eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray

Adres: Langeweg 41, 5801 XW Venray, Nederland.
Telefoon: 885300200.
Website: eclicker.nl
Specialiteiten: -.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Afspraak verplicht.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 59 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak

EClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak

EClicker is een ICT-bedrijf gevestigd aan de Langeweg 41, 5801 XW Venray, Nederland. De organisatie kan worden bereikt via telefoon op 885300200 of via hun website eclicker.nl.

Specialiteiten

Het bedrijf heeft verschillende specialiteiten, zoals ICT-oplossingen, online afspraken en services op bedrijfslocatie. Bovendien is het bedrijf rolstoeltoegankelijk, met een rolstoeltoegankelijke ingang en parking.

Andere interessante gegevens

Online afspraken zijn beschikbaar
Services kunnen worden uitgevoerd op de bedrijfslocatie
Het bedrijf heeft een rolstoeltoegankelijke ingang
De parking is ook rolstoeltoegankelijk
* Afspraken zijn verplicht

Beoordelingen

EClicker heeft 59 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening is 4,2/5. Veel klanten zijn tevreden met de hulp die ze hebben gekregen en de transparantie over prijsopgaven en wachttijden.

Klachtloos oplossingen

Een klant had problemen met hun zelfgebouwde pc en contacteerde eClicker. Bij telefonisch contact werd hij goed geholpen en werd hij transparant over prijsopgaven en wachttijden. Dit toont aan dat eClicker klachten kan oplossen en transparant is over hun services.

Recombinatie

EClicker is een rolstoeltoegankelijk bedrijf met verschillende specialiteiten. Ze bieden ICT-oplossingen, online afspraken en services op bedrijfslocatie aan. Het bedrijf heeft een rolstoeltoegankelijke ingang en parking. De online beoordelingen laten zien dat eClicker klachten kan oplossen en transparant is over hun services. We recommanderen eClicker voor iedereen die ICT-oplossingen zoekt en graag een rolstoeltoegankelijke locatie zoekt. U kunt contacten met eClicker opnemen via hun website of telefoon.

👍 Beoordelingen van eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
Roy L.
5/5

Wegens problemen met mijn zelfsgebouwde pc contact opgenomen met eClicker.
Bij telefonisch contact werd ik goed geholpen en waren ze transparant over prijsopgaven en wachttijden.

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
Syl V. O.
1/5

Over het oplossen van computerproblemen kan ik niets zeggen, maar vwb de klantenservice zouden ze wel een stuk begripvoller en empathischer kunnen zijn. Mijn vader bleek een serviceabonnement bij ze te hebben, maar vanwege zijn gezondheid al twee jaar geen computer meer. Ik probeer zijn financiële administratie op orde te brengen en kwam zodoende achter dit abonnement. Heb het opgezegd en gevraagd om enige coulance mbt de in rekening gebrachte maandelijkse kosten. Ruim 2 jaar voor niks betaald. Ik snap dat ze geen twee jaar gaan terugbetalen, maar zelfs een paar maanden kon er niet vanaf. En maar hameren op dat ze de maand opzegtermijn niet zullen hanteren. Erg gul hoor! Ik weet dat ze het niet hoeven te doen, maar je een béétje tegemoet komen gezien de situatie zou je toch mogen verwachten van een fatsoenlijk bedrijf. Jammer. Ik ga in ieder geval niet met ze in zee, en zal ze ook niet promoten.

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
Jacqueline V. D. H.
5/5

Vandaag ben ik supergoed geholpen toen het nieuwe beeldscherm niet goed aangesloten kon worden op mijn oude computer. Ze schoten er zelf niets mee op, maar ik was er heel blij mee!

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
F H.
2/5

Overdreven formeel. Afstandelijk. Een klusje vergelijkbaar met een fietsen band oppompen werd behandeld als een open hartoperatie.

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
Nouchka D.
4/5

Mijn laptop had al erg lang problemen met opstarten (bleef telkens vasthangen).
Het probleem was lastig te achterhalen, ze konden het eerst zelfs niet vinden I.V.M. dat de laptop het soms wel en soms niet deed.

Achteraf hebben ze mijn laptop helemaal in orde weten te maken. Hij doet het nu weer super en heb na een maand geen problemen meer gehad met opstarten.

Het enige wat wel jammer was is dat ze het probleem eerst niet wisten te vinden. Moest hem weer op komen halen. Voor de zekerheid heb ik tijdens het ophalen hem op locatie uitgeprobeerd en gelukkig liet de laptop het probleem gelijk zien.
Of het toeval was weet ik niet, maar ik had het wel prettiger gevonden als ze iets meer tijd en aandacht hadden besteed aan het achterhalen van het probleem (simpelweg wachten en zo nu en dan proberen op te starten tot dat hij het niet goed doet).
Vandaar de 4 sterren I.P.V. 5.

Al met al wel een prettige klantenservice, ze namen de laptop gelijk terug in handen en hebben het probleem opgelost. 🙂

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
F. V.
1/5

De overstap van Harmony (overname door eClicker) is mij niet goed bevallen. eClicker voert werkzaamheden uit, zonder afstemming over de inhoud van de opdracht en brengt ze vervolgens dan ook nog gewoon in rekening.

Reclameren heeft geen zin, ze zijn niet voor rede vatbaar, laat staan dat ze zich coulant opstellen om een welwillende klant te behouden. Ook de wet lijkt niet op hun handelen van toepassing te zijn.

Ik heb mijn klantrelatie vervolgens maar beëindigd. Ik doe geen zaken meer met hun.

Reactie op eClicker.

Echt kansloze reactie. De feiten worden verdraaid. Ik heb direct gereclameerd op de factuur middels 3 e-mails in de weken daarna. Daarna krijg ik geen reactie meer. Daarna volgt een aanmaningstraject.

Mijn eerste e-mail luidde als volgt:

"Graag zou ik met u willen overleggen over het bovenstaande probleem. De UTP-kabel in de keuken lijkt een kabelbreuk te hebben.
De TV-ontvanger werkt niet, ook werkt de Ethernet-verbinding niet meer.
(in de keuken).

Verder vind ik het prettig als onze internet, tv en telefoon installatie in huis een keer gecontroleerd en waar nodig geüpdatet wordt.

We hebben glasvezel van KPN (al vele jaren) en waren tot overname door u, klant bij Edwin Hermans / computerhulp Harmony.

We vernemen graag wat de mogelijkheden op korte termijn en de bijbehorende kosten daarvan zijn."

Dit is een duidelijk verzoek om informatie en geen opdracht om de vrije hand te nemen zonder verder overleg, eClicker.

U dient wettelijk volgens art. 7:401 BW (Artikel 401 Burgerlijk Wetboek Boek 7), 7:402 BW lid 1 (Artikel 402 Burgerlijk Wetboek Boek 7) en 7:403 BW Artikel 403 Burgerlijk Wetboek Boek 7 de aard en omvang van de opdracht af te stemmen met uw opdrachtgever. Als de opdrachtgever tijdens de uitvoering telefonisch contact zoekt met de u, dient u hem te woord te staan in plaats van op eigen houtje en inzicht te handelen. De ruis die ontstaan is aan uw onprofessionele optreden te wijten. U kunt/mag dan ook die kosten niet in rekening kunt brengen. Kortom de miskleun is puur aan uw optreden te wijten en met name aan uw volhardende opstelling.

Dan even over druk zetten gesproken. U oefent druk uit om betaling van een ten onrechte factuur af te dwingen. Na 8 mailtjes en 1 telefoontje naar aanleiding van uw factuur blijft u op uw standpunt dat u geen werkzaamheden heeft verricht waarvoor geen opdracht is gegeven en dat doet u allemaal per e-mail. Pas als ik vraag om gebeld te worden, belt u mij.

Als ik één keer druk terug zet en dan begint u te klagen dat ik druk zet. Een beetje zielig, vind ik. Het is logisch dat iemand na 8 mailtjes en 1 telefoontje zijn geduld verliest en ook de druk opvoert.

Dit is echt onbegrijpelijk. Als klant voel ik mij door u niet serieus genomen en ook niet gehoord. Pas als ik aangeef een negatieve recensie te plaatsen, dan reageert u. Dan pas hoort u mij, maar luistert u nog steeds niet. Ik heb uw factuur inmiddels onder protest betaald. Maar de klantrelatie is definitief ten einde. Zeker nu u ervoor kiest deze "miscommunicatie" via uw recensie voort te zetten. Niet professioneel, niet responsief en commercieel erg onhandig.

In commercieel perspectief is een klacht een kans om het opnieuw te doen en het in tweede aanleg goed te doen.

De "echte" problemen heb ik inmiddels door een andere professionele monteur laten oplossen. Deze kosten zijn vele malen hoger dan uw factuur. Nu werkt alles naar behoren.

Deze kans heeft u aan u neus voorbij laten gaan. Maar dan moet u wel openstaan voor het verhaal van uw cliënt en moet u wellicht eens over uw schaduw heen stappen. Anders gaat u het niet lang volhouden in deze branche.

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
Pierre L.
5/5

Ik ben niet 'scheutig' met complimenten, daar ik altijd verschrikkelijk kritisch ben. Nu echter in dit geval betreffende de service en adviezen en wellicht nóg meer de vriendelijkheid, verdient eClicker die complimenten dik en dubbel. Ook voor het geduld omdat ik mezelf een beetje als een 'digibeet' zie.
Ik kan eClicker oprecht aan iedereen adviseren, die problemen heeft met een pc.

eClicker - ICT Voor Thuis en op de Zaak - Venray
Eric P.
2/5

Op hulpvraag wordt snel gereageerd. Zaken worden echter niet afgemaakt. Erg reactief en niet meedenken om tot een oplossing te komen. Wat gevraagd wordt wordt gedaan. Niet verder nadenken over de beste oplossing is een gemis van inzicht.
Werd van NAS overgezet naar Cloud-oplossing. NAS raakte vol.
Na eigen onderzoek bleek alles er in viervoud op te staan. Dus opruimen en goed inrichten had eerste overweging moeten zijn.
Bij overzetten naar Cloud krijg ik in mijn bestanden 375 foutmeldingen. Die moest ik zelf maar even oplossen. Hoe en wat? Heb ik zelf via internet uit mogen zoeken. Twee dagen van trail en error doorstaan.
Niets meer van ze gehoord, dus stekker er zelf maar uit getrokken.

Go up