DutchDo - Heerlen

Adres: Kantooradres:, Burgemeester de Hesselleplein 31, 6411 CH Heerlen, Nederland.
Telefoon: 437820543.

Specialiteiten: Winkel, Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 524 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van DutchDo

DutchDo Kantooradres:, Burgemeester de Hesselleplein 31, 6411 CH Heerlen, Nederland

⏰ Openingstijden van DutchDo

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

DutchDo: Uw Destinatie voor Alternatieve Dranken

DutchDo is een unieke winkel en elektronicawinkel gelegen in Heerlen, speciaal gericht op het aanbieden van milieuvriendelijke alternatieven voor traditionele dranken. De winkel, met de adresgegevens en de telefoonnummer 437820543>, heeft zich een reputatie opgebouwd als een betrouwbare bron voor consumenten die op zoek zijn naar duurzame en innovatieve oplossingen. De locatie in Heerlen maakt DutchDo toegankelijk voor inwoners uit de regio en daarbuiten.

Wat maakt DutchDo bijzonder

DutchDo onderscheidt zich door zijn specifieke focus op dranken zonder plastic verpakkingen. De winkel biedt een breed assortiment aan, waaronder mocktails, cocktails en andere drankjes die gepresenteerd worden zonder de noodzaak van plastic flessen of verpakkingen. Dit is een steeds belangrijker wordende factor voor consumenten die zich bewust zijn van hun ecologische voetafdruk. De combinatie van een winkel en een eletronicawinkel is verder een verrassende, maar effectieve manier om een breed publiek te bereiken en verschillende interesses te bedienen.

Assortiment en Specialiteiten

Het assortiment van DutchDo is divers en wordt voortdurend uitgebreid. Naast de focus op plasticvrije dranken, biedt de winkel ook een selectie van elektronische gadgets die gerelateerd zijn aan het drinken en de presentatie ervan. Denk hierbij aan bijvoorbeeld mixers, glazen, en accessoires die het genieten van een drankje vergemakkelijken. Er is een groeiende interesse in mocktails, en DutchDo lijkt zich hierop te richten, zoals blijkt uit de suggesties van klanten voor een uitgebreider assortiment. De klantbasis lijkt te waarderen de mogelijkheid om milieuvriendelijke keuzes te maken, en er is een duidelijke behoefte aan meer variatie binnen het mocktailaanbod.

  • Milieuvriendelijke Dranken: Mocktails, cocktails, en andere dranken zonder plastic verpakkingen.
  • Elektronische Accessoires: Mixers, glazen, en andere benodigdheden voor het bereiden en serveren van dranken.
  • Breed Assortiment: Continu groeiend aanbod om aan de diverse wensen van klanten te voldoen.

Bezorging

DutchDo biedt ook de mogelijkheid tot bezorging van haar producten. Dit is een belangrijke factor voor klanten die niet in de buurt van de winkel wonen of die geen zin hebben om zelf naar Heerlen te reizen. De bezorgservice maakt het voor een breder publiek mogelijk om van de aanbod van DutchDo te profiteren.

Beoordelingen en Reputatie

DutchDo geniet van een uitstekende reputatie, blijkt uit de vele positieve beoordelingen op Google My Business. Het bedrijf heeft ruim 524 recensies, met een gemiddelde mening van 4.1/5. Dit bevestigt de tevredenheid van de klanten en de positieve indruk die DutchDo heeft gemaakt. De feedback van klanten suggereert dat men de milieuvriendelijke aanpak van de winkel zeer waardeert. Er is ook een duidelijke wens naar een grotere selectie van mocktails, en mogelijk ook cocktails die eenvoudig met alcohol gemengd kunnen worden. De klantbasis lijkt gemotiveerd te zijn om duurzame keuzes te maken en waardeert de service en de kwaliteit van de producten.

Contactgegevens en Informatie

Wilt u meer weten over DutchDo Bezoek dan de volgende pagina: . U kunt ook rechtstreeks contact opnemen via telefoon: 437820543. De winkel is gevestigd aan:

👍 Beoordelingen van DutchDo

DutchDo - Heerlen
Paul S.
5/5

Heerlijk, geen plastic flessen meer in huis, graag zouden we meer Mocktails assortimenten willen zien...en misschien cocktails waar je dus alleen moet mixen met een beetje alcohol 🙂 .

DutchDo - Heerlen
Magnus A.
1/5

Doe hier geen zaken mee. Krijg opeens een incassobureau achter mij aan zonder verdere uitleg. Heb ooit eens gascilinders voor Sodastream bij ze gekocht, alles prima en na meer dan TWEE JAAR opeens dit! Incassobureau zegt dat ik het maar moet oplossen met Dutchdo... de ballen met ze!

UPDATE: Zoals je kunt lezen hebben ze hieronder een berichtje gestuurd of ik ze wil contacten. Pff, nou vooruit... onder protest want ik weet dat dit mij tijd gaat kosten en dat ik toch niet ga betalen.
Inderdaad, het betrof een bestelling van 2.5 jaar geleden en dat ik zogenaamd de cilinders niet had teruggestuurd. Heb de reactie gegeven dat bedrijven na uiterlijk 2 jaar niet meer consumenten mag lastig vallen met naheffingen en boetes (DUS OPLETTEN: JE HOEFT NA 2 JAAR NIET MEER TE BETALEN) en dat ik een bewijs van ontvangst van ze heb. En ook gevraagd voor bijvoorbeeld een gratis gevulde cilinder voor hun rotzooi-makerij. Zojuist doorgekregen dat het inderdaad hun fout is (joh!) en dat ik niet hoef te betalen. Jammer dat er niets meer gezegd wordt over mijn voorstel.
Kortom: als je een keus hebt, doe maar géén zaken met ze maar haal het gewoon bij een Blokker filiaal; hun, goedkopere, eigen merk cilinder werkt overigens prima op Sodastreams....

DutchDo - Heerlen
Olav
1/5

2,5 jaar geleden voor het laatst een cylinder besteld (sodastream) en niet tijdig de lege retour gestuurd. Mijn fout, boete betaald.
Destijds wilde ik een nieuwe cylinder bestellen met de hoop de extra lege cylinders mee te kunnen sturen en te verrekenen. Was helaas niet mogelijk.
Mooi ook hoe dat eenzijdig werkt, maargoed, eigen schuld dikke bult.

Gister per post in de brievenbus, EEN AANMANING! of ik (het geen dat 2,5 jaar geleden was afgewikkeld) nog even wil betalen plus incassokosten! 2,5 jaar lang niks gehoord en dan nu een AANMANING!

Binnen 5 dagen 60 euro betalen anders komt er 40 euro bij!

Mijn laatste ervaring was al niet best maar nu ben ik er helemaal klaar mee.

DutchDo - Heerlen
r S.
1/5

Waardeloos bedrijf. Wij kregen vandaag een aanmaning voor ruilcylinders die wij meer dan 2,5 jaar geleden hebben teruggebracht. Wij weten zeker dat wij de cylinders toen der tijd hebben teruggebracht, dus het is van de zotte dat wij een aanmaning krijgen van een incassobureau. Mocht er dus iets fout zijn gegaan bij de post of in het proces van Dutchdo, dan is dat niet ons probleem. Hiernaast is er nooit over de problemen met de ruilcylinders met ons gecommuniceerd. Wij hebben onlangs nog wel mail gehad over of wij een review willen plaatsen. Het zit dus ook niet in het spamfilter.

Het regent klachten over dit bedrijf, misschien is het een idee om een gezamenlijke klacht in te dienen en zodoende vervolgstappen te ondernemen. Dit is niet de gang van zaken en zou niet moeten kunnen in Nederland.

DutchDo - Heerlen
Roel V. P.
1/5

Wees heel voorzichtig bij het bestellen bij Dutchdo.... Is een bijzonder vreemde en onbetrouwbare organisatie. Zijn klanten van Sodastream nu aanmaningen van bestellingen uit 2019 aan het sturen. Geven geen bewijs. Kijk maar eens om klachtenkompas en trustpilot. Ik zou ze even geen persoonlijke en bankgegevens toevertrouwen...

DutchDo - Heerlen
Thijn V. K.
5/5

ordernummer 4977080

Perfecte eerste ervaring gehad met deze webwinkel. Een aantal flessen besteld voor de sodastream waaronder de my only bottles. Deze fles is stevig en handig voor onderweg gebruik! Voor een klein prijsje een perfecte fles. Wat tevens erg fijn is dat deze fles wel vaatwasser bestendig is.
Wat betreft de levering, in het kort: erg tevreden!
Ik werd goed op de hoogte gehouden wat betreft de status van mijn order. Tevens werd de zending bijna direct opgestuurd waardoor ik het product de volgende dag nog in huis had.
Verdere opmerking wat betreft de website. Deze is erg gebruiksvriendelijk en handig in gebruik.
Eindoordeel: in de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen! Mooie prijsjes voor leuke producten.

DutchDo - Heerlen
wouter L.
1/5

Voor zowel zakelijk als price gebruik aangeschaft en in eerste instantie tevreden over het product, tot de facturen en aanmaningen binnen kwamen voor ‘niet ontvangen ruilcilinders’. Ik dacht dat dit vast op een fout berustte daar ik de cilinders wel degelijk retour had gestuurd. Daarbij was de retour procedure nog helemaal niet soepel en namen ze tot 5 keer toe bij mij het pakket niet aan bij post nl vanwege het feit dat de retour procedure hen niet bekend was. Meermaals gebeld en contact gehad met Dutchdo, uiteindelijk een Antwoordnummer ontvangen. Prima dacht ik! Tot nogmaals de facturen binnen kwamen.. ik ben gaan bellen en stuitte op de meest klantonvriendelijke behandeling die ik in lange tijd heb ervaren. Ik gaf meermaals aan dat niemand mij had gewezen op het bewaren van de bewijzen verzending en dat deze bij zakelijk na een aantal dagen worden weggegooid. Daarbij benadrukte ik dat de informatie mij niet verteld werd en dat ik wel degelijk alle cilinders retour gestuurd had. Wat moet ik er überhaupt zelf mee?!!! Daarbij was deel van de gedachte om te starten, milieuvriendelijk denken en minder afval van flessen bruiswater!
Gevolg - ik mocht het uitzoeken , de inmiddels verhoogde aanmaning a 75 euro betalen en bij een laatste poging men te doordringen van de extreem slechte service werd de lijn verbroken. Kortom , ik ben gestopt als klant na deze ervaring. 75 euro moeten betalen en klant af.

DutchDo - Heerlen
Gerda H.
2/5

Ze hebben mijn gebeld met excuus.
En nee gegevens verwijderd zou dus niet meer mogen gebeuren.

Wat een ty*us bedrijf!!
Bestel er nooit!
En ik bestel er zeker nooit meer!
Ik heb in jullie 2021 sodastream cilinders gekocht en gelijk retour gestuurd.
Ik blijf sindsdien continue mails ontvangen en betalingsherinnering dat ik niks heb terug gestuurd.
Vragen of ze me mail adres kunnen verwijderen reageren ze op dat ze dit niet kunnen doen!
Uitgelegd dat ik ziek ben en die stress van betalingsherinnering en drijgen met verhogen bedrag en laaste herinnering, niet aan kan, hebben ze geen boodschap aan!
Je krijgt te horen is storing. Je ik krijg ook van een ander bedrijf betaal herinnering oh ja dat weet ik niet@!
WYF
Mensen let op de klanten service is echt onvriendelijk en mogen en kunnen niks.!!!!

Go up