Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo

Adres: Lange Heideweg 8, 6731 EG Otterlo, Nederland.
Telefoon: 318591963.
Website: automorren.nl
Specialiteiten: -.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Olie verversen, Genderneutraal toilet, Monteur, Toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Afspraak aanbevolen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 171 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.8/5.

📌 Locatie van Bosch Car Service - Gebr. Morren

Bosch Car Service - Gebr. Morren Lange Heideweg 8, 6731 EG Otterlo, Nederland

⏰ Openingstijden van Bosch Car Service - Gebr. Morren

  • Maandag: 08:00–17:30
  • Dinsdag: 08:00–17:30
  • Woensdag: 08:00–17:30
  • Donderdag: 08:00–17:30
  • Vrijdag: 08:00–17:30
  • Zaterdag: 08:00–12:00
  • Zondag: Gesloten

Bosch Car Service - Gebr. Morren es una empresa de reparación y mantenimiento de automóviles ubicada en Lange Heideweg 8, 6731 EG Otterlo, Nederland. Ellos ofrecen una amplia gama de servicios, incluyendo reparaciones, mantenimiento regular, diagnósticos y más para todos los tipos de vehículos.

Especialidades y servicios ofrecidos

  • Reparaciones de automóviles
  • Mantenimiento regular de vehículos
  • Diagnósticos y revisiones
  • Adaptaciones para personas con discapacidades físicas
  • Versión de aceite
  • Toilettes neutrales y gender-neutrales
  • Atención a la comunidad LGBTQ+ amigable

Ubicación y contacto

La dirección de Bosch Car Service - Gebr. Morren es Lange Heideweg 8, 6731 EG Otterlo, Nederland.

El número de teléfono es 318591963.

Puedes encontrar información adicional en su sitio web automorren.nl.

Opiniones y calificaciones

Este negocio tiene una gran reputación local y ha recibido 171 reseñas en Google My Business. La media de la opinión es 4.8/5, lo que demuestra su compromiso con la calidad del servicio y la satisfacción de los clientes.

Algunas opiniones destacadas incluyen: "Met lekke band onverwacht bij deze garage aangeklopt. Zeer vriendelijk geholpen, kregen zelfs een leenwagen mee om onze bagage naar de camping te brengen. Auto was eind van de middag alweiter klaar. Super goede service" y "Onderweg van Zeeland naar familie in Apeldoorn. Met onze VW Bora bij deze garage langsgereden zonder afspraak omdat de auto steeds bij laag toerental afsloeg en inhield op snelweg. Eigenaar en ook zoon die vakantie werk deed, zeer vriendelijk en behulpzaam." Estas opiniones muestran la dedicación y la atención que Bosch Car Service - Gebr. Morren brinda a sus clientes.

👍 Beoordelingen van Bosch Car Service - Gebr. Morren

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
Alida
5/5

Met lekke band onverwacht bij deze garage aangeklopt.
Zeer vriendelijk geholpen, kregen zelfs een leenwagen mee om onze bagage naar de camping te brengen.
Auto was eind van de middag alweer klaar.
Super goede service!!

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
Sophie P.
5/5

Onderweg van Zeeland naar familie in Apeldoorn. Met onze VW Bora bij deze garage langsgereden zonder afspraak omdat de auto steeds bij laag toerental afsloeg en inhield op snelweg. Eigenaar en ook zoon die vakantie werk deed, zeer vriendelijk en behulpzaam. Aangegeven dat we er ondanks dat het vervelend rijden was, mee konden door rijden zonder risico op meer schade. Dank!!

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
Michael T.
5/5

Erg fijn bedrijf. Vriendelijk en kundig geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe bedrijfsbus. Komt afspraken na en je hebt meteen een heel betrouwbaar gevoel wanneer je bij dit bedrijf binnenstapt! Ook het onderhoud van mijn privéauto ga ik vanaf nu bij dit bedrijf laten doen.

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
Mario
5/5

Toch weer een nette auto gekocht bij Gebr.Morren.
Auto is netjes afgeleverd.
Top garage...

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
Jeroen V. K.
5/5

Heel goede ervaring gehad bij deze garage. We kwamen net voor sluitingstijd aan om een occasion te bekijken en ondanks het feit dat het eigenlijk al tijd was om de deuren te sluiten, nam het team de tijd om ons op een buitengewoon klantvriendelijke manier te helpen.

De medewerker die ons te woord stond, bleef zelfs langer dan de officiële sluitingstijd om ervoor te zorgen dat we een goed geïnformeerde beslissing konden nemen. De auto werd nog op de brug gezet, zodat we de onderkant konden inspecteren, iets wat echt extra moeite kostte. Dit getuigt van hun toewijding aan klanttevredenheid.

Wat ook opviel, was dat de medewerker absoluut niet opdringerig was. Hij gaf ons alle tijd en ruimte om onze vragen te stellen en de informatie te verwerken. Daarbij was hij eerlijk en transparant over de auto en hij deelde zijn uitgebreide kennis op een manier die voor ons begrijpelijk was.

Deze ervaring heeft bij ons het vertrouwen gewekt dat we te maken hebben met een oprecht en betrouwbaar bedrijf, waar de klant centraal staat. Ik zou deze garage aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar professionele en eerlijke service.

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
M L.
5/5

Keurig en supergoed geholpen bij euvel met riem bij mijn Skoda. Zelfde middag kon ik vrolijk verder rijden. Helemaal prima!

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
Marco M.
5/5

Vakmensen, fijne service, altijd behulpzaam, goed advies, al jaren onze auto's in onderhoud bij Morren. Ook hebben we in ql die jaren al 2 auto's bij ze kocht naar volle tevredenheid.

Bosch Car Service - Gebr. Morren - Otterlo
Ron G.
5/5

Oktober 2020 een mooie VW Passat CC R36 gekocht. Werd vriendelijk geholpen, uitgebreide proefrit mogen maken, en contact voelde direct goed en vertrouwd aan. Auto werd met volledige grote beurt van binnen en van buiten door gespecialiseerd bedrijf gereinigd en gepoetst afgeleverd.
Er zat een half jaar garantie op de auto, en nu afgelopen week dus ruim na de garantie periode ging er een rood lampje knipperen. Aangezien ik uit de regio Rotterdam kom naar de dichtstbijzijnde vw garage gereden, daar bleek een lekkage te zijn in een metalen leiding waardoor het koelvloeistof wegliep. Rijden was niet verantwoordt en moest het daar wel laten maken. De kosten waren bijna € 600,- . Ik heb dit wel vooraf gemeld bij Albert van de gebroeders Morren en hij vond het ook vervelend dat dit nu buiten de garantie gebeurde. Hij stelde voor een bijdrage te doen in de kosten.
Juridisch had Albert dat helemaal niet hoeven doen en ik vind dat dus TOP.

Albert nogmaals dank voor de goede service!!

Go up