Spotta - Meppel

Adres: Eekhorstweg 2, 7942 JC Meppel, Nederland.
Telefoon: 888424200.
Website: spotta.nl
Specialiteiten: Logistieke dienstverlening.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 109 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.8/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van Spotta

Spotta Eekhorstweg 2, 7942 JC Meppel, Nederland

โฐ Openingstijden van Spotta

  • Maandag: 08:30โ€“17:00
  • Dinsdag: 08:30โ€“17:00
  • Woensdag: 08:30โ€“17:00
  • Donderdag: 08:30โ€“17:00
  • Vrijdag: 08:30โ€“17:00
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Een korte introduktie over Spotta:

Spotta is een bedrijf met verschillende locaties in Nederland, met de hoofdvestiging op Eekhorstweg 2 in Meppel. Het bedrijf biedt logistieke dienstverlening aan en heeft een sterke focus op kundenservice.

Over Spotta

Spotta is een ervaren bedrijf in de logistieke dienstverlening. Met een breed aanbod aan diensten biedt het bedrijf oplossingen voor alle aspecten van logistiek, van opslag en verzending tot transport en distributie.

De bedrijfsfilosofie van Spotta is gebaseerd op de principes van flexibiliteit, innovatie en kundenservice. Het bedrijf werkt hard aan het creรซren van een zuiver logistisch proces om zeker te stellen dat klanten hun producten op tijd en op de juiste plek krijgen.

Specialiteiten

Spotta heeft een sterke focus op logistieke dienstverlening, met name:

  • Logistieke dienstverlening
  • Opslag en verzending
  • Transport en distributie
  • Kundenservice

Andere interessante gegevens

Spotta heeft verschillende locaties in Nederland, waaronder:

  • Eekhorstweg 2, 7942 JC Meppel
  • Telefoon: 0888424200
  • Website: www.spotta.nl
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking

Beoordelingen

Spotta heeft 109 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 2,8/5.

๐Ÿ‘ Beoordelingen van Spotta

Spotta - Meppel
Herco V.
1/5

ik wil graag bezorger worden om extra bij te verdienen. moet mij eerst 50 keer aanmelden via de site en een app waar ik vervolgens een activatiecode zou moeten krijgen op de mail, nooit ontvangen. keer naar 100 keer geprobeerd eindelijk een mail. die hele links doet het niet eens. kansloos, ik ben afgehaakt. ik zoek wel een andere bezorgdienst

Spotta - Meppel
Stefan
1/5

Sinds 3 weken ontvangen wij 2 maal een zak folders per week in onze brievenbus (2 stuks tegelijk), ook al hebben wij een NEE NEE sticker op onze brievenbus. Hetzelfde geldt voor onze 5 buren. Dit zorgt voor rommel, doordat bewoners deze niet wensen te ontvangen. De bezorger gooit tevens de looplijst voor de brievenbus op straat. Betreft Wijk 920108. Gelieve de bezorger hierover te informeren om te voorkomen dat wij deze telkens ontvangen en het hier een bende wordt (wat het al is helaas).
Vriendelijk verzoek om tevens de rommel hier op te ruimen wat op straat is gegooid en telkens weer op straat gegooid wordt.

Spotta - Meppel
Fre B.
1/5

Ik heb duidelijk een NEE NEE sticker op mijn brievenbus, toch blijft Spotta er ongeadresseerde reclamefolders bezorgen.

Spotta - Meppel
Wen
1/5

Superslecht. Ben al maandenlang bezig met wekelijks klacht indienen dat ik geen folders krijg. Steeds een bericht terug met excuses. De bezorger heeft tig officiรซle waarschuwingen gekregen volgens mail wat ik terug krijg net als dat mijn klachten urgent behandelt worden. Geloof er geen zak meer van en deze week was dan ook mijn laatste melding dat ik niets heb ontvangen. Ga er geen energie meer insteken. Doet spotta namelijk ook niet.

Spotta - Meppel
wsm W.
1/5

Dit zijn criminelen. Zaterdag degene geconfronteerd die deze pakketten met troep in mijn bus doet terwijl ik zeer duidelijk nee/nee op mijn bus heb gezet. Dat wordt gewoon genegeerd. Ze waren zeer agressief en bedreigde mij. Ik vreesde voor mijn leven. Politie doet er niets aan. Deze moeten worden gestopt. Nu al 4 pakketten met troep in mijn brievenbus in 6 dagen. Ongelooflijk. Ik dacht dat dit zo'n groen land was.

Spotta - Meppel
Martijn C.
1/5

Meerdere weken al geen folder pakket ontvangen. Wanneer je belt kunnen ze totaal geen informatie geven en alleen maar een klacht aanmaken. Wanneer er een klacht aangemaakt wordt krijg je een geautomatiseerd bericht waarin staat dat de bezorger wordt aangesproken terwijl er helemaal geen bezorger is in de wijk.

Spotta - Meppel
Dominique D. W.
1/5

Al vanaf Mei / Juni geen folders, Bij maken van een melding via de telefoon word je met een arrogante toon de mond gesnoerd.

Spotta - Meppel
Stijn V. K.
1/5

Het bedrijf negeert Nee/Nee stickers, ik moet via hun website gaan zeggen dat ik geen reclame wil. Volgens mij is dit redelijk illegaal, ze hebben gewoon de stickers te volgen.

Go up