Channable - Utrecht

Adres: Kromme Nieuwegracht 66, 3512 HL Utrecht, Nederland.
Telefoon: 302600821.
Website: channable.com
Specialiteiten: Internetmarketing.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 398 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.6/5.

📌 Locatie van Channable

Channable Kromme Nieuwegracht 66, 3512 HL Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van Channable

  • Maandag: 09:00–18:00
  • Dinsdag: 09:00–18:00
  • Woensdag: 09:00–18:00
  • Donderdag: 09:00–18:00
  • Vrijdag: 09:00–18:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Channable is een Nederlandse bedrijfsvoeringssysteem dat bedrijven helpt om betere processen en proceduren te ontwikkelen. De website van Channable is gevestigd aan de Kromme Nieuwegracht 66, 3512 HL Utrecht, Nederland, en kan worden bereikt via telefoon op 0302600821 of via de website www.channable.com.

Channable biedt verschillende diensten aan, waaronder Internetmarketing, online afspraken en services op bedrijfslocatie. Het bedrijf is rolstoeltoegankelijk en heeft een rolstoeltoegankelijke parking.

Op de website van Channable vindt men 398 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 4,6/5.

Specialiteiten

  • Internetmarketing
  • Online afspraken
  • Services op bedrijfslocatie

Andere interessante gegevens

  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 398 recensies op Google My Business.

Over Channable

Channable is een Nederlandse bedrijfsvoeringssysteem dat bedrijven helpt om betere processen en proceduren te ontwikkelen. Het bedrijf biedt verschillende diensten aan, waaronder Internetmarketing, online afspraken en services op bedrijfslocatie. Channable is rolstoeltoegankelijk en heeft een rolstoeltoegankelijke parking.

Op de website van Channable vindt men 398 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 4,6/5.

Waar vindt men Channable

Channable is gevestigd aan de Kromme Nieuwegracht 66, 3512 HL Utrecht, Nederland.

Contact

Telefoon: 0302600821

Website: www.channable.com

👍 Beoordelingen van Channable

Channable - Utrecht
Robin G.
1/5

Slechtste service ooit. Klant sinds 2018, in het begin kon alles en was Channable benaderbaar. Tegenwoordig ben je niet eens een nummertje, als je geluk hebt krijg je binnen 1 week een antwoord waar je niets mee kan. 6 weken bezig om een probleem opgelost te krijgen en ze blijven iedere week iets anders vragen/zeggen maar het probleem wordt niet opgelost.

â‚Ŧ695 per maand voor alle koppelingen en dan geen direct contactpersoon of iemand die het echt oplost.

Channable is niet meer het bedrijf wat het is geweest; in potentie een hele goede tool als het werkt maar ze zijn de klant uit het oog verloren. Jammer!

Channable - Utrecht
Dejavu C.
5/5

Uitstekende klantenservice. Ze verdienen elke cent die ze in rekening brengen voor het abonnement.
Je krijgt echt goede hulp bij de problemen en ook onmiddellijke ondersteuning en voorbeelden en duidelijke gedetailleerde uitleg via e-mail.

Channable - Utrecht
Mr H.
2/5

Onze ervaring is helaas erg teleurstellend. Wij krijgen het gevoel alsof we de eerste gebruiker zijn, Amazon werkt met conditionele attributen die afhankelijk zijn dit wordt ook duidelijk in de productTypes aangegeven maar hier doet Channable niets mee lijkt het, met als gevolg dat Channable optionele velden aan geeft die bij het opsturen verplichte foutmeldingen geven vanuit Amazon. Wij hebben netjes alle verplichte velden opgegeven om vervolgens geconfronteerd te worden met duizenden foutmeldingen. Daarnaast krijgen we regelmatig foutmeldingen waarbij niet aangegeven wordt welke velden foutief zijn. Primaire ID veld niet kunnen wijzen zelf, moet via support. Het lukt gewoon niet, mijn advies is zet Channable offline, zorg eerst dat alles werkt, en publiceer dan pas je applicatie. Je kan mensen geen 140,- laten betalen voor iets dat niet goed werkt, kan echt niet.

Channable - Utrecht
Rokay S.
5/5

Platform doet was het moet doen, ideaal voor Feed Management.
Als gebruiker helpt het wel wanneer je 'Tech Savvy' bent.

Daarnaast is de support afdeling top! Altijd goed bereikbaar en komen snel tot een oplossing. Deze week nog uitstekend geholpen door Micha, binnen een aantal uur waren mijn uitdagingen verholpen!

Channable - Utrecht
Robert T.
1/5

nog nooit zo'n knudde organisatie gezien. Na 9 maanden nog steeds geen goedwerkende koppelingen.. Wel gewoon de rekening moeten betalen. Compensatie hiervan... nee geen mogelijkheid voor discussie. Na 350 mails en tig telefoontjes zelf maar gestopt met de samenwerking. Uiteindelijk kreeg ik rechtsbijstand van Channable aan de telefoon maar na het overhandigen van de 350+ mails was dit snel opgelost. Helaas nooit een compensatie gekregen, alleen aanmaningen omdat ik de laatste facturen niet wilde betalen. Na meerdere tips etc waar het probleem zit en verschillende programmeurs te hebben gesproken heb ik de hoop opgegeven. Ik adviseer om iets meer te betalen zodat je iig support hebt van mensen die wÊl weten waar ze over praten. EffectConnect is een beter alternatief iig.

Channable - Utrecht
Jonas P.
5/5

Zojuist erg netjes geholpen door een collega van Channable genaamd Micha, wereldgozer! Erg helder in communicatie en mijn probleem was binnen 20 minuten opgelost. Ga zo door!

Channable - Utrecht
Stijn V. O.
5/5

Ik ben al jaren groot fan van Channable. Een van de beste feed en marketplace integrators waar ik mee gewerkt heb. Grote voordelen zijn de snelheid en schaalbaarheid van de tool. Via alle veel gebruikte externe kanalen kan je feeds importeren, data verrijken en regels opstellen om je data te bewerken/verbeteren. Tevens een goed werkende repricer, google ads integrator voor responsive search ads en ook werkend inclusief itemgroep assest vanuit je bronfeed voor performance max campagnes in Google ads. Helemaal top en absoluut het overwegen waard als je een webshop runt.

Channable - Utrecht
Sofie G.
5/5

Uitstekende service en ondersteuning van Channable

Ik ben ontzettend tevreden met de service die Channable biedt. Vanaf het begin werd ik super goed geholpen door hun team. Ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en begeleidden me stap voor stap door het hele proces.

Go up