Iddink Learning Materials - Ede

Adres: Galvanistraat 119, 6716 AE Ede, Nederland.
Telefoon: 318648761.
Website: iddink.nl.
Specialiteiten: Distributieservice.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.1/5.

Locatie van Iddink Learning Materials

Iddink Learning Materials is a distributor service specializing in providing educational resources. Ubicado en Galvanistraat 119, 6716 AE Ede, Nederland, esta empresa ofrece una variedad de materiales de aprendizaje para satisfacer las necesidades de los clientes. Puedes contactarlos fácilmente a través del número de teléfono 318648761 o visitando su sitio web en iddink.nl.

Una de las características más notables de Iddink Learning Materials es su compromiso con el acceso y la inclusión. Esto se refleja en la disponibilidad de estacionamiento para sillas de ruedas en sus instalaciones, lo que facilita el acceso a sus clientes con discapacidades.

En términos de opiniones, Iddink Learning Materials tiene un total de 143 reseñas en Google My Business, con una calificación promedio de 1.1/5. Si bien esto puede ser una señal de preocupación para algunos clientes potenciales, es importante tener en cuenta que las calificaciones y opiniones individuales pueden no representar la experiencia general de todos los clientes.

En general, Iddink Learning Materials es una opción sólida para aquellos que buscan materiales de aprendizaje de calidad y un servicio de distribución confiable. Con su enfoque en el acceso y la inclusión, esta empresa se destaca como un proveedor de recursos educativos que vale la pena considerar. Si estás interesado en obtener más información sobre los productos y servicios de Iddink Learning Materials, te recomendamos encarecidamente que visites su sitio web en iddink.nl.

Beoordelingen van Iddink Learning Materials

Iddink Learning Materials - Ede
Marieke Eijkman
1/5

Vanaf 1e schooldag (examenjaar) in contact proberen te komen (en te blijven) over 1 schoolboek wat niet geleverd was. Nu ruim 4 weken verder en nog niets ontvangen. Telefoon, mails, website. Klachten gemaild. En helaas ook al via de examencommissie van school, uitstel moeten vragen voor proefwerk! Zelfs de code die gekoppeld is aan de digitale leeromgeving kunnen ze niet geven.. tot overmaat van ramp maar een volledige nieuwe bestelling geplaatst. Kijken of ze dat wel begrijpen!
Wat een vreselijke, bureaucratische, klantonvriendelijk bedrijf!
Wat ik ook vreemd vindt is dat school hierin niets kan betekenen.

Iddink Learning Materials - Ede
Mariam Khalilola
1/5

Ik had mijn boeken gekregen om de week.. wat dus niet zo handig was. En mijn wiskunde boek was verkeerd gedrukt!! Het boek was ondersteboven gedrukt en er zijn een paar pagina’s aan elkaar geplakt. Ik moest het allemaal gaan knippen want anders kon ik niet verder. En ik moet nogsteeds nog wat boeken krijgen.. ik hoop dat ze niet weer aan elkaar vast zitten..

Iddink Learning Materials - Ede
Dave Van E
1/5

Boeken besteld voor mijn dochter. Door de twee datalekken in april en juli is er geen boek geleverd. Uiteindelijk is dat na het schooljaar niet meer nodig. Inmiddels is er letterlijk tientallen keren contact geweest per telefoon, per mail en zelfs per app. Er wordt in alle gevallen gezegd dat het bedrag terug gestort wordt. Na een half jaar nog niets teruggehad. Geen geld en geen boeken. Louter eindeloos veel toezeggingen.

Iddink Learning Materials - Ede
Raimond Donders
1/5

1 ster omdat 0 niet kan.Wat een waardeloos bedrijf. Als de dienst is boeken leveren en je kunt dit niet moet je gewoon stoppen en de stekker eruit trekken!! Onze dochter zit nu al 6 (!!!) Weken zonder ook maar één boek op school. Dit is echt volledig kansloos. Na heel veel contact nog steeds geen boeken. Dit geval staat niet op zichzelf gezien de hoeveelheid negatieve berichten. Zelfs de medewerkers van Iddink vertellen aan de telefoon dat ze het bedrijf niet zien zitten en weg willen, dat zegt genoeg. Te triest voor woorden. Leerlingen zijn uiteindelijk de dupe.

Iddink Learning Materials - Ede
Arno
1/5

Ruim voor de zomervakantie hebben wij de schoolboeken voor onze zoon besteld, wanneer wij online inloggen kunnen wij geen datum zien dat de boeken geleverd gaan worden.

Omdat onze zoon volgende week weer naar school gaat hebben we vandaag gebeld om te vragen wanneer we deze mogen ontvangen. We hebben ruim 20 minuten geluisterd naar een bandje dat aangaf dat er ruim 10 wachtende voor ons waren, dit is blijkbaar de standaard tekst die niet veranderd in de hoop dat je ophangt. De medewerkster die we uiteindelijk aan de lijn kregen kon de bestelling wel zien, maar niet aangeven wanneer de boeken geleverd worden.

Het lijkt erop dat er een achterstand is waardoor we het nieuwe schooljaar (examen jaar) beginnen zonder boeken…wanneer dit je corebusiness is is dit ronduit treurig.

Iddink Learning Materials - Ede
Robert Christopher
1/5

PAS OP! Nooit wat bestellen bij dit bedrijf! Lees de reviews goed! Producten worden te laat geleverd en niet alles is compleet. Ik heb een rugtas bij de boeken besteld en die zat niet bij de levering. Heb zo vaak proberen te bellen maar ze nemen nooit op. Vervolgens de WhatsApp geprobeerd, krijg je een berichtje dat je weer moet reageren via mijn iddink. Na dat hebben gedaan krijg je een berichtje om nogmaals de doos te controleren. Het te schofterig hoe ze met klanten omgaan. Als mijn probleem niet opgelost word dan zal ij juridische stappen ondernemen.

Iddink Learning Materials - Ede
TRA
1/5

Een ster is nog te veel. Helaas houd dit bedrijf zich niet aan de regels. Nu ik recht heb op terugbetaling van de borgsom omdat de school van mijn zoon (gelukkig) gestopt is om met Iddink samen te werken en de schoolboeken correct zijn ingeleverd op 01-07-2024 en ze ook door hun ontvangen zijn ik nog steeds geen borgsom terug heb gekregen. Na maanden contact met hun te zoeken krijg ik steeds hetzelfde te horen (we zijn er mee bezig) dit hoort geen 3 maanden te duren om een borgsom terug te betalen! Dit mag zelfs niet volgens de wet Maja daar heeft dit bedrijf lak aan. Ik zal nu andere stappen ondernemen en ik adviseer iedereen die dit probleem ook heeft, dit ook te doen. Want dat dit bedrijf nog bestaat is een schande en onze kinderen (de leerlingen) zijn hier de dupe van. Schandalig

Iddink Learning Materials - Ede
Esther Rozendaal
1/5

Eerder al een aanvaring gehad met Iddink dat niet alle boeken van mijn oudste dochter waren ingeleverd. Dochter had inderdaad het inlever moment gemist maar we konden de boeken terugsturen. Wel op onze kosten maar geen probleem, want dochter was tenslotte niet heel handig geweest met het inlevermoment te missen. Vervolgens een factuur ontvangen vanwege niet inleveren van de boeken. Verzendbewijs toegestuurd met foto van alle boeken in het pakket kreeg ik als antwoord dat vanwege het late inleveren ze nieuwe boeken hadden moeten bestellen om opnieuw uit te kunnen leveren voor het nieuwe schooljaar. Er werd een klein bedrag in mindering gebracht maar de rest moest ik toch wel betalen. En nee ik heb de boeken vrijwel direct teruggestuurd dus niet aan het einde van de vakantie. Dit jaar op tijd besteld voor jongste dochter. Eerst veel inlogproblemen gehad waarbij ik continue uit de online omgeving werd gegooid. Klantenservice niet te bereiken. Uiteindelijk 1 dag voor het uiterste bestel moment was het dan toch gelukt. Boeken kwamen veel te laat binnen en er kwam geen communicatie vanuit Iddink dat er een vertraging was. Ja uiteindelijk op vrijdag terwijl school op maandag zou beginnen. Boeken zouden zaterdag of maandag geleverd worden. Ik speciaal maandag thuis gebleven van werk (kan thuiswerken), maar geen boeken. Die kwamen uiteindelijk op woensdag. Er was al bekend dat 1 boek nageleverd zou worden. Echter miste we nog twee andere boeken. Meteen ingelogd en dit netjes doorgegeven. Vandaag het heugelijke nieuws in de PostNL app dat Iddink vandaag weer bezorgd zou worden. Ik dacht dat zijn de 3 boeken die we missen. Krijg ik vervolgens een mail van de klantenservice (no reply) dat alle boeken voor verzending gescand worden en wij dus die 2 boeken niet konden missen dus dat we nog maar even goed moesten kijken. Hierbij stond ook dat Iddink dit verzoek dus zou afleggen. Reageren kan dus niet en de klantenservice is onbereikbaar, meer dan 10 wachtende voor je en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken terwijl je al even in de wacht hangt. Maar daar kwam PostNl met in de doos de 2 ontbrekende boeken die ik gemeld had. Ja, zo kan ik het ook. We missen nu nog 1 boek maar goed school is op de hoogte dat het bij Iddink niet zo lekker loopt. Ze hebben er zelfs een nieuwsbericht over uitgedaan dat we niet bij school ons beklag moeten doen maar rechtstreeks bij Iddink zelf. Ik kan echt begrip hebben dat een bedrijf het even niet op orde heeft en dat het niet soepel loopt, echter als je zoals ik heb begrepen dus het alleenrecht hebt om alles middelbare scholen van boeken te voorziend dan denk ik wel hier klopt iets helemaal niet. Ik ben ook nog heel argwanend want jongste dochter moest boeken einde vorig schooljaar in een zak in een container leggen met de lijst er bij. Ik ben nu al bang voor een onterechte factuur dat ze weer zogenaamd iets missen terwijl het daar een chaos is. Gelukkig heb ik foto's van alles wat ik in de zak heb gedaan maar ik vertrouw er helemaal niet op dat het allemaal goed gaat komen. Ik ga toch eens kijken of ik ergens een klacht kan indienen.....

Go up