt. Vervolgens blijkt de daadwerkelijke levering pas twee weken later te zijn. In totaal duurt de levering dus vijf weken in plaats van de beloofde 2 Γ  3 weken.

Ik begrijp dat het soms druk kan zijn, maar wat ik kwalijk vind, is dat op de website nog steeds dezelfde levertijd van 2 tot 3 weken wordt vermeld. Dit wekt bij mij de indruk dat de consument bewust wordt misleid. Het voelt alsof al bij het plaatsen van mijn bestelling bekend was dat deze levertijd niet gehaald zou worden. Het zou jullie hebben gesierd om hierover transparant te zijn en de klant hierover tijdig te informeren.

Tot slot vind ik het teleurstellend dat ik op mijn laatste e-mail helemaal geen reactie meer heb ontvangen.

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
Charlotte D. B.
5/5

Beste prijs op de markt voor mijn nieuwe e-bike. Bestel procedure helemaal goed, levering van fiets aan huis 2 weken na bestelling, gemonteerd inclusief zorgeloos 1 jaar. Zover heel tevreden - nog geen ervaring met de service van zorgeloos 1 jaar.

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
Max A.
1/5

Laat je niet verlijden door goede deals fietsen worden niet op tijd geleverd en deze zijn van slechte kwaliteit. heb een fiets gekocht <1300 euro moest 1 maand wachten en was binnen 6 weken kapot. heb 6 weken moeten wachten op reparatie, na reparatie was hij na 3 maanden weer kapot. de telefoon service zijn slecht bereikbaar en moet je vaak 15minuten in de wacht staan om iemand te spreken.

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
Bart Z.
1/5

Zeer teleurstellende ervaring met Fietsenstunt

Ik heb meer dan twee jaar geleden bij Fietsenstunt een fiets aangeschaft voor verhuur, maar helaas is dit één van de slechtste aankoopbeslissingen die ik ooit heb gemaakt. Binnen het eerste jaar kreeg ik al problemen met de lampvering en het zadel – beide onderdelen kregen watergerelateerde schade. Later deden zich ook mankementen aan de trappers voor, wat het geheel nog onaanvaardbaarder maakt.

Ondanks herhaaldelijk en duidelijk contact met Fietsenstunt, waarin ik heb aangegeven dat het probleem niet te wijten is aan normaal gebruik of gebrek aan onderhoud, blijft Fietsenstunt volhouden dat de schade te wijten is aan verkeerd gebruik of nalatig onderhoud. Hierbij is er echter sprake van een duidelijke fout in de assemblage en samenstelling van de fiets, waardoor de gebreken onder de garantie vallen.

Een lokale fietsenmaker heeft, na inspectie, bevestigd dat de schade zeker onder de garantie valt en is gestart met repareren – iets wat volgens de afspraken ook met Fietsenstunt besproken was. Desondanks weigert Fietsenstunt de noodzakelijke reparatiedocumentatie (zoals de bon) op te sturen en geven zij als excuus dat ik hen niet de kans had geboden om het probleem direct te verhelpen. Dit is simpelweg onacceptabel.

De werkwijze van Fietsenstunt getuigt van een gebrek aan respect voor de garantieafspraken, de geldende wet- en regelgeving, en het vertrouwen van hun klanten. Ik raad iedereen af zaken te doen met Fietsenstunt als je op zoek bent naar een betrouwbare en servicegerichte leverancier.

Fietsenstunt.nl - Wieringerwerf
Denni O.
5/5

Vandaag de online bestelde Cube mountainbike ontvangen. Ik twijfelde vooraf een beetje om zo een dure fiets online te bestellen, maar achteraf bleek dat niet nodig. Telefonisch goed geholpen en alles is gegaan zoals vooraf afgesproken. De fiets werd netjes rijklaar afgeleverd door Focus Koeriers op de afgesproken datum en tijd. Niks dan lof voor Fietsenstunt.nl en Focus Koeriers. De 5 sterren zijn zeker verdiend! Bedankt 🫢

Go up