Expert Bolsward - Bolsward

Adres: Marktstraat 16, 8701 JV Bolsward, Nederland.
Telefoon: 515575581.
Website: expert.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 63 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Expert Bolsward

Expert Bolsward Marktstraat 16, 8701 JV Bolsward, Nederland

⏰ Openingstijden van Expert Bolsward

  • Maandag: 10:00–18:00
  • Dinsdag: 09:00–18:00
  • Woensdag: 09:00–18:00
  • Donderdag: 09:00–18:00
  • Vrijdag: 09:00–20:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Expert Bolsward, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Expert Bolsward

Expert Bolsward - Bolsward
Anita H.
2/5

Beetje vreemde gang van zaken. Dinsdag werden we gebeld dat het tablet waarschijnlijk woensdag of donderdag werd geleverd. Hierna niks meer gehoord, dus vrijdag maar weer eens gebeld waar het tablet bleef. Was nog niet geleverd, maar ze zouden het opnieuw bestellen... De woensdag erna maar weer naar de winkel gebeld waar het tablet nu was, het was schijnbaar niet besteld dus nog steeds geen tablet. Donderdags werden we gebeld dat het tablet er was en konden we het eindelijk ophalen (terwijl het eigenlijk gebracht zou worden). Over het tablet wel tevreden, maar over de levering beslist niet!

Expert Bolsward - Bolsward
Arno
5/5

Nette winkel met een mooi assortiment aan elektronica en accessoires. We werden hier prettig geholpen. Parkeren kan (betaald) voor de deur, waardoor de winkel erg goed bereikbaar is!

Expert Bolsward - Bolsward
Inge N.
5/5

Van vriezer tot laptop tot stofzuiger.
Alles bij Expert Bolsward vandaan en al vele producten.
Heel goed advies, uitleg, wat een fijne deskundige jongens werken daar.
Tot ziens maar weer.

Expert Bolsward - Bolsward
Lidia M. B.
5/5

Zojuist mijn cd speler opgehaald. Keurig gerepareerd! Ik kan weer cd'tjes draaien. Personeel is vakkundig en sympathiek. Professionele winkel. Ik kom hier graag!

Expert Bolsward - Bolsward
minoesje M.
5/5

Vrijdag avond kwam ik langs voor oordopjes. Ben snel en vriendelijk geholpen door de meneer daar. Had de voldoende dag een vraag over mijn product en werd snel geholpen. Top winkel.

Expert Bolsward - Bolsward
Rudy B.
1/5

Zeeeer slechte ervaring met de Expert Bolsward. We kwamen voor een aanbieding uit de folder en deze combimagnetron hadden ze niet eens in de winkel. Bestellen was mogelijk, maar de levertijd kon niet worden gegeven. De behulpzaamheid en meedenken voor een oplossing was voor de medewerker blijkbaar niet mogelijk. Gelukkig zit EP vlakbij en hier weten ze de klant wel te waarderen.

Expert Bolsward - Bolsward
Lau J.
1/5

Bij mij is vandaag een koelvriezer combinatie bezorgd, moet ik hem zelf uit pakken en plaatsen.!! Slechte service!! Kom er nooit meer!!

Expert Bolsward - Bolsward
H H.
1/5

Afspraken worden niet nagekomen en beloftes van medewerkers klinken prachtig maar worden evenmin in daden omgezet.
Wij hebben een zeer slechte ervaring met deze winkel.

We hadden een koffiemachine besteld. Die bleek niet naar behoren te werken. Expert beloofde de machine op te halen (vanege corona mocht je toen niet naar de winkel komen), dan gingen ze 'm onderzoeken. Dat zou ongeveer 6 dagen duren, maar ik zou uiteraard zolang een vervangende espresso machine krijgen.
2 ophaalafspraken werden niet nagekomen, pas de 3e keer lukte het.
Helaas was de vervangende machine uitgeleend, ik kon wel een filterkoffiezetapparaat krijgen. Niet echt gelijkwaardige vervanging.
Ik zou een ontvangstbevestiging krijgen, is drie maal toegezegd, maar nooit gemaild.
Na ruim een week had ik nog niets gehoord, dus ben zelf maar weer gaan bellen. Want ik had wel 500 euro betaald, maar stond met lege handen en had geen bewijs. Dat voelt niet goed. Ik heb uiteindelijk gelukkig wel een nieuwe machine gekregen.

Maar helaas: de koffie uit de nieuwe machine is ook niet heet, wel warmer, nu 80 graden, 12 graden warmer dan bij de eerste. 80 graden schijnt dus net binnen de norm te zijn. En de verwarmingsplaat bovenop, waarop je kopjes kunt voorverwarmen, wordt alleen aan 1 kant een heel klein beetje warm, rest blijft koud. Dat deugt niet.
Reactie Expert: we mogen zelf de machine wel opsturen naar DeLonghi. Ik heb voorgesteld dat Expert dit gaat doen, zodra de leenmachine terug is, dat wij die dan zolang kunnen gebruiken. Dat zou worden besproken en daarover zou ik worden teruggebeld. We zijn nu bijna 3 weken verder en ik heb niets meer gehoord van Expert.
Hoezo service?

Go up