ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen

Adres: Vrusschenhusken 1, 6422 PL Heerlen, Nederland.
Telefoon: 455413214.
Website: ith-heerlen.nl.
Specialiteiten: Leverancier van ramen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 11 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

Locatie van ITH Kozijn & Geveltechniek

ITH Kozijn & Geveltechniek is een gespecialiseerd bedrijf in het leveren van ramen. Met hun hoofdkwartier gevestigd op Vrusschenhusken 1, 6422 PL Heerlen, Nederland, zijn zij gemakkelijk bereikbaar voor klanten uit de hele regio. Het bedrijf is bekend om hun betrouwbaarheid en expertise in de ramenindustrie, met een brede selectie van producten die voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden.

De telefoonnummer van ITH Kozijn & Geveltechniek is 455413214. U kunt hen ook gemakkelijk bereiken via hun website: ith-heerlen.nl.

Een van de voordelen van het bedrijf is de aanwezigheid van rolstoeltoegankelijke parking. Dit maakt het makkelijk voor iedereen om toegang te krijgen tot hun diensten, wat een belangrijke overweging is voor klanten met beperkte mobiliteit.

ITH Kozijn & Geveltechniek heeft op Google My Business 11 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 3.3/5. Deze recensies zijn een goede indicator van de kwaliteit van hun diensten en kunnen helpen bij het beslissen of u het bedrijf wilt benaderen voor uw projecten.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare leverancier van ramen, dan is ITH Kozijn & Geveltechniek een goede keuze. Hun expertise, betrouwbaarheid en gemakkelijke bereikbaarheid maken hen tot een gewaardeerde partner voor vele klanten in Heerlen en omgeving. Wij raden u aan om contact op te nemen met hen via hun website om meer informatie te verkrijgen over hun producten en diensten.

Beoordelingen van ITH Kozijn & Geveltechniek

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
Rob Smeets
1/5

Wat een drama, de plaatsing van onze nieuwe Schüco schuifpui door ITH. En dat terwijl hun offerte de hoogst prijs had. En wat een ergernis dat glas van Mosa Glas.
In onze nieuwe Schüco schuifpui, geplaatst door ITH uit Heerlen, zat glas van Mosa Glas. Ik ben de tel kwijt, maar het glas in beide helften van de schuifpui is al minimaal een keer vervangen. De eerste klacht was dat het glas melkachtig werd, net alsof er vuil of een wazige laag tussen het glas zit. Dit is alleen zichtbaar bij bezonning. Onze schuifpui zit in de zuidgevel, dus elke dag opnieuw kijk je tegen deze ellende. Na vervanging is nu een helft redelijk helder. Dus het kan wel bij Mosa Glas. De dag na de plaatsing van het nieuwe glas melde ik bij ITH dat er een krasje in het glas zat. Dat is tot op heden niet hersteld. Ook het linker glasblad werd vervangen.
Ik bestelde destijds zonwerende beglazing, voorzien van een lichtgekleurde folie. Helaas zit er nu kleurverschil tussen de beide glasbladen. Het lijkt erop dat een helft een heldere niet gekleurde folie heeft. Het ergste is nog dat die linkerhelft nog steeds melkachtig wordt als de zon erop schijnt.
Al met al elke dag opnieuw een grote ergernis.
Met ITH valt hier niet meer over te praten, die verwijzen naar Mosa Glas en verschuilen zich achter de bevindingen van de deskundige van dat bedrijf.
Bedroevend en zeer teleurstellend!

P.S.: van binnenuit gezien is het links en rechts andersom. Op de foto zijn donkere doorzichtige plekken te zien in het melkachtige glas. Op die plekken valt er schaduw op het glas, van de bladeren van een boom achter in de tuin.
Nu, in november, zijn de bladeren van de boom en is het glas bij bezonning helemaal melkachtig.

De melkachtige verkleuring wordt veroorzaakt door de toegepaste folie die aan de binnenzijde van het dubbele glas wordt aangebracht.

De monteurs van ITH vertelden dat ze voorheen nauwelijks klachten hadden over het glas. Maar dat was met andere leveranciers voor het glas.

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
Fredy Karssemakers
5/5

Heb vorig jaar het sluitwerk in een raam laten zetten. De afspraak was snel gemaakt en het werk werd snel en vakkundig door een vriendelijke monteur gedaan. Ben erg tevreden dus heb ze wederom benaderd voor wat service werk.

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
Jos Schippers
2/5

we waren goed geholpen met ons kapotte draaikiepraam, maar ze hebben wel dubbel gerekend: en de reistijd en km-prijs a 0,75euro (ex btw). is beetje afzetterij. dus goede afspraken maken, dan komt het hopelijk goed.

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
BERT Van
1/5

Geen ster waard

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
Prasanta Kumar Basa
1/5

1st Review 18:40 hrs. 25.09.2023

Work which was supposed to start was cancelled and unfinished.
Initial communication from the company, related to quote was good. Even there were options shared related to start/finish of work. Then to ensure if correct spare parts were being ordered, I asked a question and also based on my availability I suggested few more dates to start the work. I waited for 6 days until I got any response. I finally followed up requesting a response and the response received lacked some politeness. And later when I shared the requested data from them, they suddenly decided to cancel the work. The reason given was preferred language was not a good way to communicate. I even tried calling to sort out any issue/misunderstanding. They denied to speak to me and the deal was just shut down without further valid reason. Of course its their choice to work or not but as a customer this is not what we deserve. Even with the silly excuse it seems a bit of discrimination towards non native speakers.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
2nd Review (after response from company)
22:05 hrs 25.09.2023

Thank you for responding to my first review. Much appreciate it. I would like to emphasize a fact that out of entire 23 emails that were exchanged between me and the company, there is not a single email where I have raised a concern related to HIGH costs.
I would like to request the team to go through all 23 emails and trace if I have raised any concerns related to high cost. Therefore the statement mentioned in their statement "Omdat een van de aangebrachte argumenten van jouw de hoge kosten waren adviseerden we jou om contact op te nemen met een lokale partij." is completely FALSE. They did not deny to work with me because of the reason stated in their review but because of a language. (It is clearly mentioned in one of emails).

As mentioned in my first review, I waited for 6 days to follow up on my 2 questions :
1.) Possibility to start the work on a separate day (due to my unavailability)
2.) To make sure if appropriate/correct spare parts are being ordered by me.
I have never ever raised any concern or question about high cost.
In fact the first denial from the company that came to me on 25th September over email which stated the reason that the language being used for communication is difficult so they will not work with me.
When the first denial came stating a silly reason about language, I sensed that some misunderstanding has occurred and I wanted to clear that out over a call. When I requested to connect to relevant person, she denied to talk to me. After which I even tried to explain the reason for the call.

"Treating someone unfairly based on certain characteristics such as language, race, or nationality is a type of discrimination. This also includes any housing or any other services"
No matter what, I still believe that it is a form of discrimination towards non-native speakers.

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
dutchindiegamer
5/5

Easy to find

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
ahmed mohammad
5/5

Amazing

ITH Kozijn & Geveltechniek - Heerlen
andre baldes
5/5

Go up