- TechInnovatie Nederland
- Dronten
- Wouda Installatietechniek B.V. - Dronten
Wouda Installatietechniek B.V. - Dronten
Adres: De Noord 35, 8251 GK Dronten, Nederland.
Telefoon: 321386060.
Website: wouda.nl
Specialiteiten: Installatiebedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 56 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.
π Locatie van Wouda Installatietechniek B.V.
β° Openingstijden van Wouda Installatietechniek B.V.
- Maandag: 08:00β16:30
- Dinsdag: 08:00β16:30
- Woensdag: 08:00β16:30
- Donderdag: 08:00β16:30
- Vrijdag: 08:00β16:30
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Wouda Installatietechniek B.V., geschreven in een formele, vriendelijke en informatieve stijl, met de gevraagde
π Beoordelingen van Wouda Installatietechniek B.V.
Pascal B.
Word asociaal gereden met busjes van dit bedrijf. Bumperkleven. Veeeel te hard rijden. Kenteken v-249-ds.
J. L.
Mijn ervaringen met Wouda is heel erg wisselend. Net zo wisselend als de reviews die hier te lezen zijn, variΓ«rend van super positief tot diep bedroevend...
In het begin zijn problemen met een CV ketel in een bedrijfspand adequaat opgepakt. Later hebben wij het systeem laten aanpassen en toen begonnen de problemen... Bij vervolg onderzoek waren wij niet helemaal tevreden en hebben daar meerdere keren over gebeld. Telkens kregen we een terugbel belofte te horen waar men zich niet aan hield. Uiteraard kregen we wel een factuur. We hebben netjes aan de administratie dame kenbaar gemaakt dat we niet helemaal tevreden waren en nog op het belletje zitten te wachten. Ze heeft gelijk actie ondernomen en ook zij kreeg te horen dat wij gebeld gingen worden... u raad het al... dat gebeurde niet. Na meerder keren contact met de aardige dame van de administratie heeft ze er voor gezorgd dat we eindelijk gebeld werden om een 2e vervolgonderzoek in te plannen inzake onze klacht. Helaas is dat ook niet naar tevredenheid verlopen en hebben we gevraagd of we bij hun langs konden komen om de kwestie te bespreken. Meneer gaf aan even ruggespraak te houden met zijn collega's en zou de volgende dag terugbellen voor een afspraak. Nu 4 weken later hebben we nog niets gehoord. Ik ga nu weer een e-mail sturen met een laatste verzoek om met elkaar in gesprek te gaan, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ook hebben we in een bedrijfsverzamelpand een alarm systeem via Wouda in beheer. Complimenten voor de mannen die verantwoordelijk zijn daarvoor. Dat loopt vlekkeloos.
Rob C.
AFSCHEID ALS KLANT
12 januari 2021 gebeld met bedrijf. Gesproken met een mannelijke werknemer, waarbij ik aangaf dat mijn keukenkraan, die notabene door hen destijds was geleverd, los zat en dat verholpen wilde hebben. Uiteraard kon hiervoor een afspraak worden gemaakt en wel op donderdag 14 januari. Er werd meegedeeld dat er wel voorrijkosten in rekening werden gebracht. Begrijpelijk en ook geen probleem. De afspraak werd gepland wat laat in de middag. Die dag, een half uur voor sluitingstijd, zelf maar eens contact opgenomen en werd vriendelijk te woord gestaan door een dame. Zij belde even later netjes terug met mededeling dat monteur het niet ging redden. Hiervoor begrip zeker in deze Coronatijd. Nieuwe afspraak gepland voor vrijdag 15 januari tussen 10.00 en 12.00 uur. Helaas geen monteur, geen bericht. Dus zelf maar weer gebeld. Kreeg de mannelijk collega van dinsdag weer aan de lijn met een verwarrend verhaal dat hij met 2 dingen tegelijk bezig was. Aangegeven wat er speelde en meegedeeld dat ik de opdracht intrek. Prompt werd ik enkele minuten later door dezelfde persoon teruggebeld met mededeling dat hij kon zien dat monteur in de auto onderweg was!!!!!! Door Corona liep het even anders (toeval of niet). Ik wacht af.
Verbazing alom als ik nog geen 5 minuten later weer wordt gebeld door deze man met mededeling dat monteur nog even elders bezig was en dan zou komen om te kijken wat er aan de hand was en dan materiaal zou gaan bestellen om later terug te komen. Nu wil het geval dat ik in eerste gesprek van 12 januari had aangegeven dat er alleen een of twee afdichtringen om kraan vast te zetten, gemonteerd moesten worden omdat deze waren versleten. De opdracht heb ik maar geannuleerd. Mijn conclusie: die laat ik maar achterwege.
Ilona V. O.
Wij hadden lekkage in het weekend. Deze is goed opgelost. Er is aangegeven dat wij een rekening van ca 95,- konden verwachten. De monteur is ca 15 minuten bezig geweest om een knelfitting aan te brengen. Wij kregen een rekening van 174,-- (!).
Na bellen werd ons verteld dat er voorrijkosten zijn berekend en hiernaast de tijd dat hij onderweg is geweest (dit is dubbel verdienen). Dat er dubbel gerekend wordt in het weekend is begrijpelijk. Maar dubbel op dubbel vind ik niet kloppen. Erg jammer. Op deze manier willen wij geen zaken meer doen.
Marc O.
Na aanvraag offerte voor zonnepanelen heeft Wouda dit volgens afspraak opgepakt, goed advies gegeven over configuratie. Offerte was binnen een week binnen. Na akkoord werd alvast de afspraak voor plaatsen ver vooruit gemaakt. Heel prettig. Op de geplande dag zelf zijn ze geplaatst waarbij net werk geleverd is. Kabel door het huis was een uitdaging maar dit heeft Wouda soepel en netjes opgelost. Ben erg tevreden over communicatie, kwaliteit en manier van werken! En...... de prijs was concurrerend.
Eric D.
Er word mij gevraagd te vertellen wat ik van Wouda vond , wat moet ik vertellen, ik heb alleen naar Wouda gebeld om een eventuele afspraak te maken maar ze hadden de eerste 3 weken geen tijd. Daar is het verder bij gebleven.
Andries B.
Aanvraag voor plaatsen van zonnepanelen gedaan. 3 keer nadien daarover gemailed en twee keer er achter aan gebeld. Iedere keer werd beloofd een offerte op maat te sturen. Helaas na 6 maand wachten nog niet een keer teruggebeld of een offerte ontvangen... Dit geeft iig geen goed gevoel ...
Jaap L.
Waardeloos in afspraken maken en nakomen.
Iemand langs laten komen voor een offerte maken voor de leidingen en elektra voor die nieuwe keuken, na 2 weken maar eens gebeld of er nog een offerte kwam.. Zou op maandag gebeld worden.. Ben weer een week verder, niks gehoord.
Zeg dan gewoon als bedrijf dat je geen particulieren wilt helpen, en alleen de grote klussen voor bedrijven wilt doen.
Voor mij nooit meer Wouda.
Het Grote Kabouterbos - Dronten
Solcon Internet - Dronten
ADS-Inspectie BV - Dronten
Medipro Dronten - Dronten
Meerpaaldagen - Dronten
Zwaan Buitensport - Dronten
Sharks Agency | Creatief Marketing & Communicatie - Dronten
VWA digital agency - Dronten
vdZAAN - Dronten
Sanne Makelaardij - Dronten
Zeebra - Dronten
Preconnect - Dronten
Opleidingscentrum Nederland B.V. - Dronten