Coolblue - Utrecht

Adres: Hollantlaan 21, 3526 AL Utrecht, Nederland.

Website: coolblue.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel, Winkel huishoudapparatuur, Mobiele-telefoonwinkel, Computerwinkel, Reparatiewinkel voor mobiele telefoons, Telefoonreparatieservice.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeren op straat.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 4226 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.4/5.

πŸ“Œ Locatie van Coolblue

Coolblue Hollantlaan 21, 3526 AL Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van Coolblue

  • Maandag: 09:00–20:00
  • Dinsdag: 09:00–20:00
  • Woensdag: 09:00–20:00
  • Donderdag: 09:00–20:00
  • Vrijdag: 09:00–20:00
  • Zaterdag: 09:00–18:00
  • Zondag: 10:00–17:00

Coolblue: uw één-stop-winkel voor al uw elektronica behoeften

Coolblue is een populaire winkel gevestigd in Utrecht, gelegen op het adres Hollantlaan 21, 3526 AL Utrecht, Nederland. Deze winkel is een alles-in-één winkel die zich specialiseert in elektronica, huishoudapparatuur, mobiele telefoons, computers en ook een reparatiedienst voor mobiele telefoons aanbiedt. Bovendien hebben ze een telefoonreparatieservice. Als u op zoek bent naar een winkel die uw elektronische behoeften kan dekken, dan bent u bij Coolblue aan het juiste adres.

Specialiteiten

  • Elektronicawinkel
  • Winkel huishoudapparatuur
  • Mobiele-telefoonwinkel
  • Computerwinkel
  • Reparatiewinkel voor mobiele telefoons
  • Telefoonreparatieservice

Andere interessante gegevens

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Services op bedrijfslocatie
  • Levering op dezelfde dag
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Montageservice
  • Reparatieservice
  • Wifi
  • Snel bezoek
  • Batterijen
  • Lampen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen
  • Gratis parkeren op straat

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 4226 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 4.4/5. Veel klanten merken op dat de medewerkers vriendelijk en behulpzaam zijn, en dat de winkel een breed assortiment aanbiedt. Echter, sommige klanten hebben te maken gehad met wachttijden en problemen met reparaties. Over het algemeen geeft de winkel een goede indruk, met een goede dienstverlening en een breed scala aan producten.

Relevante informatie

Coolblue is een winkel die zich focust op elektronica en huishoudapparatuur. Ze bieden een ruim aanbod aan producten, waaronder mobiele telefoons, computers, televisies, audioapparatuur en meer. Bovendien hebben ze een reparatieservice voor mobiele telefoons, wat handig is als u problemen ondervindt met uw apparaat.

Wegens

De locatie van Coolblue in Utrecht maakt het een gemakkelijke bestemming voor inwoners van de stad en de omgeving. De winkel is gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en biedt gratis parkeren op straat in de buurt. De winkel is rolstoeltoegankelijk en heeft een rolstoeltoegankelijke ingang en parking.

Pagina web en contactinformatie

U kunt meer informatie vinden over de producten en diensten van Coolblue op hun website: coolblue.nl. Als u vragen hebt of meer informatie wilt, kunt u contact opnemen met de winkel via de website of het adresseer

Adres: Hollantlaan 21, 3526 AL Utrecht, Nederland.

Slotwoord

Als u op zoek bent naar een winkel die uw elektronische behoeften kan dekken, is Coolblue in Utrecht zeker een optie waard om te overwegen. Met hun breed scala aan producten, service en gunstige locatie, zijn ze een goede keuze voor zowel particulieren als bedrijven. Zorg ervoor om hun website te bezoeken om meer te weten te komen over hun aanbod en om contact op te nemen als u vragen heeft. Probeer het vandaag nog

πŸ‘ Beoordelingen van Coolblue

Coolblue - Utrecht
Yaren B.
5/5

We zijn gekomen zonder afspraak voor een nieuwe wasmachine, winkel was erg druk dus we moesten wel even wachten, maar daarna werden we geholpen door een hele fijne medewerker! Thomas, dankjewel voor je informatie en advies. We hebben gelukkig een wasmachine kunnen bestellen.

Coolblue - Utrecht
Mariska K.
3/5

Mensen zijn super aardig en behulpzaam. Maar als een computer het na 8 maanden begeeft en je geen leen computer kan krijgen .. ook al ben je extra verzekerde is dat een heel groot probleem . Dat betekent dat mijn kind gewoon 3 a 4 weken niets kan doen en geen opdrachten kan inleveren. Lang leve het digitale tijdperk

Coolblue - Utrecht
Dirk K.
1/5

Waardeloos. Een nieuwe AEG wasmachine gekocht van €1000,- die 2 weken na de garantie er volledig mee stopt en CoolBlue kan niks meer voor je betekenen. Je denkt dat dat je beter af bent door dit soort aankopen te doen bij een duurdere, Nederlandse partij zoals CoolBlue, specifiek voor de service, maar je bent dus tegenwoordig beter af bij een gigant als Amazon. Jammer, maar ik zal geen aankopen meer hier doen en zal iedereen dan het ook sterk afraden hier meer te betalen voor slechtere service dan bij de concurrent.

Coolblue - Utrecht
Shahrokh Z.
5/5

Laatst ben ik in de fysieke winkel van Coolblue geweest en het was een hele prettige ervaring. Ik werd vriendelijk ontvangen en het personeel nam echt de tijd om me goed te helpen. Ze gaven duidelijk en eerlijk advies, zonder dat het opdringerig voelde.

De winkel is netjes en overzichtelijk, en het is fijn dat je producten van dichtbij kunt bekijken. De gratis koffie was een leuke bonus – heerlijk trouwens!

Het enige kleine minpuntje is dat je in de buurt moet betalen voor parkeren, maar dat weegt niet op tegen de goede service en fijne sfeer in de winkel.

Ik ben tevreden naar huis gegaan met mijn aankoop en kom hier zeker nog eens terug!

Coolblue - Utrecht
flavio S.
1/5

Waardeloze klantenservice bij kapotte apparaten (in ons geval een stofzuiger die we nog geen jaar hebben). Bij Bol.com denken ze veel meer mee in het belang van de klant, terwijl het bij Coolblue niet β€œde procedure” is om een los onderdeel op te sturen om te kijken of dat het probleem verhelpt. Nee, je kunt gewoon 2 weken (!!!) wachten en dan hopen dat het gemaakt kan worden. Ik koop hier dus nooit meer iets en raad iedereen aan om dit te ook niet meer te doen.

Coolblue - Utrecht
David D.
2/5

Na lang wachten wanneer ik aan de beurt kwam bleek dat de showmodellen die online als beschikbaar stonden, blijkbaar waren opgeruimd terwijl het om nieuwe telefoons ging. Ondanks dat de telefoons in de winkel aanwezigwaren voor de verkoop kon/ mocht de medewerker de telefoon niet uit de doos halen. Dit is toch waar je een fysieke winkel voor hebt? Ontzettend nutteloos. Was dan maar een webwinkel gebleven.

Coolblue - Utrecht
Nathalie A.
1/5

Slechte service en teleurstellende ervaring

Alles voor een glimlach.. die zin kunnen ze wel gaan veranderen.

Mijn ervaring met zowel het product als de service is erg teleurstellend. Ik heb een koffiezetapparaat met melkschuimer gekocht, maar na slechts drie weken gebruik werkte het apparaat al niet meer naar behoren. Reinigingsmiddelen bij het koffiezetapparaat gekocht en deze gebruikt in de hoop dat probleem opgelost zou zijn. Helaas zonder succes, aangezien het net buiten de 30 dagen garantie valt, besloot ik vervolgens contact op te nemen met de servicedesk. Er werd aangegeven niks voor mij te kunnen betekenen en dat ik het aan moest melden voor reparatie. Nu krijg ik een mail met mededeling dat ik €50,- moest betalen vanwege melk resten...

Coolblue - Utrecht
Jeroen S.
1/5

Mijn glimlach was snel opgedroogd: ik had bedacht om het pakketje op te halen in een winkel dichtbij mijn werk. Dat was eens maar noooit weer.
Bij binnenkomst scan ik mijn QR-code en het apparaat scant en schiet terug in de "waar komt U voor modus"; dus ik dacht: nou ik heb gescand hij zal mij wel gezien hebben. Weet ik veel.
Dus ik zie allerlei mensen binnenkomen die sneller worden geholpen dan ik, maar ja overal staat "we hebben smartQueue" dus het zou kunnen. Na twintig minuten blijkt dat ik helemaal niet aangemeld ben, dus opnieuw. Ja nu in de queue he he .
Kan ik eindelijk mijn pakketje ophalen (ik ben ondertussen al ruim een half uur in de winkel) is er met de uitgifte iets mis: mijn twee pakjes liggen op het bureau maar de voorraadpeilen zijn niet in orde of zo, dus het administratief uitgeven lukt niet. Dus ik sta vervolgens nog eens twintig(!) minuten te kijken hoe mijn order geannuleerd wordt, opnieuw wordt ingevoerd, de voorraadpeilen worden aangepast, de uitgifte opnieuw gedaan moet worden. Allemaal gezeik waar ik als klant geen boodschap aan heb: ik kom twee doosjes ophalen!
Ik was echt sup-er-chage-rijn-ig maar "nee mijnheer dit moeten wij echt goed doen" - excuses zaten er niet in. Netto doorlooptijd in de winkel: 55 minuten.... voor het afhalen van twee pakketjes.
Dit was K.u.t met peren Coolblue.

Go up