Waterbedrijf Groningen - Groningen

Adres: Griffeweg 99, 9723 DV Groningen, Nederland.
Telefoon: 503688688.
Website: waterbedrijfgroningen.nl
Specialiteiten: Drinkwaterbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 44 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.9/5.

📌 Locatie van Waterbedrijf Groningen

Waterbedrijf Groningen Griffeweg 99, 9723 DV Groningen, Nederland

⏰ Openingstijden van Waterbedrijf Groningen

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Waterbedrijf Groningen: Een Overzicht

Waterbedrijf Groningen is een drinkwaterbedrijf gevestigd in Groningen, Nederland. Het bedrijf is bekend om het leveren van kwalitatief hoogwaardige drinkwater aan zowel particuliere als zakelijke klanten in de regio. Waterbedrijf Groningen staat bekend om zijn betrouwbaarheid, snelheid en uitstekende klantenservice.

Het adres van Waterbedrijf Groningen is Griffeweg 99, 9723 DV Groningen, Nederland. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar via de telefoon op 503688688. Ook is er de optie om hun website te bezoeken op waterbedrijfgroningen.nl.

Specialiteiten

  • Drinkwaterbedrijf

Andere interessante gegevens

  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Toilet
  • Pinpassen
  • Creditcards

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 44 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 2.9/5.

👍 Beoordelingen van Waterbedrijf Groningen

Waterbedrijf Groningen - Groningen
C S.
1/5

On menselijke. Na een nota wat altijd bij de bewind kwam nooit is betaald door hun .krijg ik nu de brief met afsluiten. Ik bel netjes of ik het in 6x aub mag betalen .was het antwoord nee .moest eerst de helft voldoen ..omdat mijn man ziek is en ik ook daar door rolstoel zit .is ons loon onder het minimum .wij leven van 290 per maand .maar ik bood ze toch aan om 100 in de mnd te betalen .nee eerst de helft.dus moet ik ons maar,af laten sluiten ..ik zal tegen de tijd mijn hulp afzeggen dat ze niet meer hoeft te komen mij te douchen en de de andere hulp niet meer schoonmaken ..en we niet meer eten kunnen koken ..dit is dus dit onvriendelijk en onmenselijke waterbedrijf in Groningen..ik betaal gewoon vanaf de 23 ste 100 per maand .maar goed aan sluit kosten 255 euro ook nog eens weer ..ik begrijp het gewoon echt niet als het nou ons fout was maar ik had nergens inzage meer in ..bedankt jullie ons weer in de problemen zetten ..jullie zijn nog niet eens 1 ster waard

Waterbedrijf Groningen - Groningen
Liliana H.
2/5

Vreselijk gewoon en erg achterhaald. Ze hebben geen app waar je dingen kan veranderen of wijzigen en iedere keer een hoger verbruik en dat voor een persoon. Mocht je te veel betalen krijg je niet eens iets terug.

Waterbedrijf Groningen - Groningen
Jay D.
1/5

Enige bedrijf dat per 3 maanden afschrijft en dit hele oude systeem niet wil veranderen.
Geen enkel ander bedrijf waar ik zaken mee doe doet dit, helaas zit in Groningen maar een waterbedrijf en ben je gedwongen het hier mee te doen.

Waterbedrijf Groningen - Groningen
Matthijs
1/5

Het is dat de minimale beoordeling 1 ster moet zijn anders kreeg dit bedrijf een 0. Als ondernemer hebben wij een loods waar geen water wordt gebruikt, er zit geen kraan in de loods. Jaren niks vernomen van dit bedrijf, alles was oke tot we in 2024 een afrekening kregen van 163m3 water, totaal bedrag €790,- wat automatisch van de rekening werd afgeschreven. Na meermaals gebeld te hebben 0 op rekest. De meter staat op 0 maar daar hebben ze blijkbaar geen boodschap aan. Het waterbedrijf vertelde ons aan de telefoon dat we maar vervelend zijn "we zouden wel veel klanten hebben" Voor de telefoniste misschien een functie elders. Door hun monopolypositie kunnen ze tegen klanten op deze manier praten. Een advocaat was nodig om ons gelijk te halen. Dit heeft bijna een jaar geduurd, helaas kon dit niet via de telefoon of mail, enkel via het gerecht. Nu is de volgende stap dat er een verzegeling wordt aangebracht op de meter, hierna zal er een naverekening plaats vinden. We hebben er een zwaar hoofd in. 0 is 0

Als reactie op de reactie:
Zoals omschreven in de tekst is er meermaals Met jullie geprobeerd te communiceren, dit is helaas niet gelukt. Vertrouwen in
nog een telefoongesprek is er niet. Een excuus zou op zijn plaats zijn.

Waterbedrijf Groningen - Groningen
Rieks R.
1/5

Ze sturen je wel de jaarafrekening maar geen factuur waar ik toen om hebt gevraagd ,die berekening snap ik niks van minder gebruikt en nog bijbetalen

Waterbedrijf Groningen - Groningen
Marijn V. D.
1/5

Wat een waardeloos bedrijf. Ik wil andere woorden gebruiken maar dat mag niet van google. Ik krijg zomaar een brief dat ik te laat ben met gegevens doorgeven en dat ik binnen een week van alles moet invullen anders wordt mijn water afgesloten. Erg agressief en totaal onnodig. Ik heb nooit eerder een brief ontvangen. Enige oplossing is vervolgens bellen wat €12,26 kost. Via de email of een formulier werkt natuurlijk niet. Als er een ander waterbedrijf was geweest was ik daar heen gegaan maar helaas hebben we geen keuze. Het is corruptie in z'n puurste vorm en dat weet dit bedrijf ook hartstikke goed. Ze weten ook dat ze de enige waterleverancier zijn en niemand ze iets kan maken dus het boeit ze niks. Als ik 0 sterren kon geven had ik het met liefde gedaan.

Waterbedrijf Groningen - Groningen
Fre B.
1/5

ik had een watermeter afgemeld in 2017 omdat deze niet gebruikt kan worden, en voor de meter afgesloten is. De aansluiting stond en staat als inactief geregistreerd op hun site.
Tot eind 2022 was het prima, behalve het doorgeven van de meterstanden, niets van het waterbedrijf gehoord.
Tot er (eind 2022) ineens een nota komt met achterstallige betalingen vanaf 2017. Ook berekenen ze 20m3 water terwijl er nooit iets gebruikt is, meterstanden heb ik altijd correct doorgegeven . Verschillende keren met het waterbedrijf gebeld, er zou naar gekeken worden.
Verschillende mails gestuurd naar klantenservice van het waterbedrijf, kreeg nooit een antwoord.

Waterbedrijf Groningen - Groningen
wietse
5/5

Waterstand doorgeven hebben jullie goed geregeld! Duidelijke brief en in het weekend kan je het ook nog telefonisch doorgeven. Nu nog wachten op de factuur. Zou het op prijs stellen als jullie deze recensie meenemen in het bepalen van het bedrag.

Go up