Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk

Adres: Keyserswey 91, 2201 CX Noordwijk, Nederland.
Telefoon: 714090910.
Website: van-poelgeest.nl
Specialiteiten: BMW-dealer, Autoschadebedrijf, Autowerkplaats, Autobedrijf/Garage, Autokeuring, Autoleasebedrijf, Autoreparatie en -onderhoud, MINI-dealer, Autodealer, Dealer van tweedehands auto's.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 198 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.4/5.

📌 Locatie van Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk Keyserswey 91, 2201 CX Noordwijk, Nederland

⏰ Openingstijden van Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk

  • Maandag: 08:00–18:00
  • Dinsdag: 08:00–18:00
  • Woensdag: 08:00–18:00
  • Donderdag: 08:00–18:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: 10:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een gedetailleerde beschrijving van Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk, geschreven in een formele en vriendelijke stijl, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Simon K.
5/5

Op 17 april heb ik het grote plezier gehad mijn nieuwe BMW op te halen. De eerste nieuwe auto die ik ooit voor mezelf gekocht heb! De aanloop met Danny Lispet met samenstellen van alle opties en inruil van mijn - ook prachtige - vorige BMW was een groot genoegen. Zo toegankelijk, altijd bereikbaar voor overleg, altijd opgewekt en flexibel heeft Danny mij na vele proefritten in meerdere modellen tot de beste keuze helpen komen. En dan de nazorg door Tim van Kampen! Echt een dikke 10. Met uitleg van ingebruikname van de digitale in - en outs zo duidelijk dat de meeste nieuwe elementen van het hybride rijden en laden toch meteen gemakkelijk en met plezier gaan. En met de kers op de taart een razendsnelle oplossing voor een onverwachte beveiligingseis van de verzekering.
Wat een super team van Poelgeest Noordwijk, petje af en ik neem er in mij eigen werk een voorbeeld aan!
Simon Kok

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Tanjung
1/5

In januari afspraak gemaakt voor februari. Op de dag van de afspraak bleek dat de afspraak pas in maart zou zijn. Heel gek omdat ik de afspraak had gemaakt met de dame aan de telefoon en tegelijkertijd heb genoteerd in de fysieke agenda en tevens in de digitale agenda.
Twee maanden gewacht en uiteindelijk naar de afspraak gegaan. Auto om 08:00 uur afgeleverd om vervolgens aan het einde van de dag zelf te bellen om te horen dat er geen oplossing gevonden kon worden voor het bougieprobleem. Dan volgt de rekening voor een paar lampjes en diagnose. Lekken van de olie is niets mee gedaan. Geen feedback gekregen. Paar lampjes verwisseld maar 1 niet waardoor de melding steeds naar voren komt. Huurauto plus bovengenoemde zaken. 400 euro. Ik kom hier nooit meer.

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Toep T.
1/5

Probleem wordt niet opgelost. Dealer belt niet terug. Je betaalt de hoofdprijs maar kwaliteit laat zeer te wensen over

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Colette L.
5/5

Super service! We hadden een lekke band en zijn super snel geholpen en als service (door team Poelgeest en in bijzonder Mike) naar ons adres gebracht en weer opgehaald. Heel erg bedankt!

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Joost G.
1/5

Rekenen altijd extreem hoge tarieven, bijvoorbeeld nieuwe accu voor een Mini Cooper 400 euro. Ze vinden bij elk onderhoud wel weer wat om tegen hoge kosten te repareren. Wij brengen onze auto hier niet meer.

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Kemp Z. B.
1/5

Ik ben helaas totaal niet tevreden over mijn ervaring met de aankoop van mijn BMW 745 bij Van Poelgeest in Noordwijk, ondanks dat deze werd verkocht met een premium garantie. Ik ben gewend aan de perfecte service van mijn vaste dealer, De Fonkert in Numansdorp, en deze ervaring staat daar in schril contrast mee.

De auto is zonder enige aandacht afgeleverd:
• De achterbanden waren op het randje, en één was zelfs iets onder de 3mm (grens voor premium garantie).
• De auto was slecht gereinigd; in de avond was er niet door de ramen te kijken.
• Onder de motorkap vond ik bladeren en andere troep.
• De ruitenwissers trokken strepen, heb ik vervangen.
• Er was onduidelijkheid over welke opties de auto wel of niet zou hebben.
• Tot mijn verbazing zat er geen laadstekker bij de auto. Degene die de aflevering verzorgde, heeft deze vervolgens uit een andere auto gehaald. Je koopt dus een hybride auto zonder laadstekker, wat volstrekt onacceptabel is.
• De auto had een forse kras op de achterkant en ook op de middenconsole waren diverse krassen zichtbaar. Ik heb deze zelf professioneel laten verwijderen, maar dat had Van Poelgeest ook kunnen en moeten doen.

Ik ben mild geweest in het invullen van de BMW-enquête om Van Poelgeest de kans te geven het op te lossen. Tot nu toe heb ik echter alleen een excuus ontvangen, maar verder niets.

Tot overmaat van ramp heb ik vorige week gebeld voor een kleine reparatie. Er werd beloofd dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden, maar tot op heden is dat niet gebeurd. Dit heeft voor mij de emmer doen overlopen.

Kortom: ik ben er klaar mee. De auto zal ik voortaan bij De Fonkert in onderhoud brengen, waar ik zeker weet dat service en aandacht voor de klant nog hoog in het vaandel staan.

Ik kan Van Poelgeest Noordwijk niet aanbevelen op basis van deze ervaring. Hopelijk wordt er intern iets met deze feedback gedaan, maar voor mij is het te laat.

-----------------------------------------------------------------------------------

Beste Lars,

Dank voor uw reactie, maar ik moet eerlijk zeggen dat dit de omgekeerde wereld lijkt. Het is toch opvallend dat ik als klant zelf moet reageren om dit op te lossen, terwijl mijn naam al in de review staat. Lijkt me niet zo moeilijk om mij op te zoeken en proactief contact op te nemen, zeker niet voor een gerenommeerd bedrijf zoals Van Poelgeest.

Of verkoopt u zóveel 745-occasions per week dat dit standaard een klantenserviceprocedure is geworden? Daarbij komt dat het overduidelijk een standaardantwoord is, wat de indruk wekt dat er weinig oprechte betrokkenheid is. Misschien een tip om klanten iets persoonlijker en daadkrachtiger te benaderen.

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Mike C. (.
3/5

Super geïnteresseerd om een auto in te ruilen. Dus met volle moed bellen, heeft de betreffende verkoper een vrije dag. Geen probleem dacht ik. Zijn collega van de afdeling nieuwe auto zei dat ik dezelfde dag teruggebeld zal worden door een andere collega. De gegevens van de inruilauto heb ik via hun site naar hen gestuurd. Ik wilde alleen een inruilvoorstel als dat interessant is, is het zga rond. Dat model dat ik wil kopen is mij bekend. Na 2 dagen nog geen belletje. En wat helemaal erg is, ze hebben in de tussentijd de prijs van die auto verhoogd met 4000 euro. Als dat dezelfde auto is, dan is dat eerste klas oplichterij.
Hun afspraken niet nakomen geef ik geen 1 ster. Maar als je in de tussentijd de prijs gaat verhogen omdat er interesse is, dan verdien je in mijn ogen helemaal geen ster. Helaas is dat niet mogelijk.
Update. Ze schrokken toch wel van deze review. Niet veel later werd ik gebeld en netjes te woord gestaan. Door drukte is het de verkoper ontgaan mij te bellen, terwijl mijn aanvraag wel in behandeling is genomen. Hij heeft meerdere malen zich hiervoor verontschuldigd.
De prijsverhoging komt doordat de auto te laag is geprijsd. Iemand van daar heeft hier een foutje gemaakt. Hij benadrukt ook dat alle aanvragen voor de prijsverhoging, gewoon de oude prijs krijgt.
Na dit gesprek ben ik van overtuigd dat het niet expres is gebeurd. Ondanks dat de koop niet doorging (inruil te laag) zal ik in de toekomst zeker weer op hun site kijken. Het verdient nog steeds geen 5 sterren door deze fouten, er is dus ruimte voor verbetering in communicatie.

Van Poelgeest BMW & MINI Noordwijk - Noordwijk
Willem V. D. O.
5/5

Geweldig goede BMW dealer . Fijn personeel en goede service

Go up