Meinke B.
1/5
Jaar geleden een laptop gekocht voor zakelijk gebruik, toen nog in de winkel in Eindhoven. Kreeg snel al problemen met de batterij, kan gebeuren, dus contact opgenomen met de klantenservice.
Uiteindelijk de laptop opgestuurd voor reparatie.
In de afgelopen 10 weken ben ik erachter gekomen dat de service van Paradigit verre van klantvriendelijk is. Slechte communicatie, ik moest overal zelf achter aan gaan en vaak duurde het lang voordat er een antwoord kwam. Laptop zou eerst een nieuw onderdeel krijgen, toen kon hij ineens niet meer gemaakt worden... Hier kwam ik achter omdat ik dus wÊÊr zelf contact op had genomen omdat ik maar niks hoorde. Ook is er geen mogelijkheid tot een vervangend apparaat, of te wel, je werkzaamheden kan je op je buik schrijven.
Uiteindelijk na 7 weken(!) de optie gekregen om een nieuwe laptop uit te zoeken, duurde weer lang voordat er gereageerd werd dus na een belletje kon het ineens wel direct geregeld worden.
Helaas was ook dit een moeilijke opgave want het pakket werd door ze naar een niet bestaand adres verzonden.
Uiteindelijk door zelf nog 3 keer contact op te nemen met de klantenservice (Ze waren het pakket vervolgens kwijt in hun eigen gebouw) nu na 10 weken een nieuwe laptop.
Conclusie. Geen aanrader om hier je elektronica te kopen!