Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen

Adres: Spoorsingel 61, 6411 NZ Heerlen, Nederland.
Telefoon: 8000232545.
Website: arriva.nl
Specialiteiten: Busmaatschappij.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 53 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

📌 Locatie van Arriva OV-servicepunt Heerlen

Arriva OV-servicepunt Heerlen

Arriva OV-servicepunt Heerlen is een betrouwbare en bekwaam busmaatschappij gevestigd in Heerlen, Nederland. Met een uitgebreide dienstverlening en moderne voertuigen zorgen ze ervoor dat je gemakkelijk en efficiënt van A naar B kunt reizen. Het bedrijf staat bekend om zijn toegankelijke en klantvriendelijke diensten, waaronder rolstoeltoegankelijke ingangen en parkeerplaatsen.

Het OV-servicepunt is gevestigd op Spoorsingel 61, 6411 NZ Heerlen, Nederland, waardoor het zeer gemakkelijk te bereiken is voor zowel lokale als reizende klanten. Voor vragen of informatie kunt u het beste contact opnemen via telefoonnummer 8000232545 of via hun website arriva.nl. Op hun website vindt u ook alle praktische informatie over dienstregelingen, tarieven en speciale kortingen.

Specialiteiten:

  • Busmaatschappij: Arriva is gespecialiseerd in het vervoeren van passagiers per bus.

Andere interessante gegevens:

  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen
  • Creditcards

Arriva OV-servicepunt Heerlen heeft op Google My Business 53 recensies, waarvan de gemiddelde beoordeling 3.2/5 is. Klanten waarderen voornamelijk de betrouwbare dienstverlening en de vriendelijke medewerkers, maar sommigen geven aan dat de dienstregeling af en toe onvoorspelbaar kan zijn.

👍 Beoordelingen van Arriva OV-servicepunt Heerlen

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
Jochem H.
1/5

Kansloos. Defecte treinen, passagiers niet informeren. Totaal onverantwoord bedrijf, dit motiveert alleen maar om dronken in de auto te stappen in plaats van de trein te pakken…

En als een trein het dan al doet, dat is het toilet wel defect. Arriva, Nederland wil jullie hier niet!

En deel 3, ook het scherm met info is defect. Echt hoor Arriva, stop gewoon!

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
Khaled K.
1/5

Voor de tiende keer stap ik in een Arriva-trein en het toilet is kapot

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
acted C.
1/5

Is jammer dat je geen 0 sterren kunt geven zaterdag eerste dag dat de bussen weer reden na een week lange staking sta je netjes te wachten op de buschauffeur die maar niet komt en als je vraagt wat er aan de hand is aan een andere buschauffeur krijg je grote mond van dat het hem niet interesseert en dat we maar zelf moesten uitzoeken echt slechte service en asociaal personeel zou echt eens wat aan gedaan moeten worden

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
Marion B.
1/5

Na 40 minuten aan de telefoon met een irritant hard geluid bandje uiteindelijk opgehangen.
Geen stap verder
Schandalig !!!

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
Yannick S.
2/5

Dit bericht gaat niet specifiek over het servicepunt maar Arriva zelf. Wat irriteer ik me toch steeds en steeds meer aan dit bedrijf, Bussen vallen uit, Komen veel telaat, Vegen 6 minuten te vroeg langs je halte, en je hem dus door je raam ziet langsrijden waardoor ik telaat kom op mijn afspraken etc. Verder zijn de chauffeurs wel heel aardig, alleen wat betreft “optijd” zijn valt nog heeeel veel te leren!

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
Sam S.
3/5

Teveel afgerekend voor een dagkaart , word op het nippertje terug geroepen. Klantenservice bagger ,medewerker patricia achternaam kregen we niet! Uur in de wacht, van kastje na de muur en dan nog zeuren dat ze de gegevens niet kan inzien .
Slecht

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
Eurlings F. M.
1/5

Wat een aanfluiting voor het ov in Limburg
onbeschofte chauffeurs , altijd te laat komen of ze rijden gewoon door.
Vertrek tijden die ze vermelden kloppen niet en als je ze er op aanspreekt ligt het altijd aan de spits ( om 13.00 uur in de middag )
Nee het is er niet beter op geworden hier in het zuiden.
vooral de lijn 40 sittard via hoensbroek wat een aanfluiting is dat geworden of ze rijden als een gek of denken dat ze in een 10 km zone zitten.
En ik weet het beleid van Arriva niet maar de chauffeurs zijn meer met de mobiel bezig dan met wat anders...vertrekken te laat omdat ze met een collega staan te flirten zeg je er wat van krijg je een grote mond....super bedrijf dus.....

Arriva OV-servicepunt Heerlen - Heerlen
Zoë D.
1/5

Ik had een vraag over mijn saldo dus ik ga naar het hoofdgebouw (Heerlen ) waar normaal niemand zit maar nu voor de verandering wel gelukkig. Laatst ging ik met de bus 2x in de min geen probleem mee gehad, kon dit keer dus niet. Gewoon gevraagt aan de vrouw die daar zat hoezo het niet kon etc en dat ik niet genoeg geld bij me had. Krijg ik terug als antwoord ja moet je het opwarderen waarna ik nogmaald vermeld dat ik niet genoeg geld bij me had en nogmaald gevraagd hoezo het eerst wel ging. Kreeg ik op me af gesnauwd : “ja, dat is niet mijn probleem he moet je maar opletten”

Klantvriendelijkheid valt nog flink op te leren.

Go up